Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla szkoły podstawowej

Publication date 2017-07-10
End date 2017-07-19 00:00:00
Instytucja Gmina Niepołomice
Miejscowość Niepołomice
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548300-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla szkoły podstawowej
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia będącego załącznikiem do SIWZ

Uwaga:
1)W związku z faktem, że w miejscu wykonywania zamówienia prowadzone są roboty budowlane Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia w miejscu wskazanym do wykonywania zamówienia tj. Gmina Niepołomice, ul. Suszówka Szkoła podstawowa w budowie posiadały aktualne szkolenie BHP . Wykaz tych osób wraz z dokumentem potwierdzającym odbyte szkolenie BHP wykonawca z którym będzie podpisana umowa zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.
2) Zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (art. 83 ust. l pkt. 26 oraz załącznika nr 8 do ustawy) sprzęt w następujących pozycjach 2,3,4,16,18,22,24,27,28 SOPZ może zostać sprzedany zamawiającemu z 0% stawką VAT
Zamawiający, po wygranym przetargu przez sprzedającego, przedłoży sprzedającemu wymagane dokumenty, które umożliwiają dostawę wymienionego sprzętu z 0% stawką VAT
Zamawiający wymaga wystawienia oddzielnie faktury na sprzęt z 0% stawką VAT i oddzielnie z 23% stawką VAT.
Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0239c418-0ff2-4897-9b4e-ca2d36562159
Biuletyn 548300-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Niepołomice
Regon 35155537000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Niepołomice
Zamawiajacy kod pocztowy 32005
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 509 404,
Zamawiajacy fax 122 509 400
Zamawiajacy email zp@niepolomice.com,
Adres strony url www.niepolomice.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zamowienia.niepolomice.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.niepolomice.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy w Niepołomicach pl. Zwycięstwa 13 32-005 Niepołomie
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla szkoły podstawowej
Numer referencyjny ZP.271.21.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla szkoły podstawowej Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia będącego załącznikiem do SIWZ Uwaga: 1)W związku z faktem, że w miejscu wykonywania zamówienia prowadzone są roboty budowlane Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia w miejscu wskazanym do wykonywania zamówienia tj. Gmina Niepołomice, ul. Suszówka Szkoła podstawowa w budowie posiadały aktualne szkolenie BHP . Wykaz tych osób wraz z dokumentem potwierdzającym odbyte szkolenie BHP wykonawca z którym będzie podpisana umowa zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 2) Zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (art. 83 ust. l pkt. 26 oraz załącznika nr 8 do ustawy) sprzęt w następujących pozycjach 2,3,4,16,18,22,24,27,28 SOPZ może zostać sprzedany zamawiającemu z 0% stawką VAT Zamawiający, po wygranym przetargu przez sprzedającego, przedłoży sprzedającemu wymagane dokumenty, które umożliwiają dostawę wymienionego sprzętu z 0% stawką VAT Zamawiający wymaga wystawienia oddzielnie faktury na sprzęt z 0% stawką VAT i oddzielnie z 23% stawką VAT. Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-03T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300.000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie, iż Wykonawca, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu obejmującego zakresem: dostawę i montaż komputerów i projektorów i tablic multimedialnych oraz przeprowadzenie szkolenia personelu o wartości minimum tej dostawy 400.000 zł brutto ( na wartość 400 000 zł brutto mogą składać się nie więcej niż dwa zamówienia).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. 3.Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający poza możliwością zmiany na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 do 6 ustawy Pzp przewiduje również możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli w wyniku tych zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego 2) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie 3) wprowadzenia do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę pomimo, że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców. 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 5) Wprowadzeniu nieistotnych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2. Warunki zmiany: Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2017-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja na komputery
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)