GuidZP400 |
fbb28a5a-139e-4759-b7aa-ec1dc7d567f5
|
Biuletyn |
548169-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Łańcucki
|
Regon |
69058137600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łańcut
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
172 256 971,
|
Zamawiajacy fax |
172 256 970
|
Zamawiajacy email |
danuta.ozga@powiat-lancut.com.pl,
|
Adres strony url |
http://www.powiat-lancut.itl.pl/bip/index.php?page=aktualnosci.php&under=92&grp=21&dep=492
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Przebudowa i doposażenie w pomoce dydaktyczne budynków szkół ogólnokształcących Powiatu Łańcuckiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.powiat-lancut.itl.pl/bip/index.php?page=aktualnosci.php&under=92&grp=21&dep=492
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PISEMNIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Łańcucie ul. Mickiewicza 2, 37-100 Łańcut
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
or.272.2.19.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 im. J.Korczaka w Łańcucie oraz Starostwa Powiatowego w Łańcucie: Serwer wraz z oprogramowaniem 1 szt.; Komputer All-In-One wraz z oprogramowaniem 15 kompletów; Zasilacz UPS 1 szt.; Tablet graficzny 1 szt.; Drukarka monochromatyczna laserowa A4 1 szt.; Drukarka kolorowa laserowa A4 1 szt.; Głośniki komputerowe 1 kpl.; Rzutnik multimedialny 1 szt.; Uchwyt rzutnika multimedialnego 1 szt.; Ekran projekcyjny 1 szt.; Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem1 szt.; Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem 1 szt.;
|
Cpv glowny przedmiot |
30210000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 (jedną) dostawę sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dla usług zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale V ust. 2 pkt 3) a) SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany druk OFERTA z załącznikami (w tym FORMULARZ CENOWY).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|