Przebudowa i nadbudowa poddasza w budynku Zespołu Szkół w Besku z przeznaczeniem na pracownie oraz ich wyposażenie.

Publication date 2017-07-10
End date 2017-07-21 00:00:00
Instytucja Gmina Besko
Miejscowość Besko
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546398-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 391600001, 311213405
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie częściowe nr 1. Dostawa komputerów
Zadanie częściowe nr 2 . Dostawa wyposażenia pracowni
Zadanie częściowe nr 3. Dostawa siłowni wiatrowej oraz siłowni fotowoltaicznej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6d0532f6-efbb-4d60-81d4-cc1c807805ca
Biuletyn 546398-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Besko
Regon 37044072600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podkarpacka
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Besko
Zamawiajacy kod pocztowy 38524
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 673 061,
Zamawiajacy fax 134 673 520
Zamawiajacy email sr@besko.pl,
Adres strony url http://www.besko.biuletyn.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ VI SPÓJNOŚĆ PRZESTRZENNA I SPOŁECZNA DZIAŁANIA 6.4 INFRASTRUKTURA EDUKACYJNA REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.besko.biuletyn.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.besko.biuletyn.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą , Kurierem, Osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 38-524 Besko , ul.Podkarpacka 5
Nazwa nadana zamowieniu Przebudowa i nadbudowa poddasza w budynku Zespołu Szkół w Besku z przeznaczeniem na pracownie oraz ich wyposażenie.
Numer referencyjny SR.271.25.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Zadanie częściowe nr 1. Dostawa komputerów Zadanie częściowe nr 2 . Dostawa wyposażenia pracowni Zadanie częściowe nr 3. Dostawa siłowni wiatrowej oraz siłowni fotowoltaicznej
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 219033,06
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zadanie częściowe nr 1. Dostawa komputerów Warunek dla zadania częściowego nr 1 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienia o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto w zakresie dostawy komputerów Zadanie częściowe nr 2. Dostawa wyposażenia pracowni Warunek dla zadania częściowego nr 2 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto , w zakresie dostawy mebli i wyposażenia sal lekcyjnych. Zadanie częściowe nr 3 Dostawa siłowni wiatrowej oraz siłowni fotowoltaicznej Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 25 tys. zł brutto , w zakresie dostawy siłowni wiatrowej lub siłowni fotowoltaicznej .
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zadanie częściowe nr 1. Dostawa komputerów Warunek dla zadania częściowego nr 1 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienia o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto w zakresie dostawy komputerów Zadanie częściowe nr 2. Dostawa wyposażenia pracowni Warunek dla zadania częściowego nr 2 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto , w zakresie dostawy mebli i wyposażenia sal lekcyjnych. Zadanie częściowe nr 3 Dostawa siłowni wiatrowej oraz siłowni fotowoltaicznej Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 25 tys. zł , w zakresie dostawy siłowni wiatrowej lub siłowni fotowoltaicznej .
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego. 3. Protokołu Końcowego Odbioru zostanie podpisany przez Zamawiającego po potwierdzeniu wykonania dostawy, po podpisaniu Protokołów odbioru dostawy. 4. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30dni od powzięcia wiadomości o wystąpieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 5. Warunki gwarancji 1) Termin gwarancji ustala się na _______________ miesięcy. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. 2). Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy istniejące w czasie dokonywania czynności odbioru oraz za wady powstałe po odbiorze, lecz z przyczyn tkwiących w wykonanym przedmiocie umowy w chwili odbioru. 3) W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru istnienia wady nadającej się do usunięcia Zamawiający może: a) odmówić odbioru do czasu usunięcia wady, b) dokonać odbioru i żądać usunięcia wady wyznaczając odpowiedni termin. 4) W razie odebrania przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, co do stwierdzonej przy odbiorze wady nadającej się do usunięcia lub stwierdzenia takiej wady w okresie rękojmi Zamawiający może: a) żądać usunięcia wady wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin, b) żądać zapłaty odszkodowania odpowiednio do poniesionych szkód i do utraconej wartości użytkowej, estetycznej i technicznej. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Zmiany dotyczyć mogą okoliczności wynikających z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, zmian przepisów prawa, treści umów z podwykonawcami lub zmian podwykonawców, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą. 6)Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności: a) zmiany parametrów przedmiotu umowy na wyższe (korzystniejsze dla Zamawiającego) przy zachowaniu ceny określonej w niniejszej umowie, b) zmiany zaoferowanego modelu urządzenia na inny model o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie w ofercie w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności niewynikających z przyczyn leżących po stronie wykonawcy c) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, w tym Osób odpowiedzialnych, d) zmiany siedziby, danych teleadresowych jednej ze stron umowy, W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, Strony umowy postanawiają, że wynagrodzenie netto określone w § 6 pkt. 1 pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego
IV 4 4 data 2017-07-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawów komputerowych , laptopów i serwerów
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia pracowni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli i wyposażenia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa siłowni wiatrowej oraz siłowni fotowoltaicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31121340-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa siłowni wiatrowej i fotowoltaicznej
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria warunki gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)