Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej

Publication date 2017-07-10
End date 2017-07-18 00:00:00
Instytucja Politechnika Świętokrzyska
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546853-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302130005, 302140002, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w częściach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia odwołuje się do marek konkretnych producentów oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianego sprzętu. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt innych producentów (sprzęt równoważny), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiących dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w niniejszym opisie. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
- przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu,
- przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem,
- udzielenia serwisu gwarancyjnego na warunkach co najmniej takich jak w załączniku nr 2 do SIWZ.

Ponadto sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 25bf938d-3acb-4c1b-9e23-1956437ac5f1
Biuletyn 546853-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Świętokrzyska
Regon 169500000
Zamawiajacy adres ulica Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-314
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 424 150,
Zamawiajacy fax 041 3443874,041 3424140
Zamawiajacy email anietrzpiel@tu.kielce.pl,
Adres strony url http://tu.kielce.pl/przetargi/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Wyższa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://tu.kielce.pl/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem poczty, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (kuriera)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Świętokrzyska, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce, Dział Zamówień Publicznych bud.B, pokój nr 2.33
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej
Numer referencyjny ATZ-381-15/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w częściach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia odwołuje się do marek konkretnych producentów oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianego sprzętu. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt innych producentów (sprzęt równoważny), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiących dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w niniejszym opisie. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu, - przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem, - udzielenia serwisu gwarancyjnego na warunkach co najmniej takich jak w załączniku nr 2 do SIWZ. Ponadto sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 31682,93
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 14
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Pzp z tym, że za posiadającego zdolność techniczną lub zawodową uzna się Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej jedną dostawę sprzętu odpowiadającą rodzajem i wartością tej części przedmiotu zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę o wartości nie niższej niż wykazana poniżej kwota : - część zamówienia nr I - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2 700,00PLN, - część zamówienia nr II - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2 900,00PLN, - część zamówienia nr III - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 8 610,00PLN, - część zamówienia nr IV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 3 000,00PLN, - część zamówienia nr V - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 5 500,00PLN, - część zamówienia nr VI - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 10 000,00PLN, - część zamówienia nr VII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 5 280,00PLN, - część zamówienia nr VIII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 000,00PLN. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamieszcza o tych podmiotach informacje w oświadczeniach, o których mowa w pkt VI ust. 1 i 2 SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp (Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt V ust. 5 lit.b SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw (co najmniej jednej) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: a/ pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów na potrzeby realizacji, b/ dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, c/ dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy urządzenia wchodzące w jego zakres zostaną wycofane z rynku przez producenta, a wykonawca zaproponuje urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach jak wymagane w opisie przedmiotu zamówienia bez zmiany ceny.
IV 4 4 data 2017-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa komputera przenośnego dla Politechniki Świętokrzyskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2195,12
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego komputera przenośnego zgodnie z częścią I opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa komputera przenośnego dla Politechniki Świętokrzyskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2357,72
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego komputera przenośnego zgodnie z częścią II opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa stacji roboczej dla Politechniki Świętokrzyskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej stacji roboczej zgodnie z częścią III opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa komputera przenośnego dla Politechniki Świętokrzyskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2349,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego komputera przenośnego zgodnie z częścią IV opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa komputera stacjonarnego, monitora i urządzenia wielofunkcyjnego dla Politechniki Świętokrzyskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4471,54
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego komputera stacjonarnego, monitora i urządzenia wielofunkcyjnego zgodnie z częścią V opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa zestawu komputerowego, uchwytu do monitora oraz zasilacza UPS dla Politechniki Świętokrzyskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8130,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego zestawu komputerowego, uchwytu do monitora oraz zasilacza UPS dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z częścią VI opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa komputera przenośnego oraz urządzenia wielofunkcyjnego dla Politechniki Świętokrzyskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4292,68
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego komputera przenośnego oraz urządzenia wielofunkcyjnego zgodnie z częścią VII opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa drukarki laserowej dla Politechniki Świętokrzyskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 796,75
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej drukarki laserowej zgodnie z częścią VIII opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 34,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 6,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)