Sprzedaż i sukcesywną dostawę artykułów pościelowych i dekoracyjnych dla Domów Studenta, DPN, obiektów świadczących usługi hotelarskie HERA i SOKRATES, OW-K w Łukęcinie oraz DPTiW w Kirach i Szeligówce Uniwersytetu Warszawskiego przez okres 2 lat

Publication date 2017-07-10
End date 2017-07-18 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Warszawski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546924-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 395100000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa artykułów pościelowych i dekoracyjnych dla Domów Studenta, DPN, obiektów świadczących usługi hotelarskie HERA i SOKRATES, OW-K w Łukęcinie oraz DPTiW w Kirach i Szeligówce Uniwersytetu Warszawskiego przez okres 2 lat, zwanych dalej jednostkami UW (wykaz jednostek zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
2. Zamówienie jest podzielone na 3 części.
Część 1 – kołdry i poduszki;
Część 2 – artykuły pościelowe ( PRZEŚCIERADŁA, POSZWY, KOPERTY, POWŁOCZKI, RĘCZNIKI, ŚCIERKI, STOPKI, NAKŁADKI- OCHRANIACZE NA MATERAC);
Część 3 - artykuły dekoracyjne ( KOCE, NARZUTY,FIRANY, ZASŁONY, OBRUSY, NAKŁADKI NA OBRUSY).
3. Zamawiający wymaga dostarczania artykułów pościelowych i dekoracyjnych z materiałów dekatyzowanych.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania zamówionych artykułów pod podany w zamówieniu adres jednostki UW (wykaz adresów zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ). Dokładne terminy realizacji dostaw artykułów będą uzgadniane bezpośrednio z kierownikami poszczególnych jednostek UW.
5. Pisemne zamówienia będą przekazywane faksem do Wykonawcy, który potwierdzi na piśmie (faksem) przyjęcie zamówienia. Zamówienie winno być każdorazowo zatwierdzane przez Kierownika Biura Spraw Socjalnych UW.
6. Artykuły będą dostarczane przez Wykonawcę własnym transportem, na jego koszt ryzyko, ryzyko według zamówienia Zamawiającego, zgodnie z załączonymi do umowy kartami produktu, potwierdzającymi spełnianie postawionych przez Zamawiającego wymagań ujętych w OPZ.
7. Jeżeli dzień wydania artykułów jest dniem wolnym od pracy, wydanie zostanie zrealizowane pierwszego dnia roboczego następującego po wyznaczonym dniu wydania. Wraz z wydanymi artykułami Wykonawca przekazuje upoważnionemu pracownikowi fakturę za dostarczone artykuły.
8. Zamawiający dokona sprawdzenia ilościowego i jakościowego artykułów. W przypadku dostarczenia artykułów niezgodnie z zamówieniem powiadamia o tym fakcie Wykonawcę, telefonicznie lub faksem.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej Specyfikacją lub SIWZ.
10. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego na adres podany w art. 6 § 2 ust. 6 niniejszej SIWZ.
11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (3 części).
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d572ad05-1595-47b1-9404-c072feef78e5
Biuletyn 546924-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Warszawski
Regon 125800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowskie Przedmieście
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-927
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 520 360,
Zamawiajacy fax 225 522 507
Zamawiajacy email dzp@adm.uw.edu.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.uw.edu.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert, przygotowanych zgodnie z wymaganiami SIWZ, odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 Warszawa Oficyna „Pod Wizytkami” II piętro pok. 32
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i sukcesywną dostawę artykułów pościelowych i dekoracyjnych dla Domów Studenta, DPN, obiektów świadczących usługi hotelarskie HERA i SOKRATES, OW-K w Łukęcinie oraz DPTiW w Kirach i Szeligówce Uniwersytetu Warszawskiego przez okres 2 lat
Numer referencyjny DZP-361-74/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa artykułów pościelowych i dekoracyjnych dla Domów Studenta, DPN, obiektów świadczących usługi hotelarskie HERA i SOKRATES, OW-K w Łukęcinie oraz DPTiW w Kirach i Szeligówce Uniwersytetu Warszawskiego przez okres 2 lat, zwanych dalej jednostkami UW (wykaz jednostek zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 2. Zamówienie jest podzielone na 3 części. Część 1 – kołdry i poduszki; Część 2 – artykuły pościelowe ( PRZEŚCIERADŁA, POSZWY, KOPERTY, POWŁOCZKI, RĘCZNIKI, ŚCIERKI, STOPKI, NAKŁADKI- OCHRANIACZE NA MATERAC); Część 3 - artykuły dekoracyjne ( KOCE, NARZUTY,FIRANY, ZASŁONY, OBRUSY, NAKŁADKI NA OBRUSY). 3. Zamawiający wymaga dostarczania artykułów pościelowych i dekoracyjnych z materiałów dekatyzowanych. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania zamówionych artykułów pod podany w zamówieniu adres jednostki UW (wykaz adresów zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ). Dokładne terminy realizacji dostaw artykułów będą uzgadniane bezpośrednio z kierownikami poszczególnych jednostek UW. 5. Pisemne zamówienia będą przekazywane faksem do Wykonawcy, który potwierdzi na piśmie (faksem) przyjęcie zamówienia. Zamówienie winno być każdorazowo zatwierdzane przez Kierownika Biura Spraw Socjalnych UW. 6. Artykuły będą dostarczane przez Wykonawcę własnym transportem, na jego koszt ryzyko, ryzyko według zamówienia Zamawiającego, zgodnie z załączonymi do umowy kartami produktu, potwierdzającymi spełnianie postawionych przez Zamawiającego wymagań ujętych w OPZ. 7. Jeżeli dzień wydania artykułów jest dniem wolnym od pracy, wydanie zostanie zrealizowane pierwszego dnia roboczego następującego po wyznaczonym dniu wydania. Wraz z wydanymi artykułami Wykonawca przekazuje upoważnionemu pracownikowi fakturę za dostarczone artykuły. 8. Zamawiający dokona sprawdzenia ilościowego i jakościowego artykułów. W przypadku dostarczenia artykułów niezgodnie z zamówieniem powiadamia o tym fakcie Wykonawcę, telefonicznie lub faksem. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej Specyfikacją lub SIWZ. 10. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego na adres podany w art. 6 § 2 ust. 6 niniejszej SIWZ. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (3 części). 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa).
Cpv glowny przedmiot 39510000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część 1: kołdry i poduszki Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy wykonane lub wykonywane, polegające na sprzedaży i dostawach kołder, poduszek itp. o wartości umowy brutto nie mniejszej niż 20.000,00 zł każda. W przypadku dostaw sukcesywnych każda z wykazanych dostaw musi trwać co najmniej 12 miesięcy i posiadać wartość brutto nie mniejszą niż 20.000,00 zł. (Do dnia otwarcia ofert Wykonawca musi realizować każdą z wykazanych dostaw co najmniej przez 12 miesięcy). Część 2: artykuły pościelowe Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy wykonane lub wykonywane, polegające na sprzedaży i dostawach artykułów pościelowych o wartości umowy brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda. W przypadku dostaw sukcesywnych każda z wykazanych dostaw musi trwać co najmniej 12 miesięcy i posiadać wartość brutto nie mniejszą niż 50.000,00 zł. (Do dnia otwarcia ofert Wykonawca musi realizować każdą z wykazanych dostaw co najmniej przez 12 miesięcy). Część 3: artykuły dekoracyjne Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy wykonane lub wykonywane, polegające na sprzedaży i dostawach artykułów dekoracyjnych o wartości umowy brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda. W przypadku dostaw sukcesywnych każda z wykazanych dostaw musi trwać co najmniej 12 miesięcy i posiadać wartość brutto nie mniejszą niż 50.000,00 zł. (Do dnia otwarcia ofert Wykonawca musi realizować każdą z wykazanych dostaw co najmniej przez 12 miesięcy). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość dostaw sumuje się.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowania Zamawiający żąda: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2: 1) pkt 1 i 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) pkt 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2. 6.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w ust. 2 obowiązują oddzielnie każdego Wykonawcę.
Zakresie warunkow udzialu 1.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, - oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, o których mowa powyżej Wykonawca wykaże „dostawy” określone w art. 5 § 5 ust. 1 SIWZ. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca wraz z ofertą złoży: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub /i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. 2) Dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału. Oryginały można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert do Działu Zamówień Publicznych (patrz adres - art. 6) lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 3) Formularz nr 2 - informacja o zakresie (części) zamówienia, który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi musi to wykazać na formularzu. 4) Formularz nr 3 – formularz cenowy dla części 1, 2 i 3. 5) Wykaz po jednej próbce/wzorniku proponowanych przez siebie w ofercie artykułów (ponumerowanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) Wymaga się by jedna z dołączonych do oferty próbek miała wszyte przykładowe logo. Zamawiający wymaga, aby dostarczone próbki Wykonawca ponumerował odpowiednio (tożsamo) do numeru pozycji wskazanych w Formularzu nr 3 – odpowiednio dla każdej części. Brak któregokolwiek z elementów ww próbek będzie skutkował odrzuceniem oferty. Próbki dostarczone przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana pozostają jako depozyt u Zamawiającego na czas trwania umowy. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dostarczy Zamawiającemu dokumenty (np. karta produktu, świadectwa jakości) potwierdzające spełnianie wymagań ujętych w opisie przedmiotu zamówienia (dot. np. wypełnienia, składu, gramatury, gęstości materiałów) ww dokumenty będą stanowiły załącznik do umowy. W przypadku Wykonawców, których oferta nie została wybrana, próbki podlegają zwrotowi po rozstrzygnięciu postępowania, na ich wniosek. 6) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca musi to wykazać na Formularzu nr 4 „Zobowiązanie innych podmiotów”. 7) Zaleca się dołączenie do oferty: Formularza nr 6 - sporządzone przez Wykonawcę szczegółowe zestawienie (spis) wszystkich oświadczeń i dokumentów itp.
Czy wadium 1
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: Cz. 1 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Cz. 2 – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Cz. 3 – 3.000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych), lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji powodujących konieczność: 1) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 2) zmiany danych identyfikacyjnych Sprzedawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy), 3) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy.
IV 4 4 data 2017-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 15 29 oraz z 2015 r. poz. 1830, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faxu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (DZ.U z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615) przy spełnieniu wymogów określonych w ust. 5. Odwołania i wszelką korespondencję związaną z odwołaniem przekazuje się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub faksem. 2. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 4. Zamawiający uprzejmie prosi o dodatkowe wysyłanie zapytań w wersji edytowalnej na adres: paulina@adm.uw.edu.pl i dzp@adm.uw.edu.pl. 5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w ust. 6, przed upływem wymaganego terminu. 6. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa fax.: 22-55 22 507 e-mail: paulina@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl Korespondencję mailem (skan pisma) należy przesyłać zawsze na oba adresy e-mail. W tytule należy wpisać numer sprawy –DZP-361-74/2017. 7. We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy powinni powoływać się na podany numer sprawy –Nr DZP-361-74/2017. 8. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Rektora UW nr 82 z dnia 7 listopada 2016 r. opublikowanym pod adresem http://www.monitor.uw.edu.pl/Lists/Uchway/Attachments/3903/M.2016.387.Zarz.82.pdf od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 –16.00 9. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Paulina Chudzicka -Dział Zamówień Publicznych -w sprawach organizacyjnych - tel. 22 55-20-831.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 – kołdry i poduszki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 – artykuły pościelowe ( PRZEŚCIERADŁA, POSZWY, KOPERTY, POWŁOCZKI, RĘCZNIKI, ŚCIERKI, STOPKI, NAKŁADKI- OCHRANIACZE NA MATERAC)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3 - artykuły dekoracyjne ( KOCE, NARZUTY,FIRANY, ZASŁONY, OBRUSY, NAKŁADKI NA OBRUSY)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji pojedynczej dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)