GuidZP400 |
af6f6483-d3e3-4c9c-80eb-346c35ca95d3
|
Biuletyn |
547757-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu
|
Regon |
30832400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Targ
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
018 2633060, 2633061,
|
Zamawiajacy fax |
018 2633952, 2633950
|
Zamawiajacy email |
sp_zoz_ntzamowienia@poczta.onet.pl,
|
Adres strony url |
www.pszs.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pszs.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, Dziennik Podawczy, pokój nr 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków i artykułów niezbędnych do utrzymania czystości osobistej i ogólnoszpitalnej
|
Numer referencyjny |
DL-271-12/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
21
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa środków i artykułów niezbędnych do utrzymania czystości osobistej i ogólnoszpitalnej w ilościach, asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - na potwierdzenie oświadczenie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - na potwierdzenie oświadczenie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - na potwierdzenie oświadczenie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności, albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do siwz
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz cenowy oferty.
2. Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ - opis sposobu przygotowania oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
UMOWA DOSTAWY
§2
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załączniku numer …….. do niniejszej umowy.
2. Wartość zamówienia netto wynosi:.................zł (słownie: ........................ ).
Kwota podatku VAT wynosi:.................zł (słownie:...............).
Wartość zamówienia brutto wynosi:.........zł (słownie:...............).
3. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT.
4. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania niniejszej umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian.
5. Zmiana, o której mowa w ust. 4 nastąpi z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów.
Wykonawca ma obowiązek poinformować w formie pisemnej Zamawiającego – osobę odpowiedzialną za realizację umowy - o zmianie stawki podatku VAT.
6. Cena jednostkowa brutto wymieniona w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty związane
z dostawą w tym koszty zakupu, opakowania, transportu, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, postawienia loco Zaopatrzenie/Sekcja Utrzymania Czystości i Transportu Wewnętrznego Zamawiającego, podatek VAT.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość:
a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych,
b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy, (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) - w przypadku takiej rezygnacji,
c) obniżenia ceny przez Wykonawcę – w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę.
8. Zmiana, o której mowa w ust. 7 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony.
§3
1. Umowa została zawarta na okres 12 miesięcy od ……. do ……..
2. W przypadku niezrealizowania dostawy w określonym w ust. 1 terminie Zamawiający stosownym aneksem zastrzega sobie prawo jego przedłużenia, jednak nie dłużej, niż na okres 6 miesięcy.
§9
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach - art.145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
3. Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia ze strony Wykonawcy o zakup niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości przedmiotu umowy.
UMOWA DZIERŻAWY
§3
1. Strony ustalają wysokość miesięcznego czynszu dzierżawnego brutto:..........zł, (słownie:......).
Wykonawca ma przedłożyć Zamawiającemu fakturę do 10-go dnia każdego miesiąca. Czynsz dzierżawny płatny do 25-go dnia miesiąca, w którym dostarczono fakturę.
Czynsz dzierżawny obejmuje koszty, o których mowa w §1 ust. 2 lit. a- f.
2. Czynsz, o którym mowa w ust. 1 jest stały przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT.
3. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto – cena netto pozostanie bez zmian.
4. Zmiana, o której mowa w ust. 3 nastąpi z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego – osobę odpowiedzialną za realizację umowy o zmianie stawki podatku VAT.
5. Wykonawca, jako wierzyciel z tytułu niniejszej umowy oświadcza, że nie przeniesie wierzytelności będącej przedmiotem niniejszej umowy na osoby trzecie bez zgody Zamawiającego.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość:
a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy – w przypadku zmiany tych danych,
b) obniżenia czynszu dzierżawnego przez Wykonawcę – w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę.
7. Zmiana, o której mowa w ust. 6 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony.
|
IV 4 4 data |
2017-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Worki na zwłoki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33922000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worki na zwłoki w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Worki papierowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worki papierowe w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Worki foliowe na śmieci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worki foliowe na śmieci w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pojemniki na zużyty sprzęt 1xużytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34928480-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pojemniki na zużyty sprzęt 1xużytku w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Balsam
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Balsam w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Emulsja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Emulsja w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Butelki i rozpylacze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Butelki i rozpylacze w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Mopy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Mopy w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Szczotki i szufelka ze zmiotką
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczotki i szufelka ze zmiotką w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Ścierki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ścierki w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Środki do mycia rąk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Środki do mycia rąk, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Profesjonalne środki do mycia powierzchni nadpodłogowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Profesjonalne środki do mycia powierzchni nadpodłogowych wraz z dzierżawą dozowników o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Ocet spirytusowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ocet spirytusowy w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Ręcznik rolka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ręcznik rolka w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Ręczniki TAD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ręczniki TAD w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Papiery toaletowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Papiery toaletowe w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Ręczniki ZZ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ręczniki ZZ w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Żel do mycia rąk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Żel do mycia rąk w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pasta do czyszczenia stali szlachetnych, ceramiki itp.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pasta do czyszczenia stali szlachetnych, ceramiki, itp. w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Profesjonalne środki do mycia, zabezpieczania powierzchni podłóg
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Profesjonalne środki do mycia, zabezpieczania powierzchni podłóg wraz z dzierżawą dozowników w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Pady
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pady w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do siwz
|
| |