Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ I zamówienia – Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie. CZĘŚĆ II zamówienia – Dostawa przełącznika LAN wraz z usługą montażu i konfiguracji dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie.

Publication date 2017-07-11
End date 2017-07-24 00:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Stacje robocze,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548889-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302140002, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 10 komputerów PC zintegrowanych z monitorem
(All-in-One) wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, 15 komputerów PC zintegrowanych z monitorem (All-in-One) wraz z systemem operacyjnym, 2 laptopów z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, 3 urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych, 5 urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych, 1 skanera dokumentowego A-4, 4 przełączników LAN, 2 dysków zewnętrznych, 2 stacji dokujących i klonujących dyski twarde, dla Powiatowego Urzędu Pracy
w Tarnowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 oraz 1A do SIWZ.
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełącznika LAN wraz z usługą montażu i konfiguracji
dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 33c0bfce-5548-4b70-b6b8-99e6c49463cf
Biuletyn 548889-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Regon 85176311800000
Zamawiajacy adres ulica pl. J. Bema
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 146 882 300,
Zamawiajacy fax 146 882 301
Zamawiajacy email krta@praca.gov.pl,
Adres strony url www.up.tarnow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.up.tarnow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, 33-100 Tarnów.
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ I zamówienia – Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie. CZĘŚĆ II zamówienia – Dostawa przełącznika LAN wraz z usługą montażu i konfiguracji dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie.
Numer referencyjny WOP.2710.12.2017.BH
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 10 komputerów PC zintegrowanych z monitorem (All-in-One) wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, 15 komputerów PC zintegrowanych z monitorem (All-in-One) wraz z systemem operacyjnym, 2 laptopów z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, 3 urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych, 5 urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych, 1 skanera dokumentowego A-4, 4 przełączników LAN, 2 dysków zewnętrznych, 2 stacji dokujących i klonujących dyski twarde, dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 oraz 1A do SIWZ. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełącznika LAN wraz z usługą montażu i konfiguracji dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA:: Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową minimum na kwotę 150 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw sprzętu komputerowego o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każda. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw przełącznika LAN wraz z usługą montażu i konfiguracji o wartości minimum 15 000,00 zł brutto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA i CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: 1) Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacjami, o których mowa powyżej. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa wyłącznie w stosunku do Wykonawców, którzy złożyli oferty w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie
Zakresie warunkow udzialu CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: 1) Na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ppkt. 3) i 4), które potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3) W celu potwierdzenia warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, określonych w Rozdziale 3 SIWZ ust. 3.1.3 pkt 2 ppkt 1, Zamawiający zażąda od Wykonawcy informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem, terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) W celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w Rozdziale 3 SIWZ ust. 3.1.3 pkt 2 ppkt 2, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór oświadczenia zostanie przekazany Wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa w ppkt. 2), z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: 1) Na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ppkt. 3), które potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3) W celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w Rozdziale 3 SIWZ ust. 3.2.3 pkt 2, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór oświadczenia zostanie przekazany Wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa w ppkt. 2), z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: 1) Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 3 wraz z formularzem cenowym – załącznik nr 3A i formularzem technicznym – załącznik nr 3B. 2) Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 7. 3) Oświadczenie dotyczące oferowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania – załącznik nr 9. 4) Dowód wniesienia wadium. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: 1) Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 4 wraz z formularzem cenowym – załącznik nr 4A i formularzem technicznym – załącznik nr 4B. 2) Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 8. 3) Oświadczenie dotyczące oferowanego sprzętu – załącznik nr 10.
Czy wadium 1
Wadium CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca może wnieść wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Citi Handlowy O/Tarnów 87 1030 1250 0000 0000 8801 0086, wpisując w tytule przelewu „Wadium - sprzęt komputerowy”. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Jednocześnie Zamawiający informuje, że przesądzającym o wniesieniu wadium w terminie jest zaksięgowanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. W przypadku wyboru innej formy wniesienia wadium niż pieniądz, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do dnia i godziny składania ofert w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, w pokoju nr 212 (II piętro). Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Jeżeli Wykonawca przesyła ofertę, kopię dowodu wniesienia wadium załącza do oferty, natomiast oryginał umieszcza w kopercie oznaczonej: „Oryginał dowodu wniesienia wadium”. Niezłożenie oryginału dokumentu skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wniesienie wadium przez Wykonawcę nastąpi w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 10 komputerów PC zintegrowanych z monitorem (All-in-One) wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, 15 komputerów PC zintegrowanych z monitorem (All-in-One) wraz z systemem operacyjnym, 2 laptopów z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, 3 urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych, 5 urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych, 1 skanera dokumentowego A-4, 4 przełączników LAN, 2 dysków zewnętrznych, 2 stacji dokujących i klonujących dyski twarde, dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 oraz 1A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa przełącznika LAN wraz z usługą montażu i konfiguracji dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełącznika LAN wraz z usługą montażu i konfiguracji dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)