OFERTA NA USŁUGI INFORMATYCZNE-UTRZYMANIE INFRASTRUKTURY IT UŻYTKOWANEGO SYSTEMU AMMS DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE

Publication date 2017-07-11
End date 2017-07-19 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Choszczno
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548908-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług informatycznych polegających na utrzymaniu infrastruktury IT użytkowanego systemu AMMS w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Choszcznie, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Załącznik nr 2 do SIWZ podpisany przez Wykonawcę będzie stanowił załącznik do umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 22020e7a-fd85-48aa-b931-ffa64e2d5778
Biuletyn 548908-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 21037354300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Niedziałkowskiego
Zamawiajacy miejscowosc Choszczno
Zamawiajacy kod pocztowy 73200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 095 7652438, 7657211 w 143,
Zamawiajacy fax 957 652 410
Zamawiajacy email przetargi@spzozchoszczno.pl,
Adres strony url www.bip.spzozchoszczno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.spzozchoszczno.pl
Nazwa nadana zamowieniu OFERTA NA USŁUGI INFORMATYCZNE-UTRZYMANIE INFRASTRUKTURY IT UŻYTKOWANEGO SYSTEMU AMMS DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE
Rodzaj zamowienia 2
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług informatycznych polegających na utrzymaniu infrastruktury IT użytkowanego systemu AMMS w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Choszcznie, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Załącznik nr 2 do SIWZ podpisany przez Wykonawcę będzie stanowił załącznik do umowy.
Cpv glowny przedmiot 72267000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Do oferty należy dołączyć oświadczenie oraz posiadane dokumenty, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie - Konfiguracji urządzeń sieciowych typu Switch (L2 , L3) na poziomie minimum CCNP (Cisco Certified Network Professional) oraz CCNA Security. - Konfiguracji Centrali VOIP - CUCM, UCCX, CUC - Konfiguracji systemów wirtualizacji VMware na poziomie VCP (VMware Certified Proffesional) - Zarządzania systemami operacyjnymi Linux na poziomie LPI. - Wdrażania polityki bezpieczeństwa systemów informatycznych ( HA, Web Filtering, IPS, VPN, Backup )
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Inne dokumenty niewymienione • Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ); będący oświadczeniem woli Wykonawcy. • Opis przedmiotu zamówienia ( zał. nr 2 do SIWZ) • Załącznik nr 2a – czas reakcji w przypadku awarii • Załącznik nr 4 do SIWZ- projekt umowy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CZAS REAKCJI W PRZYPADKU AWARII
Znaczenie 10,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)