Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu – I-III części.

Publication date 2017-07-11
End date 2017-07-19 00:00:00
Instytucja Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548513-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części do SIWZ, tj.:
Część I – rękawice,
Część II – kaniule dożylne;
Część III – igły doszpikowe;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 6.1 – 6.3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b9966a73-ac1e-40c3-bb87-6d2826f7b621
Biuletyn 548513-N-2017
Zamawiajacy nazwa Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Regon 932207142
Zamawiajacy adres ulica ul. Ziębicka
Zamawiajacy adres numer domu 34-38
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-507
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48717731563,
Zamawiajacy fax +48717731563
Zamawiajacy email m.polak@pogotowie-ratunkowe.pl,
Adres strony url http://bip.prww.linuxpl.info
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.prww.linuxpl.info
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.prww.linuxpl.info
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, ul. Ziębicka 3438, 50-507 Wrocław III p. pok. 314 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu – I-III części.
Numer referencyjny ZP/PR/24/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części do SIWZ, tj.: Część I – rękawice, Część II – kaniule dożylne; Część III – igły doszpikowe; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 6.1 – 6.3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Terminy obowiązywania umów - dla części: I, II i III – 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony mają prawo zmiany warunków umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, a w szczególności w następujących sytuacjach: 1) zmiana cen brutto przy stałości wartości netto spowodowane zmianą stawki podatku VAT w związku ze zmianą obowiązujących przepisów. Cena może ulec zmianie odpowiednio o nową stawkę podatku VAT, 2) zmiana oferowanego asortymentu ze względu na przejściowy brak produktu na rynku przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach równoważnych do produktu objętego umową lub ze względu na wycofanie go z obrotu na terenie RP przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie. 3) niezależnie od wartości, zmiany nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp. 4) zmiana umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć i wartość zmian nie przekracza 50% wartości netto zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości netto zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa rękawice
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych oraz chirurgicznych różnego rodzaju: rękawice diagnostyczne lateksowe, bezpudrowe - 3 000 op. (100szt./op.); rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, niejałowe - 10 400 op. (100szt./op.); rękawice chirurgiczne jałowe, lateksowe, bezpudrowe - 3 600 par; rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe - 200 op. (100szt./op.); rękawice diagnostyczne do procedur wysokiego ryzyka zakażeń, lateksowe, bezpudrowe, niejałowe 15 op. (50szt./op.); rękawice diagnostyczne syntetyczne, nitrylowe o przedłużonym mankiecie, bezpudrowe 10 op. (100szt./op.); rękawice foliowe, rozm. M i L, 200 op. (100szt./op.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 6.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa kaniule dożylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kaniul dożylnych do żył obwodowych (pakowanych: 50szt./op.) kaniula dożylna do żył obwodowych G 24 - 20 opakowań; kaniula dożylna do żył obwodowych G 14, 16, 18, 20, 22 - 1200 opakowań; kaniula dożylna obwodowa wykonana z poliuretanu, posiadająca port boczny, samodomykający korek, jałowa, nietoksyczna z kontrastem RTG - 40 opakowań oraz wkłucie dożylne z przewodem (motylek) G 25 - 1200 szt.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 6.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa igły doszpikowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa igieł doszpikowych: igły doszpikowe automatyczne dla dorosłych i dzieci pow. 6 lat - 84 szt. oraz igły doszpikowe automatyczne dla dzieci od 0 do 12 lat - 24 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6.3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)