GuidZP400 |
b9966a73-ac1e-40c3-bb87-6d2826f7b621
|
Biuletyn |
548513-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
|
Regon |
932207142
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ziębicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34-38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-507
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48717731563,
|
Zamawiajacy fax |
+48717731563
|
Zamawiajacy email |
m.polak@pogotowie-ratunkowe.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.prww.linuxpl.info
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.prww.linuxpl.info
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.prww.linuxpl.info
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, ul. Ziębicka 3438, 50-507 Wrocław III p. pok. 314 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu – I-III części.
|
Numer referencyjny |
ZP/PR/24/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części do SIWZ, tj.:
Część I – rękawice,
Część II – kaniule dożylne;
Część III – igły doszpikowe;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 6.1 – 6.3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Terminy obowiązywania umów - dla części: I, II i III – 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony mają prawo zmiany warunków umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, a w szczególności w następujących sytuacjach:
1) zmiana cen brutto przy stałości wartości netto spowodowane zmianą stawki podatku VAT w związku ze zmianą obowiązujących przepisów. Cena może ulec zmianie odpowiednio o nową stawkę podatku VAT,
2) zmiana oferowanego asortymentu ze względu na przejściowy brak produktu na rynku przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach równoważnych do produktu objętego umową lub ze względu na wycofanie go z obrotu na terenie RP przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie.
3) niezależnie od wartości, zmiany nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp.
4) zmiana umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć i wartość zmian nie przekracza 50% wartości netto zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości netto zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
rękawice
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych oraz chirurgicznych różnego rodzaju: rękawice diagnostyczne lateksowe, bezpudrowe - 3 000 op. (100szt./op.); rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, niejałowe - 10 400 op. (100szt./op.); rękawice chirurgiczne jałowe, lateksowe, bezpudrowe - 3 600 par; rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe - 200 op. (100szt./op.); rękawice diagnostyczne do procedur wysokiego ryzyka zakażeń, lateksowe, bezpudrowe, niejałowe 15 op. (50szt./op.); rękawice diagnostyczne syntetyczne, nitrylowe o przedłużonym mankiecie, bezpudrowe 10 op. (100szt./op.); rękawice foliowe, rozm. M i L, 200 op. (100szt./op.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 6.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
kaniule dożylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kaniul dożylnych do żył obwodowych (pakowanych: 50szt./op.) kaniula dożylna do żył obwodowych G 24 - 20 opakowań; kaniula dożylna do żył obwodowych G 14, 16, 18, 20, 22 - 1200 opakowań; kaniula dożylna obwodowa wykonana z poliuretanu, posiadająca port boczny, samodomykający korek, jałowa, nietoksyczna z kontrastem RTG - 40 opakowań oraz wkłucie dożylne z przewodem (motylek) G 25 - 1200 szt.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 6.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
igły doszpikowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa igieł doszpikowych: igły doszpikowe automatyczne dla dorosłych i dzieci pow. 6 lat - 84 szt. oraz igły doszpikowe automatyczne dla dzieci od 0 do 12 lat - 24 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6.3 do SIWZ.
|
| |