Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i innych produktów medycznych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach

Publication date 2017-07-11
End date 2017-07-25 00:00:00
Instytucja Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Starachowice
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Artykuły elektroniczne,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548463-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331412002, 331412404, 331410000, 331400003, 384120006, 317111406
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i innych produktów medycznych dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach ul. Radomska 70 ujętych w Pakietach ( 11 Pakietów) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania. W załączeniu wykaz wyrobów medycznych ( załącznik nr 5 do SIWZ) z opisem wymagań minimalnych wyrobu w jednostkach miary i ilości przewidywanego zużycia w okresie 12 miesięcy.
Produkty winny spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski między innymi określone odpowiednio w Ustawie „Prawo farmaceutyczne” oraz w Ustawie o wyrobach medycznych.
Warunki bezwzględne i opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz – zestawienie wyrobów (załącznik nr 5 do SIWZ)
Dostawy winny być realizowane na koszt Wykonawcy w ciągu od min. 2 do max. 5 dni roboczych (kryterium oceny ofert), na podstawie zamówień oraz potrzeb na telefon/fax , transportem Wykonawcy( lub wynajętym środkiem transportu) do magazynu (Apteki) Zamawiającego – PZOZ Starachowice ul. Radomska 70 .
Zamawiający może zmniejszyć ilość zamawianego towaru w stosunku do ilości wskazanej w pakiecie bez żadnych skutków prawnych obciążających Zamawiającego. Zmniejszenie to jednak nie będzie większe niż 30% wartości pakietu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9179bf83-c2c1-4bc0-9292-3308ebb0fe73
Biuletyn 548463-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 29114175200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Radomska
Zamawiajacy adres numer domu 70
Zamawiajacy miejscowosc Starachowice
Zamawiajacy kod pocztowy 27200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 2745202 w. 182,
Zamawiajacy fax 412 746 158
Zamawiajacy email pzozstarachowice.zp@interia.pl,
Adres strony url http://zoz.starachowice.sisco.info/
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http://zoz.starachowice.sisco.info/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zoz.starachowice.sisco.info/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej - wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Radomska 70 27 - 200 Starachowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i innych produktów medycznych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
Numer referencyjny P/30/07/2017/SJU
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i innych produktów medycznych dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach ul. Radomska 70 ujętych w Pakietach ( 11 Pakietów) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania. W załączeniu wykaz wyrobów medycznych ( załącznik nr 5 do SIWZ) z opisem wymagań minimalnych wyrobu w jednostkach miary i ilości przewidywanego zużycia w okresie 12 miesięcy. Produkty winny spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski między innymi określone odpowiednio w Ustawie „Prawo farmaceutyczne” oraz w Ustawie o wyrobach medycznych. Warunki bezwzględne i opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz – zestawienie wyrobów (załącznik nr 5 do SIWZ) Dostawy winny być realizowane na koszt Wykonawcy w ciągu od min. 2 do max. 5 dni roboczych (kryterium oceny ofert), na podstawie zamówień oraz potrzeb na telefon/fax , transportem Wykonawcy( lub wynajętym środkiem transportu) do magazynu (Apteki) Zamawiającego – PZOZ Starachowice ul. Radomska 70 . Zamawiający może zmniejszyć ilość zamawianego towaru w stosunku do ilości wskazanej w pakiecie bez żadnych skutków prawnych obciążających Zamawiającego. Zmniejszenie to jednak nie będzie większe niż 30% wartości pakietu.
Cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow informacji potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną), równą co najmniej 10 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie: min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto co najmniej wartości oferowanego produktu (wartość pakietu)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.4 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13,14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.5 oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, 2a Jeżeli wykonawca ma siedzibę na lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 2.1-2.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) pkt 2.4 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2b Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem są sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
Zakresie warunkow udzialu koncesji, zezwolenia lub licencji lub dokumentu, potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 4.1 zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane wyroby odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego 4.2 Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności EC, lub certyfikat CE i jest dopuszczony do obrotu na rynku zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych.opisy, zdjęcia katalogowe wyrobów przedstawiające cechy, numery, rozmiary każdego z proponowanych w ofercie asortymentów - z zaznaczeniem Pakietu i pozycji której dotyczą. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedstawienia dokumentów rejestracji produktów, dokumentu potwierdzającego rejestrację/zgłoszenia produktu leczniczego. Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawców próbek oferowanego produktu w celu potwierdzenia wymagań opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ. Ilość próbek - do jakich pakietów i pozycji - uwzględniona w załączniku nr 5 do SIWZ – załącznik ofertowy. Próbki powinny być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której oferty dotyczą. Opis powinien zawierać nazwę Wykonawcy oraz nazwę i numer pozycji w zadaniu. Próbki należy dostarczyć wraz z ofertą do kancelarii (sekretariatu) PZOZ w Starachowicach ul. Radomska 70 przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 uPZP o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 i art. 24 ust. 5 - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 uPZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ inne dokumenty: formularz ofertowy (wzór stanowi zał. nr 1 do niniejszej SIWZ), wykaz asortymentu z cenami i opisem przedmiotu zamówienia z wymaganiami minimalnymi (wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. pełnomocnictwo/umocowanie prawne, w przypadku gdy ofertę, składane dokumenty i oświadczenia podpisuje osoba nie widniejąca w dokumentach rejestrowych wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ),
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W okresie obowiązywania umowy, ceny mogą ulec zmianie jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT. W takim przypadku zmianie ulegną ceny brutto, ceny netto pozostaną bez zmian” Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem, że umowa może zostać zmieniona w następujących przypadkach: a) zmniejszenia ceny przedmiotu zamówienia w stosunku do ceny oferowanej, b) zmiany adresów, numerów telefonu, numerów kont, danych osób fizycznych i prawnych ujętych w niniejszej umowie. c) zmian (aktualizacji) nr katalogowych, nazw handlowych wyrobów d) zmian ilościowych zamawianego asortymentu pierwotnie określonego w pakiecie. Zamawiający może składać zamówienia przekraczające wartość brutto danej pozycji w pakiecie, zmniejszając jednocześnie o tę samą wielkość wartość innych pozycji w pakiecie. Zmiany wartości poszczególnych pozycji w pakiecie nie mogą spowodować zwiększenia wartości brutto danego pakietu. Zmiana ta może być dokonana za zgodą Wykonawcy i na wniosek Zamawiającego 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z wyłączeniem zmian określonych w ust. 1 lit.’a” i „d”.
IV 4 4 data 2017-07-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Akcesoria anestezjologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis "Rurka intubacyjna bez mankietu uszczelniającego, ze znacznikiem głębokości ,z oznaczeniem rozmiaru rurki na korpusie , skalowana co 1 cm., linia rtg na całej długości rurki, niebieski balonik kontrolny z oznaczeniem rozmiaru rurki, sterylna, jednorazowego użytku rozmiar 2.0 ; 2,5 ; 3.0 ; 3,5 ; 4.0 ; 4,5 ; 5.0 ;5,5 ; 6.0 ; 6,6 ; 7.0 " "rurka intubacyjna bez mankietu uszczelniającego, ze znacznikiem głębokości ,z oznaczeniem rozmiaru rurki na korpusie , skalowana co 1 cm., linia rtg na całej długości rurki, niebieski balonik kontrolny z oznaczeniem rozmiaru rurki, sterylna, jednorazowego użytku rozmiar 2.0 ; 2,5 ; 3.0 ; 3,5 ; 4.0 ; 4,5 ; 5.0 ;5,5 ; 6.0 ; 6,6 ; 7.0 " "Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym, ze znacznikiem głębokości, z oznaczeniem rozmiaru rurki na korpusie, skalowana co 1 cm. , linia rtg na całej długości rurki, niebieski balonik kontrolny z oznaczeniem rozmiaru rurki, sterylna, jednorazowa, pakowana folia-papier, rozmiar 5.0; 5,5; 6.0 ; 6,5 ; 7.0 ; 7,5 ; 8.0 ; 8,5 ; 9.0 ; w zależności od zapotrzebowania zamawiającego " "Rurka intubacyjna zbrojona z mankietem niskociśnieniowym z prowadnicą lub bez prowadnicy w komplecie , ze znacznikiem głębokości, linia rtg na całej długości rurki, minimum dwa oznaczenia rozmiaru rurki na korpusie, sterylna, jednorazowa, pakowana folia-papier Rozmiar 7.0 ; 8.0" "Rurka Guedel – ustno-gardłowa, półprzezroczysta, rozmiar kodowany odpowiednim kolorem(3-żółty, 4-czerwony, 5-pomarańczowy) pakowana pojedynczo, sterylizowana tlenkiem etylenu, rozmiar 3, 4, 5 w zależności od zapotrzebowania zamawiającego " "sterylny adapter kompatybilny z zamkniętym systemem do odsysania, umożliwiający przeprowadzenie bronchofiberoskopii bez przerywania wentylacji pacjenta. Posiada zintegrowany podwójnie obrotowy łącznik, port do wprowadzenia bronchofiberoskopu, posiadający silikonową zastawkę wewnętrzną oraz silikonową zabezpieczającą nakładkę zapewniającą szczelność systemu" "maska twarzowa, jednorazowa, z otwartym mankietem, z drabinką na masce umożliwiającą pewny uchwyt, oznaczenie kolorystyczne w rozmiarach 3,4,5 w zależności od zapotrzebowania zamawiającego " "RURKA TRACHEOSTOMIJNA BEZ MANKIETU wykonana z termoplastycznego PCV , miękkie , gładkie ,przezroczyste skrzydełka szyldu , linia Rtg na całej długości rurki, prowadnica w rurce, z łącznikiem 15 mm, dwie tasiemki do mocowania , bez lateksu ,bez ftalanów , sterylna , j.u. Rozmiar : 5.0 ; 6.0 ; 7.0 ; 8.0 ; 9.0 w zależności od zapotrzebowania zamawiającego. " "RURKA TRACHEOSTOMIJNA Z MANKIETEM wykonana z termoplastycznego PVC , mankiet niskociśnieniowy, linia Rtg na całej długości rurki , miękkie, gładkie, przezroczyste skrzydełka szyldu , prowadnica , dwie tasiemki do mocowania , balonik kontrolny znakowany rozmiarem rurki , bez lateksu , bez ftalanów , sterylna , jednorazowego użytku Rozmiar ; 5.0 ; 5.5 ; 6.0 ; 6.5 ; 7.0 ; 7.5 ; 8.0 ; 9.0 w zależności od zapotrzebowania zamawiającego "
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Prowadnice
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141240-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis "PROWADNICA BOUGIE – do trudnej intubacji – wykonana z materiału o właściwościach poślizgowych , elastyczna , wzmocniona na całej długości , skalowana co 1cm , zagięty koniec, ułatwiający wprowadzenie , jałowa, jedno lub wielorazowa, Rozmiar : 5.0 / 60 cm " "prowadnica do rurek intubacyjnych, aluminiowa, pokryta PCV, z miękką końcówką, sterylna, jednorazowa, w minimum dwóch rozmiarach ; CH 06 dla rurek intubacyjnych nr 2,5 – 5.0 oraz CH 10 dla rurek 6.0 – 10.0"
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa System do kontrolowanej zbiórki stolca
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis "System do kontrolowanej zbiórki stolca , z technologią superabsorbentu, posiadający ; -silikonowy cewnik z pierścieniem uszczelniającym o pojemności min. 45 ml. , -znacznik pozycyjny widoczny w rtg -część cewnika mająca bezpośredni kontakt z ciałem pacjenta wykonana z materiału o zwiększonym poślizgu po kontakcie z cieczą -port irygacyjny (kolor niebieski) -cewnik przezierny dla promieni rtg o długości 160 cm +/_ 5 cm minimalny czas użytkowania – 29 dni Wszystkie elementy trwale ze sobą połączone. Urządzenie nie zawiera lateksu. Zestaw zawiera : -minimum trzy worki o pojemności max 1500 ml., z wkładką z superabsorbentu, wykonanego z polakrylanu sodu oraz filtra/wentula dezodoryzującego -podstawa do montowania do łóżka z nadającym się do czyszczenia plastikowym paskiem oraz centralna rurką obwodową - trzyczęściowa strzykawka z gumowym tłokiem o pojemności 45-50 ml. zacisk irygacyjny instrukcja w języku polskim" Worek do zbiórki stolca o pojemności 1500 ml kompatybilny z oferowanym systemem do kontrolowanej zbiórki stolca
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wentylacja nieinwazyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis "maska do wentylacji nieinwazyjnej AMARA ustno-nosowa, z uprzężą wyposażoną w klipsy, z możliwością zamontowania wymiennych poduszek silikonowych, bez portu wydechowego ,bez punktu wsparcia na grzbiecie nosa, klipsy uprzęży z paskami umożliwiającymi szybką regulację, z silikonową podporą czołową , z łącznikiem kolankowym obracającym się o 360 stopni, przeznaczona do kilkukrotnej sterylizacji " "Trener mięśni oddechowych Threshold IMT lub równoważny urządzenie do treningu wdechu; zapewnia stałe , określone ciśnienie umożliwiając ćwiczenie siły i wytrzymałości mięśni oddechowych niezależnie od szybkości oddychania przez chorego. Posiada jednokierunkowy zawór niezależny od przepływu oraz regulowane ustawienia wartości ciśnienia w cm H2O"
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dreny Redon
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dren Redon nr 10 dł. 700 do 750 mm, sterylny, wykonany z medycznej odmiany PCV o optymalnym współczynniku twardości , zapewniającym drożnośc drenu przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego stopnia atraumatyczności, naprzemienna perforacja o długości 15 cm, zapobiegająca aspiracji i wrastaniu tkanek, specjalnie wyprofilowaneatraumatyczne otwory drenujące, miękkie zakończenie drenu, pasek kontrastujący w RTG na całej długości drenu, czytnik głębokości co 1 cm w odległości 5 cm od zakończenia perforacji. Pakowany podwójnie papier folia Dren Redon nr 12 dł. 700 do 750 mm, sterylny, wykonany z medycznej odmiany PCV o optymalnym współczynniku twardości , zapewniającym drożnośc drenu przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego stopnia atraumatyczności, naprzemienna perforacja o długości 15 cm, zapobiegająca aspiracji i wrastaniu tkanek, specjalnie wyprofilowaneatraumatyczne otwory drenujące, miękkie zakończenie drenu, pasek kontrastujący w RTG na całej długości drenu, czytnik głębokości co 1 cm w odległości 5 cm od zakończenia perforacji. Pakowany podwójnie papier folia Dren Redon nr 14 dł. 700 do 750 mm, sterylny, wykonany z medycznej odmiany PCV o optymalnym współczynniku twardości , zapewniającym drożnośc drenu przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego stopnia atraumatyczności, naprzemienna perforacja o długości 15 cm, zapobiegająca aspiracji i wrastaniu tkanek, specjalnie wyprofilowaneatraumatyczne otwory drenujące, miękkie zakończenie drenu, pasek kontrastujący w RTG na całej długości drenu, czytnik głębokości co 1 cm w odległości 5 cm od zakończenia perforacji. Pakowany podwójnie papier folia Dren Redon nr 16 dł. 700 do 750 mm, sterylny, wykonany z medycznej odmiany PCV o optymalnym współczynniku twardości , zapewniającym drożnośc drenu przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego stopnia atraumatyczności, naprzemienna perforacja o długości 15 cm, zapobiegająca aspiracji i wrastaniu tkanek, specjalnie wyprofilowaneatraumatyczne otwory drenujące, miękkie zakończenie drenu, pasek kontrastujący w RTG na całej długości drenu, czytnik głębokości co 1 cm w odległości 5 cm od zakończenia perforacji. Pakowany podwójnie papier folia Dren Redon nr 18 dł. 700 do 750 mm, sterylny, wykonany z medycznej odmiany PCV o optymalnym współczynniku twardości , zapewniającym drożnośc drenu przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego stopnia atraumatyczności, naprzemienna perforacja o długości 15 cm, zapobiegająca aspiracji i wrastaniu tkanek, specjalnie wyprofilowaneatraumatyczne otwory drenujące, miękkie zakończenie drenu, pasek kontrastujący w RTG na całej długości drenu, czytnik głębokości co 1 cm w odległości 5 cm od zakończenia perforacji. Pakowany podwójnie papier folia Dren Redon nr 20 dł. 700 do 750 mm, sterylny, wykonany z medycznej odmiany PCV o optymalnym współczynniku twardości , zapewniającym drożnośc drenu przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego stopnia atraumatyczności, naprzemienna perforacja o długości 15 cm, zapobiegająca aspiracji i wrastaniu tkanek, specjalnie wyprofilowaneatraumatyczne otwory drenujące, miękkie zakończenie drenu, pasek kontrastujący w RTG na całej długości drenu, czytnik głębokości co 1 cm w odległości 5 cm od zakończenia perforacji. Pakowany podwójnie papier folia
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Worek Kangaroo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Worek z zestawem Kangaroo do stosowania grawitacyjnego. Worek wyskalowany, z dużym wlewem od góry, zamykany korkiem, pojemność 1,0 - 1,5 litr. Wykonany z EVA. Zestaw składa się: komora kroplowa, zacisk rolkowy, dren elastyczny posiadający końcówki do podawania leków i płukania zgłębnika, kompatybilny z zgłębnikiem żołądkowym i PEG-iem, nasadka ochronna na końcówkę, pakowany pojedyńczo, sterylizowany (ważność 36 miesięcy), wykonany z PVC
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Termometry medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38412000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis "Termometry medyczne bezdotykowe, technologia podczerwieni, możliwość pomiaru temp. ciała i powierzchni. Dane techniczne: - normalne środowiski pracy: temperatura otoczenia: 10oC -40oC (50oF-104oF) -zasilamie : DC 3V (2 baterie AA) - dokładność wyświetlacza: 0,1oC (0,1oF) - zakres pomiaru: w trybie Ciało/Body: 32o C - 42,9oC (89,6o F - 109,2o F) w trybie temperatura powierzchni/Surface temp: 0oC - 60oC (32o F - 140o F) - precyzja : 32oC - 36oC (89,6o F - 96,8o F) = ± 0,3o C (± 0,6o F) 36oC - 39oC (96,8oF -102,2oF) = ± 0,3o C ( ±0,6oF) 39oC - 42,9oC (102,2oF - 109,2oF) = ±0,3oC ( ±0,6oF) - odległośćpomiarowa : 3 cm - 8 cm atomatyczne wyłączanie: od 5 do 30 sekund - żywotnoość do 40 000 pomiarów - czas pomiaru 1-5 sekund Standartowe wyposażenie: - instrukcja w języku polskim Okres gwarancji 2 lata"
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa System RespiFlo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pojemnik Respiflo z wodą sterylną o pojemności 325 ml z adaptorem Dozownik rotametryczny do tlenu A-21/III, pojedynczy, kompatybilny do zamkniętego systemu nawilżania Resspiflo. Zakres przepływu 1-15 litr/min, mocowany do punktu typ AGA lub DIN przystosowany do pojemników jedorazowych, Możliwość podłączenia pojemnika respiflo -jednorazowego lub kompletu nawilżacza z butelką. Gwarancja min. 24 miesiące. Pojemnik nawilżacza wielorazowy do dozownika A-21/II Nawilżacz bąbelkujący HB- 2401 wyposażony w alarm bezpieczeństwa , kompatybilny z dozownikiem A-21/III
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Klapki i spódniczki ginekologiczne jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jednorazowe spódniczki ginekologiczne, z gumką, nieprześwitujące Jednorazowe klapki włókninowe, antypoślizgowe, z gumką Ochraniacze na obuwie włókninowe z wkładką antypoślizgową gramatura min 23 g/m2
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Akcesoria do fizykoterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31711140-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Elektrody silikonowe z 2 wejściami 6 x 12cm Podkłady do elektrod silikonowych 8x14cm Membrana trzyrzędowa - grzebień nr 8, kauczukowe membrany leczniczo-rehabilitacyjnego do aparatu AQUAWIBRON, który Zamawiający posiada Taśmy rehabilitacyjne Thera Band 5,5 m. Różne kolory
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt medyczny
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Miski nerkowate plastikowe białe, długość od 20 do 25 cm Baseny sanitarny z tworzywa sztucznego z pokrywką. Kolor biały lub niebieski. Wielorazowego użytku, odporne na działanie preparatów dezynfekujących zawierające związki chloru i temperaturę do 100 stopni Celcjusza Kaczki sanitarne z polipropylenub męskie w zależności od zapotrzebowań Zamawiającego, z uchwytem do zawieszenia na łóżko. Z zamknięciem higienicznym, pojemność od 800 do 1200, z podziałką lub bez. Wielorazowego użytku, odporne na działanie preparatów dezynfekujących zawierające związki chlorui temperaturę do 100 stopni Celcjusza. Kubek plastikowy - pojniki dla chorych, pojemność 200- 300 ml. W zestawie 2 pokrywki: z małym i dużym otworem.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin dostawy (nie krótszy niż 2 dni, nie dłuższy niż 5 dni roboczych)
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)