Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Płonnem , w ramach programu - Cyfrowa szkoła

Publication date 2012-12-04
End date 2012-12-11 13:00:00
Instytucja Gmina Radomin
Miejscowość Radomin
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Meble komputerowe,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo,
  • Lokalna sieć komputerowa,
  • Sieć zintegrowana

Szczegóły

Numer ogłoszenia 490112 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302132007, 391340000, 302321108, 323220006, 323424123, 324100000, 324131002, 323512000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do miejsca przeznaczenia- Szkoły Podstawowej w Płonnem, zainstalowanie, zamontowanie i uruchomienie pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno- komunikacyjnych ( TIK), w procesie nauczania w klasach IV-VI, na zajęciach lekcyjnych i w czasie wolnym od zajęć dydaktycznych, w wariancie I, a mianowicie :
1.1. komputer przenośny dla ucznia wraz z oprogramowaniem - 10 szt.
1.2. komputer przenośny dla ucznia wraz z oprogramowaniem, typu netbook- 10 szt.
1.3. tablet - 10 szt.
1.4. przenośny komputer dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem - 2 szt.
1.5. szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami
lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów, posiadającą funkcję
ładowania baterii - 1 szt. ;
1.6 sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.;
1.7. tablica interaktywna z systemem mocowania - 1 szt. ;
1.8. projektor krótkoogniskowy - 1 szt. ;
1.9. głośniki - 1 kpl. ;
1.10. kontroler WLAN zarządzający szkolna siecią bezprzewodową - 1 szt.;
1.11. punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 1 szt;
1.12. router z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem
blokowania włamań( IPS) - 1 szt.;
1.13. drukarka - 1 szt.;
1.14. ekran projekcyjny - 1 szt.;
1.15. wizualizer - 1 szt.
2. Opis parametrów i funkcji poszczególnych składników zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1b) do SIWZ i pełni rolę pomocniczą dla oferenta, w celu dostarczenia sprzętu o właściwych parametrach.
Podane, w niniejszym ogłoszeniu oraz w załączonej SIWZ, nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów. Jakość dostarczonych składników zamówienia i parametry nie mogą być gorsze od określonych w specyfikacji i opisie zawartym w Załączniku Nr 1b)
3.Cechy techniczne i jakościowe zaoferowanego sprzętu powinny być zgodne z Polskimi Normami przenoszonymi normy europejskie lub w przypadku uczestniczenia w przetargu firm zagranicznych, normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Do oferty należy dołączyć prezentację modelu( marki) zaoferowanych składników zamówienia, wraz z parametrami technicznymi.
4. Wymienione pomoce dydaktyczne muszą spełnić następujące wymagania:
4.1. muszą być fabrycznie nowe - rok produkcji 2012 i wolne od wad fizycznych i prawnych
od obciążeń prawami osób trzecich ( sprzęt nie jest przedmiotem żadnego postępowania
ani zabezpieczenia materialnego);
4.2. posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;
4.3 w przypadku komputerów przenośnych ( notebook), powinny spełniać normy
Energy Star 5.0;
4.4. posiadać atesty, świadectwa jakości i deklarację CE;
4.5. posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w j. polskim;
4.6 posiadać okres gwarancji na dostawę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablic
interaktywnych- nie krótszy niż 5 lat, z załączeniem ważnych kart gwarancyjnych.
5.W przypadku awarii sprzętu ( bez winy Zamawiającego i użytkownika - Szkoły Podstawowej w Płonnem ), czas reakcji serwisu w ramach gwarancji ma wynosić 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Naprawa, usunięcie awarii lub wad sprzętu, ewentualna wymiana sprzętu w przypadku wady producenta nie dającej się usunąć, powinno nastąpić w czasie następnych 5 dni.
Termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją, uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać..
6. Pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania zastosowania ich zgodnie z Rządowym Programem rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli, w zakresie stosowania technologii informacyjno- komunikacyjnych (TIK) - Cyfrowa szkoła- oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 kwietnia 2012r. w sprawie warunków, form i trybu realizacji przedsięwzięcia dotyczącego rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno- komunikacyjnych ( Dz. U z 2012r. poz. 411).
7. Wykonawca zapewni podstawowe bezpłatne szkolenie nauczycieli ( w siedzibie Szkoły Podstawowej w Płonnem), którzy będą korzystali z zakupionego sprzętu w czasie zajęć dydaktycznych, z zakresu podstawowej obsługi i prezentacji możliwości sprzętu i oprogramowania, min. 2 godziny zegarowe. Dzień szkolenia zostanie określony na etapie realizacji umowy.
8. Wykonawca dostarczy zamówione pomoce dydaktyczne do miejsca przeznaczenia Szkoły Podstawowej w Płonnem, na własny koszt, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego- Gminy Radomin o konkretnym dniu dostawy.
9. Wykonawca, przed podpisaniem umowy obowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu:
- deklaracji CE dla zaoferowanych pomocy dydaktycznych ,
- certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu,
- potwierdzenia, że komputery przenośne- notebooki, spełniają wymogi normy Energy
Star 5.0
10. Z faktu dostawy, zainstalowania, zamontowania ( włącznie z doprowadzeniem niezbędnych instalacji) oraz sprawdzenia funkcjonowania ( po uruchomieniu) dostarczonych pomocy dydaktycznych, zostanie spisany protokół odbioru, zawierający wykaz dostarczonych składników zamówienia. Protokół zostanie podpisany przez Zamawiającego i przedstawiciela użytkownika - koordynatora upoważnionego ze Szkoły Podstawowej w Płonnem.
11.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, udostępniona będzie na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl-BIP Radomin -przetargi-przetargi zamówień publicznych, po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego -Urząd Gminy Radomin pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Radomin
Ulica Radomin 1a
Nr domu 1a
Miejscowosc Radomin
Kod poczt 87-404
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 056 6837522
Internet www.radomin.pl
E mail ugradomin@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 27/12/2012
Wadium Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawcą zamówienia określonego w niniejszym ogłoszeniu, w rozumieniu ustawy p.z.p, może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zmian.).Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia-.
Wiedza Wykonawca, który zamierza ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że zrealizował min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania dostawy. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy w ofercie wykaz wykonanych dostaw, o których mowa powyżej oraz złoży oświadczenie, że dostawa została wykonana należycie, a także załączy referencje. Wartość każdej z dostaw z osobna, powinna być nie niższa niż wartość dostawy wykazanej w składanej ofercie ( wartość brutto). O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia-.
Potencjal O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Dodatkowych wymagań Zamawiający nie określa w tym zakresie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia-.
Zdolne O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Dodatkowych wymagań Zamawiający nie określa w tym zakresie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia-.
Sytuacja O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Dodatkowych wymagań Zamawiający nie określa w tym zakresie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie - spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.radomin.pl - BIP- Menu przedmiotowe- przetargi zamówień publicznych
Spec war Gmina Radomin- Urząd Gminy Radomin, Radomin 1a, 87- 404 Radomin pok. Nr 15
Data skl 11/12/2012
Godz skl 13:00
Miejsce Siedziba Urzędu Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pok. Nr 8- Sekretariat Urzędu
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Niniejsze zadanie nie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)