Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Płonnem , w ramach programu - Cyfrowa szkoła
Publication date | 2012-12-04 |
End date | 2012-12-11 13:00:00 |
Instytucja | Gmina Radomin |
Miejscowość | Radomin |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 490112 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302131006, 302132007, 391340000, 302321108, 323220006, 323424123, 324100000, 324131002, 323512000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do miejsca przeznaczenia- Szkoły Podstawowej w Płonnem, zainstalowanie, zamontowanie i uruchomienie pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno- komunikacyjnych ( TIK), w procesie nauczania w klasach IV-VI, na zajęciach lekcyjnych i w czasie wolnym od zajęć dydaktycznych, w wariancie I, a mianowicie : 1.1. komputer przenośny dla ucznia wraz z oprogramowaniem - 10 szt. 1.2. komputer przenośny dla ucznia wraz z oprogramowaniem, typu netbook- 10 szt. 1.3. tablet - 10 szt. 1.4. przenośny komputer dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem - 2 szt. 1.5. szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów, posiadającą funkcję ładowania baterii - 1 szt. ; 1.6 sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.; 1.7. tablica interaktywna z systemem mocowania - 1 szt. ; 1.8. projektor krótkoogniskowy - 1 szt. ; 1.9. głośniki - 1 kpl. ; 1.10. kontroler WLAN zarządzający szkolna siecią bezprzewodową - 1 szt.; 1.11. punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 1 szt; 1.12. router z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań( IPS) - 1 szt.; 1.13. drukarka - 1 szt.; 1.14. ekran projekcyjny - 1 szt.; 1.15. wizualizer - 1 szt. 2. Opis parametrów i funkcji poszczególnych składników zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1b) do SIWZ i pełni rolę pomocniczą dla oferenta, w celu dostarczenia sprzętu o właściwych parametrach. Podane, w niniejszym ogłoszeniu oraz w załączonej SIWZ, nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów. Jakość dostarczonych składników zamówienia i parametry nie mogą być gorsze od określonych w specyfikacji i opisie zawartym w Załączniku Nr 1b) 3.Cechy techniczne i jakościowe zaoferowanego sprzętu powinny być zgodne z Polskimi Normami przenoszonymi normy europejskie lub w przypadku uczestniczenia w przetargu firm zagranicznych, normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Do oferty należy dołączyć prezentację modelu( marki) zaoferowanych składników zamówienia, wraz z parametrami technicznymi. 4. Wymienione pomoce dydaktyczne muszą spełnić następujące wymagania: 4.1. muszą być fabrycznie nowe - rok produkcji 2012 i wolne od wad fizycznych i prawnych od obciążeń prawami osób trzecich ( sprzęt nie jest przedmiotem żadnego postępowania ani zabezpieczenia materialnego); 4.2. posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu; 4.3 w przypadku komputerów przenośnych ( notebook), powinny spełniać normy Energy Star 5.0; 4.4. posiadać atesty, świadectwa jakości i deklarację CE; 4.5. posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w j. polskim; 4.6 posiadać okres gwarancji na dostawę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablic interaktywnych- nie krótszy niż 5 lat, z załączeniem ważnych kart gwarancyjnych. 5.W przypadku awarii sprzętu ( bez winy Zamawiającego i użytkownika - Szkoły Podstawowej w Płonnem ), czas reakcji serwisu w ramach gwarancji ma wynosić 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Naprawa, usunięcie awarii lub wad sprzętu, ewentualna wymiana sprzętu w przypadku wady producenta nie dającej się usunąć, powinno nastąpić w czasie następnych 5 dni. Termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją, uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.. 6. Pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania zastosowania ich zgodnie z Rządowym Programem rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli, w zakresie stosowania technologii informacyjno- komunikacyjnych (TIK) - Cyfrowa szkoła- oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 kwietnia 2012r. w sprawie warunków, form i trybu realizacji przedsięwzięcia dotyczącego rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno- komunikacyjnych ( Dz. U z 2012r. poz. 411). 7. Wykonawca zapewni podstawowe bezpłatne szkolenie nauczycieli ( w siedzibie Szkoły Podstawowej w Płonnem), którzy będą korzystali z zakupionego sprzętu w czasie zajęć dydaktycznych, z zakresu podstawowej obsługi i prezentacji możliwości sprzętu i oprogramowania, min. 2 godziny zegarowe. Dzień szkolenia zostanie określony na etapie realizacji umowy. 8. Wykonawca dostarczy zamówione pomoce dydaktyczne do miejsca przeznaczenia Szkoły Podstawowej w Płonnem, na własny koszt, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego- Gminy Radomin o konkretnym dniu dostawy. 9. Wykonawca, przed podpisaniem umowy obowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu: - deklaracji CE dla zaoferowanych pomocy dydaktycznych , - certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, - potwierdzenia, że komputery przenośne- notebooki, spełniają wymogi normy Energy Star 5.0 10. Z faktu dostawy, zainstalowania, zamontowania ( włącznie z doprowadzeniem niezbędnych instalacji) oraz sprawdzenia funkcjonowania ( po uruchomieniu) dostarczonych pomocy dydaktycznych, zostanie spisany protokół odbioru, zawierający wykaz dostarczonych składników zamówienia. Protokół zostanie podpisany przez Zamawiającego i przedstawiciela użytkownika - koordynatora upoważnionego ze Szkoły Podstawowej w Płonnem. 11.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, udostępniona będzie na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl-BIP Radomin -przetargi-przetargi zamówień publicznych, po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego -Urząd Gminy Radomin pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Radomin |
Ulica | Radomin 1a |
Nr domu | 1a |
Miejscowosc | Radomin |
Kod poczt | 87-404 |
Wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
Tel | 056 6837522 |
Internet | www.radomin.pl |
E mail | ugradomin@poczta.onet.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 27/12/2012 |
Wadium | Wadium nie jest wymagane |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Wykonawcą zamówienia określonego w niniejszym ogłoszeniu, w rozumieniu ustawy p.z.p, może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zmian.).Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia-. |
Wiedza | Wykonawca, który zamierza ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że zrealizował min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania dostawy. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy w ofercie wykaz wykonanych dostaw, o których mowa powyżej oraz złoży oświadczenie, że dostawa została wykonana należycie, a także załączy referencje. Wartość każdej z dostaw z osobna, powinna być nie niższa niż wartość dostawy wykazanej w składanej ofercie ( wartość brutto). O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia-. |
Potencjal | O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Dodatkowych wymagań Zamawiający nie określa w tym zakresie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia-. |
Zdolne | O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Dodatkowych wymagań Zamawiający nie określa w tym zakresie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia-. |
Sytuacja | O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Dodatkowych wymagań Zamawiający nie określa w tym zakresie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie - spełnia - nie spełnia |
Oswiadczenie potwierdzenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Nie |
Kryt cena | A |
Czy aukcja | Nie |
Spec www | www.radomin.pl - BIP- Menu przedmiotowe- przetargi zamówień publicznych |
Spec war | Gmina Radomin- Urząd Gminy Radomin, Radomin 1a, 87- 404 Radomin pok. Nr 15 |
Data skl | 11/12/2012 |
Godz skl | 13:00 |
Miejsce | Siedziba Urzędu Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pok. Nr 8- Sekretariat Urzędu |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Niniejsze zadanie nie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej |
Czy uniewaznienie | Nie |