Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń hotelowych w obiektach Spółki Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. w Szczawnie -Zdroju: Sanatorium Cis w Szczawnie Zdroju oraz Sanatorium Dom Zdrojowy w Jedlinie Zdroju.

Publication date 2012-12-05
End date 2012-12-14 10:00:00
Instytucja Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
Miejscowość Szczawno Zdrój
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 257793 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń hotelowych w obiektach Spółki Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. w Szczawnie-Zdroju: Sanatorium CIS w Szczawnie-Zdroju oraz Sanatorium Dom Zdrojowy w Jedlinie-Zdroju
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż następujących elementów wyposażenia:
1. Szafa hotelowa dwudrzwiowa - 10 szt
2. Szafa hotelowa trzydrzwiowa - 8 szt
3. Szafa hotelowa jednodrzwiowa - 1 szt
4. Garderoba ubraniowa - 3 szt
5. Łóżko z materacem kpl - 45 kpl
6. Kanapa dwuosobowa - 1 szt
7. Kanapa dwuosobowa - 4 szt
8. Szafka nocna hotelowa - 50 szt
9. Biurko hotelowe - 12 szt
10. Stolik Ø 60 cm hotelowe - 19 szt
11. Krzesło hotelowe - 54 szt
12. Panel z wieszakiem hotelowy - 16 szt
13. Lampa wisząca - 17 szt
14. Lampa biurkowa - 16 szt
15. Wieszaki do szaf (kpl 8 szt) - 23 szt
16. Meble kuchenne kpl (3 elementy) - 1 szt
17. Lampa sufitowa (plafoniera) - 5 szt
18. Plafoniera łazienkowa - 16 szt
19. Lustro łazienkowe z półką - 16 szt
20. Uchwyt na papier toalet. - 16 szt
21. Wieszak na ręcznik - 16 szt
22. Wieszak łazienkowy z 5. uchwytami - 16 szt
23. Mydelniczka łazienkowa stal. nierdzewna - 16 szt
24. Szczotka WC - 16 szt
25. Mata antypoślizgowa - 16 szt
26. Kosz łazienkowy na śmieci - 16 szt
27. Podium dziecięce - 16 szt
28. Rama/kosz druciany na kółkach - 16 szt
29. Dywanik Ø 80 cm - 3 szt
30. Bujak - 3 szt
31. Lampa podłogowa - 1 szt
32. Czajnik + taca kpl - 17 szt
33. Bateria zlewozmywakowa - 1 szt
34. Suszarka do naczyń - 1szt
35. Karnisz dł. 280 cm - 1 szt
36. Karnisz dł 160 cm - 27 szt
37. Karnisz dł.180 cm - 6 szt
38. Roleta okienna - 30 szt

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
Ulica ul. Ratuszowa 1
Nr domu 1
Miejscowosc Szczawno Zdrój
Kod poczt 58-310
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 074 8493201
Fax 074 8436764
Internet www.szczawno-jedlina.pl
Regon 00028830800000
E mail przetarg@szczawno-jedlina.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w okresie 3 lat o udzielenia zamówienia podstawowego, według zasad określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 u.p.z.p.
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie oświadczenia wg wzoru formularza będącego załącznikiem nr 3 do SIWZ (załącznik nr 2 do Oferty).
Wiedza Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie wyposażenia pomieszczeń hotelowych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wykonanie w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy wyposażenia pomieszczeń hotelowych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto . W oświadczeniu należy wskazać przedmiot dostawy, jego wartość oraz Zamawiającego- Kupującego (firma, siedziba). Wg wzoru formularza będącego załącznikiem nr 4 do SIWZ (załącznik nr 3 do Oferty). Do oświadczenia powinien być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wg wzoru formularza będącego załącznikiem nr 3 do SIWZ (załącznik nr 2 do Oferty) oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł;
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia równoważności oferowanych wyrobów względem tych opisanych przez Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek załączenia do Oferty opisu oferowanego wyrobu równoważnego z którego jednoznacznie wynika, iż oferowany wyrób równoważny spełnia wszystkie wymogi, parametry opisane przez Zamawiającego. Opis wyrobów równoważnych stanowił będzie załącznik do Oferty.
Inne dokumenty 1) Pełnomocnictwa w przypadku składania oferty wspólnej; 2) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy zgodnie z przepisami k.c. w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nie wyznaczona w dokumentach do reprezentowania Wykonawcy; 3) Formularz Cenowy będący załącznikiem nr 2 do SIWZ (załącznik nr 1 do Oferty). 4) Opis Wyrobów równoważnych w przypadku składania oferty na wyroby równoważne. 5) Parafowany projekt umowy, wg wzoru formularza będącego załącznikiem nr 6 do SIWZ (załącznik nr 5 do Oferty).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) Ustawowej zmiany wysokości podatku VAT lub innych przepisów prawa mających zastosowanie. b) Wystąpienia w czasie realizacji przedmiotu umowy zamówień uzupełniających wg art. 67 ust. 1 pkt. 6. u.p.z.p.; c) Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie inwestycji lub powodującej konieczność przesunięcia terminu jej realizacji; d) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.szczawno-jedlina.pl
Spec war Uzdrowisko Szczawno- Jedlina S.A. ul. Ratuszowa 1 58-310 Szczawno Zdrój
Data skl 14/12/2012
Godz skl 10:00
Miejsce Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój, Kancelaria, I piętro.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)