Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, mebli i wyposażenia w ramach projektu pn. Dzieci naszą przyszłością - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III 24 szkół podstawowych w Rudzie Śląskiej

Publication date 2012-12-05
End date 2012-12-18 12:30:00
Instytucja Miasto Ruda Śląska
Miejscowość Ruda Śląska
Województwo śląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Mikrofony,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Aparatura odbiorcza do radiotelefonii lub radiotelegrafii,
  • Nagrania dźwiękowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 491600 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302321108, 480000008, 302300000, 323424006, 323410005, 323442802, 391600001, 391621006, 391620005, 323531003, 301900007, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, pomocy naukowych, sprzętu i artykułów biurowych, różnych pakietów oprogramowania i systemów komupterowych, mebli szkolnych. komputerów przenośnych, drukarek laserowych, monitorów dotykowych, lornetek, sprzętu fotograficznego, głośników, sprzętu nagłośnieniowego, magnetofonów do niektórych rudzkich Szkół Podstawowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 5-1 do 5-61 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)

Opis

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego do wybranych szkoł podstawowych w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-1 do SIWZ (33 pozycje)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzetu nagłośnieniowego i muzycznego do wybranych szkół podstaowych w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-2 do SIWZ (16 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostwa mebli i wyposażenia do wybranych szkół podstawowych w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-3 do SIWZ (30 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-4 do SIWZ (70 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr nr 5-5 do SIWZ (64 pozycje)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych - Omnibus matematyczno - przyrodniczy w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-6 do SIWZ (29 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych - Omnibus językowy - język angielski w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-7 do SIWZ (14 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych - zajęcia sportowe w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-8 do SIWZ (23 pozycje)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych - zajęcia plastyczne w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-9 do SIWZ ( 115 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych - zajęcia muzyczne w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-10 do SIWZ (21 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej Nr 8 im. Jana Kawalca w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-11 do SIWZ (97 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy w Szkole Podstawowej Nr 8 im. Jana Kawalca w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik 5-12 do SIWZ (72 pozycje)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 8 im. Jana Kawalca w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-13 do SIWZ (34 pozycje)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 8 im. Jana Kawalca w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-14 do SIWZ (39 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydatktycznych do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych - Omnibus matematyczno - przyrodniczy w Szkole Podstawowej Nr 8 im. Jana Kawalca w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-15 do SIWZ (78 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych - zajęcia plastyczne w Szkole Podstawowej Nr 8 im. Jana Kawalca w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, załącznik nr 5-16 do SIWZ (21 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej Nr 24 im. Powstańców Śląskich w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik 5-17 do SIWZ (33 pozycje)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostwa pomocy dydaktycznych do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 24 im. Powstańców Śląskich w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-18 do SIWZ (52 pozycje)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy w Szkole Podstawowej Nr 24 im. Powstańców Śląskich w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-19 do SIWZ (30 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 24 im. Powstańców Śląskich w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-20 do SIWZ (39 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych - Omnibus matematyczno - przyrodniczy w Szkole Podstawowej Nr 24 im. Powstańców Śląskich w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-21 do SIWZ (87 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych - Omnibus językowy - język angielski w Szkole Podstawowej Nr 24 im. Powstańców Śląskich w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-22 do SIWZ ( 17 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych - zajęcia muzyczne w Szkole Podstawowej Nr 24 im. Powstańców Śląskich w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik 5-23 do SIWZ (20 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej Nr 25 im. Juliusza Słowackiego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-24 do SIWZ (64 pozycje)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy w Szkole Podstawowej Nr 25 im. Juliusza Słowackiego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-25 do SIWZ (155 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 25 im. Juliusza Słowackiego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, załącznik nr 5-26 do SIWZ (24 pozycje)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych - Omnibus matematyczno - przyrodniczy w Szkole Podstawowej Nr 25 im. Juliusza Słowackiego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-27 do SIWZ (48 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych - Omnibus językowy - język angielski w Szkole Podstawowej Nr 25 im. Juliusza Słowackiego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-28 do SIWZ (8 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej Nr 30 im. Karola Miarki w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-29 do SIWZ, (156 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 30 im. Karola Miarki w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-30 do SIWZ (43 pozycje)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych - Omnibus matematyczno - przyrodniczy w Szkole Podstawowej Nr 30 im. Karola Miarki w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-31 do SIWZ (37 pozycji)Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych - języka angielski w Szkole Podstawowej Nr 30 im. Karola Miarki w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotem zamówienia - załącznik nr 5-32 do SIWZ (38 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych - zajęcia plastyczne w Szkole Podstawowej Nr 30 im. Karola Miarki w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-33 do SIWZ (134 pozycje)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć Indywidualizacji procesu nauczania i wychowania - artykuły papiernicze dla Szkoły Podstawowej Nr 30 im. Karola Miarki w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-34 do SIWZ (77 pozycji)przedmiotem zamówienia jest zakup dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej Nr 36 im. Juliusza Słowackiego w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-35 do SIWZ (68 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 36 im. Juliusza Słowackiego w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-36 do SIWZ (113 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 36 im. Juliusza Słowackiego w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-37 do SIWZ (41 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych - zajęcia plastyczne w Szkole Podstawowej Nr 36 im. Juliusza Słowackiego w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-38 do SIWZ (90 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej Nr 40 im. Karola Goduli w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-39 do SIWZ (55 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 40 im. Karola Goduli w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-40 do SIWZ (70 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 40 im. Karola Goduli w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opiem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-41 do SIWZ (38 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 40 im. Karola Goduli w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-42 do SIWZ (21 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych - Omnibus matematyczno - przyrodniczy w Szkole Podstawowej Nr 40 im. Karola Goduli w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-43 do SIWZ (57 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych - zajęcia plastyczne w Szkole Podstawowej Nr 40 im. Karola Goduli w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-44 do SIWZ (51 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej Nr 41 im. Józefa Wieczorka w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-45 do SIWZ (83 pozycje)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 41 im. Józefa Wieczorka w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-46 do SIWZ (58 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 41 im. Józefa Wieczorka w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-47 do SIWZ (54 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych - język angielski w Szkole Podstawowej Nr 41 im. Józefa Wieczorka w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-48 do SIWZ (62 pozycje)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 35 Specjalnej w Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-49 do SIWZ (10 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć artterapii w Szkole Podstawowej Nr 35 Specjalnej w Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-50 do SIWZ (22 pozycje)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 35 Specjalnej w Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-51 do SIWZ (23 pozycje)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej Nr 12 Specjalnej im. św. Łukasza w Zespole Szkół Nr 3 Specjalnych im. św. Łukasza w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-52 do SIWZ (26 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy w Szkole Podstawowej Nr 12 Specjalnej im. św. Łukasza w Zespole Szkół Nr 3 Specjalnych im. św. Łukasza w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-53 do SIWZ (16 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 12 Specjalnej im. św. Łukasza w Zespole Szkół Nr 3 Specjalnych im. św. Łukasza w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-54 do SIWZ (12 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć muzykoterapii w Szkole Podstawowej Nr 12 Specjalnej im. św. Łukasza w Zespole Szkół Nr 3 Specjalnych im. św. Łukasza w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opiem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-55 do SIWZ (22 pozycje)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dogoterapii w Szkole Podstawowej Nr 12 Specjalnej im. św. Łukasza w Zespole Szkół Nr 3 Specjalnych im. św. Łukasza w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-56 do SIWZ (43 pozycje)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy w Szkole Podstawowej Nr 11 Specjalnej w Zespole Szkół Nr 4 Specjalnych w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-57 do SIWZ (71 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 11 Specjalnej w Zespole Szkół Nr 4 Specjalnych w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-58 do SIWZ (32 pozycje)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć muzykoterapii w Szkole Podstawowej Nr 11 Specjalnej w Zespole Szkół Nr 4 Specjalnych w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-59 do SIWZ (41 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć artterapii w Szkole Podstawowej Nr 11 Specjalnej w Zespole Szkół Nr 4 Specjalnych w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-60 do SIWZ (57 pozycji)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy w Szkole Podstawowej Nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5-61 do SIWZ (16 pozycji)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Ruda Śląska
Ulica Plac Jana Pawła II 6
Nr domu 6
Miejscowosc Ruda Śląska
Kod poczt 41-709
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 2486281 do 9; 2449094
Fax 032 248 7348
Internet www.rudaslaska.pl
Regon 00051584000000
E mail zamowienia@ruda-sl.dt.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 61
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla zadania 1 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. Dzieci naszą przyszłością - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III 24 szkół podstawowych w Rudzie Śląskiej: - Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/ wykonuje co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie sprzętu komputerowego na kwotę min. 100.000 PLN brutto łącznie. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla zadania 2 Zakup i dostawa sprzętu nagłaśniającego i muzycznego w ramach projektu pn. Dzieci naszą przyszłością - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III 24 szkół podstawowych w Rudzie Śląskiej: - Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/ wykonuje co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie sprzętu nagłaśniającego i/lub muzycznego na kwotę min. 15.000 zł brutto łącznie. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla zadania 3 Zakup i dostawa mebli i wyposażenia w ramach projektu pn. Dzieci naszą przyszłością - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III 24 szkół podstawowych w Rudzie Śląskiej: - Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał / wykonuje co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie mebli i wyposażenia na kwotę min. 10.000 PLN brutto łącznie. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla zadań 4-61 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Dzieci naszą przyszłością - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III 24 szkół podstawowych w Rudzie Śląskiej: - Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy polegające na dostarczeniu pomocy dydaktycznych lub pomocy naukowych lub innych artykułów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia na łączną kwotę (nie mniej niż): - zadanie 4: - 25.000,00 PLN brutto; - zadanie 5: - 55.000,00 PLN brutto; - zadanie 6: - 7.000,00 PLN brutto; - zadanie 7: - 6.000,00 PLN brutto; - zadanie 8: - 15.000,00 PLN brutto; - zadanie 9: - 20.000,00 PLN brutto; - zadanie 10: - 5.000,00 PLN brutto; - zadanie 11: - 40.000,00 PLN brutto; - zadanie 12: - 7.000,00 PLN brutto; - zadanie 13: - 3.000,00 PLN brutto; - zadanie 14: - 9.000,00 PLN brutto; - zadanie 15: - 25.000,00 PLN brutto; - zadanie 16: - 11.000,00 PLN brutto; - zadanie 17: - 5.000,00 PLN brutto; - zadanie 18: - 12.000,00 PLN brutto; - zadanie 19: - 14.000,00 PLN brutto; - zadanie 20: - 30.000,00 PLN brutto; - zadanie 21: - 15.000,00 PLN brutto; - zadanie 22: - 5.000,00 PLN brutto; - zadanie 23: - 5.000,00 PLN brutto; - zadanie 24: - 7.000,00 PLN brutto; - zadanie 25: - 6.000,00 PLN brutto; - zadanie 26: - 9.000,00 PLN brutto; - zadanie 27: - 5.000,00 PLN brutto; - zadanie 28: - 700,00 PLN brutto; - zadanie 29: - 50.000,00 PLN brutto; - zadanie 30: - 19.000,00 PLN brutto; - zadanie 31: - 3.000,00 PLN brutto; - zadanie 32: - 6.000,00 PLN brutto; - zadanie 33: - 24.000,00 PLN brutto; - zadanie 34: - 3.000,00 PLN brutto; - zadanie 35: - 13.000,00 PLN brutto; - zadanie 36: - 16.000,00 PLN brutto; - zadanie 37: - 16.000,00 PLN brutto; - zadanie 38: - 6.000,00 PLN brutto; - zadanie 39: - 14.000,00 PLN brutto; - zadanie 40: - 28.000,00 PLN brutto; - zadanie 41: - 8.000,00 PLN brutto; - zadanie 42: - 9.000,00 PLN brutto; - zadanie 43: - 27.000,00 PLN brutto; - zadanie 44: - 6.000,00 PLN brutto; - zadanie 45: - 36.000,00 PLN brutto; - zadanie 46: - 23.000,00 PLN brutto; - zadanie 47: - 10.000,00 PLN brutto; - zadanie 48: - 16.000,00 PLN brutto; - zadanie 49: - 4.000,00 PLN brutto; - zadanie 50: - 9.000,00 PLN brutto; - zadanie 51: - 11.000,00 PLN brutto; - zadanie 52: - 3.000,00 PLN brutto; - zadanie 53: - 3.000,00 PLN brutto; - zadanie 54: - 3.000,00 PLN brutto; - zadanie 55: - 1.500,00 PLN brutto; - zadanie 56: - 5.000,00 PLN brutto; - zadanie 57: - 6.000,00 PLN brutto; - zadanie 58: - 6.000,00 PLN brutto; - zadanie 59: - 1.500,00 PLN brutto; - zadanie 60: - 13.000,00 PLN brutto; - zadanie 61: - 8.000,00 PLN brutto. Uwaga 1: przy składaniu oferty jw. na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca musi wykazać, że wykonał dostawy na łączną kwotę wynikającą z sumy kwot podanych wyżej dla poszczególnych zadań. Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania (wszystkich zadań). Uwaga 2: w przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze dostaw, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana.
Potencjal nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.3. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) niniejszego rozdziału SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii za zgodność z oryginałem potwierdzonej notarialnie
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawierają załączone do niniejszej SIWZ wzory umów (załącznik nr 6). 1.1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorach umów stanowiących załączniki nr 6a - 6c do SIWZ
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www wwww.rudaslaska.bip.info.pl
Spec war Odpłatnie w Urzędzie Miasta Ruda Śląska, pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 309 - na wniosek Wykonawcy. Koszt SIWZ 39,24 zł plus koszt ewentualnej przesyłki
Data skl 18/12/2012
Godz skl 12:30
Miejsce Urząd Miasta Ruda Śląska, pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 309, III piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2. W przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3. Dotyczy sekcjiII.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamówienie należy zrealizować w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy. 4. Dotyczy sekcji III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: opis, tj. w przypadku zaproponowania produktu równoważnego, tj zamiennika pomocy dydaktycznej (zadania od 4 do 61) wymienionej w załącznikach 5-4 do 5-61 do SIWZ, w załączniku do formularzy oferty należy opisać oferowany produkt. Przez zamiennik pomocy dydaktycznej należy rozumieć produkt o innej nazwie, niż wskazał to Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia. Za produkt równoważny (zamiennik) uważać się będzie produkt (pomoc dydaktyczną) spełniający identyczne funkcje dydaktyczne i rozwijający te same umiejętności u dzieci oraz inne wymogi (parametry) podane w opisie przedmiotu zamówienia.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)