Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych

Publication date 2012-12-05
End date 2012-12-14 10:00:00
Instytucja Gmina Wałbrzych
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Tablice,
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 491710 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301950002, 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych w ilościach i na warunkach określonych poniżej.

Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wzorami, wymiarami i wymogami podanymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (j.t. z 2007 r. Dz. U. Nr 186, poz. 1322 ze zm.), zgodnie z posiadanym przez Wykonawcę certyfikatem na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o których mowa w przepisach art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (j.t. z 2005 r. Dz. U. Nr 108, poz. 908 ze zm.).

Rodzaje i ilości tablic rejestracyjnych objętych zamówieniem:
1) tablice samochodowe jednorzędowe lub dwurzędowe zwyczajne, tymczasowe - 40.000 kpl.
2) tablice dla przyczep jednorzędowe lub dwurzędowe zwyczajne, tymczasowe - 1.600 szt.
3) tablice motocyklowe i ciągnikowe zwyczajne - 1.600 szt.
4) tablice motorowerowe - 1.200 szt.
5) tablice indywidualne i zabytkowe samochodowe - 200 kpl.
6) tablice indywidualne i zabytkowe motocyklowe - 40 szt.

Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane powyżej oraz w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w podanych wielkościach. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od podanych wartości, w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania zamawiającego.

Zamówienia szczegółowe - zamówienia partii tablic - składane będą przez Zamawiającego pisemnie, za pośrednictwem faksu lub elektronicznie.

Terminy dostaw i odbioru zamówionych partii wyrobów:
1) tablice rejestracyjne - do 3 dni roboczych po otrzymaniu zamówienia,
2) wtórników tablic rejestracyjnych - do 2 dni roboczych po otrzymaniu zamówienia
3) dostaw awaryjnych, tj. dostaw wynikających z niemożliwych do przewidzenia przez Zamawiającego okoliczności, wymagających niezwłocznej dostawy w ilości do 100 kompletów tablic rejestracyjnych - 1 dzień roboczy po otrzymaniu zamówienia.

Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia dostarczanych tablic, powstałe w czasie transportu.

W przypadku ukazania się nowych przepisów prawnych i regulacji dotyczących przedmiotu niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego (w terminach określonych w aktach prawnych) dostosowywania wykonywanych tablic rejestracyjnych do nowych wzorów i wymagań.

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w zgodności z przepisami oraz standardami określonymi w Załączniku Nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (j.t. z 2007 r. Dz. U. Nr 186, poz. 1322 ze zm.).

W zakresie przedmiotu umowy mieści się również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic rejestracyjnych.

Zamawiający zastrzega, iż pierwszy - miesięczny zapas tablic winien być dostarczony do dnia 2 stycznia 2013 r.
wg podanych niżej ilości:
1) tablice samochodowe jednorzędowe lub dwurzędowe zwyczajne - 8.000 kpl.,
w tym tymczasowe - 100 kpl.
2) tablice dla przyczep jednorzędowe lub dwurzędowe zwyczajne, tymczasowe - 40 szt.
3) tablice motocyklowe i ciągnikowe zwyczajne - 140 szt.
4) tablice motorowerowe - 25 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy dołączonym do niniejszego zapytania ofertowego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Wałbrzych
Ulica Pl. Magistracki 1
Nr domu 1
Miejscowosc Wałbrzych
Kod poczt 58-300
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 074 6655153, 6655154
Fax 074 6655155
Internet www.um.walbrzych.pl
Regon 00057959500000
E mail wizp@um.walbrzych.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2013
Wadium W tym postępowaniu wadium przetargowe nie występuje
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia wynikające z art. 75a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym (j.t. z 2005 r. Dz. U. Nr 108, poz. 908 ze zm.), tj.: a) wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę (załącznik nr 4); b) certyfikat na zgodność produkowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji, z warunkami technicznymi, o których mowa w przepisach art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym (j.t. z 2005 r. Dz. U. Nr 108, poz. 908 ze zm.), potwierdzający posiadanie uprawnień do produkcji wymaganych przez Zamawiającego rodzajów tablic (załącznik nr 5). Dla potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca załączy do oferty, oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem wyżej wymienionych dokumentów. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Wiedza W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniane będą łączne kwalifikacje i doświadczenie: a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert z należytą starannością zrealizował lub realizuje co najmniej jedno zamówienie porównywalne pod względem złożoności, wielkości i czasu realizacji z niniejszym zamówieniem, tj. wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb organu właściwego w sprawach rejestracji pojazdów. W celu udokumentowania wymaganego doświadczenia Wykonawca powinien przedstawić wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ (załącznik nr 2), z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz dokument potwierdzający, że dana usługa została należycie wykonana lub jest należycie wykonywana. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Potencjal W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenie: a) Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich. (załącznik nr 1 - formularz oferty). Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Zdolne W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani złożyć oświadczenie, iż dysponują: a) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich. (załącznik nr 1 - formularz oferty). Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Sytuacja W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenie: a) Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich. (załącznik nr 1 - formularz oferty). Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: a) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, b) Osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego, osób spełniających warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu wymienionych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz że zaproponowane osoby będą spełniały warunki udziału opisane w SIWZ, c) Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, d) Dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.um.walbrzych.pl/zzp/tablicerejestr.zip
Spec war Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27
Data skl 14/12/2012
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 13
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)