Dostawę mebli biurowych i laboratoryjnych wraz z montażem i rozmieszczeniem w budynku Fabryki Inżynierów XXI wieku

Publication date 2012-12-05
End date 2013-01-23 10:00:00
Instytucja Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble różne,
  • Meble konferencyjne,
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 491920 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391100006, 391530009, 391800007, 391510005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa mebli biurowych i laboratoryjnych według specyfikacji technicznej i ogólnych wymagań zawartych w załącznikach 1a i 1b (zbiorczo zał. 1c) do niniejszej SIWZ stanowiących wyposażenie pomieszczeń obiektu Fabryka Inżynierów XXI wieku. Politechniki Łódzkiej w Łodzi, ul. Stefanowskiego 1/15 - budynek A18, na teren obiektu
- montaż i rozstawienie ich w pomieszczeniach wg specyfikacji zawartej w zał. 1d

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny
Ulica ul. Stefanowskiego 1/15
Nr domu 1/15
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-924
Wojewodztwo łódzkie
Tel 042 6312211
Fax 042 6312211
Internet www.zp.lodz.pl
Regon 00000158300000
E mail milena@p.lodz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia.
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 60
Wadium Wadium jest wymagane w wysokości 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa sposobu oceny spełnienia tego warunku. - załącznik 2.1 do SIWZ
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował: min 2 dostawy mebli biurowych wraz z montażem, każda o minimalnej wartości brutto 900.000,00 zł w ramach jednego zamówienia. - załącznik 2.1 do SIWZ
Potencjal Zamawiający nie określa sposobu oceny spełnienia tego warunku. -załącznik 2.1 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie określa sposobu oceny spełnienia tego warunku. -załącznik 2.1 do SIWZ
Sytuacja sytuacji ekonomicznej i finansowej: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca: 1/ Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). 2/ Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia w kwocie nie mniejszej niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. -załącznik 2.1 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty -Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie; -Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową nie niższą niż 1.000.000 PLN Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z opracowanym wzorem umowy zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszej specyfikacji. Wzór umowy po upływie terminu do składania ofert, nie podlega negocjacjom i złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją umowy przez Wykonawcę. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych poniżej przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w następujących przypadkach: a. dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub wystąpiła konieczność zmiany Zarządzającego lub personelu Wykonawcy, wymienionego w umowie, b. dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, c. dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmniejszeniem zakresu świadczenia umownego Wykonawcy, d. dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego, e. Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza możliwość wydłużenia terminów realizacji przedmiotu umowy, jeżeli w okresie ich realizacji wystąpi działanie siły wyższej, przy czym przedłużenie odpowiadało będzie liczbie dni, w których wystąpiła siła wyższa; decyzję w zakresie rozpatrzenia wniosku Wykonawcy podejmuje Zamawiający, f. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania umowy w przypadku, gdy ze względów organizacyjnych lub technicznych (leżących po stronie Zamawiającego) nie było możliwe przystąpienie do wykonania zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego. g. Jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. - Wzór umowy załącznik nr 7 do SIWZ
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.zp.p.lodz.pl
Spec war Dziekanat Wydziału Mechanicznego Politechniki Łódzkiej w Łodzi, ul. Stefanowskiego 1/15 w pokoju 207, budynek A22.
Data skl 23/01/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Dziekanat Wydziału Mechanicznego Politechniki Łódzkiej w Łodzi, ul. Stefanowskiego 1/15 w pokoju 207, budynek A22.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 60
Inf dodat Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XIII Infrastruktura i Środowisko, Działanie 13.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego.
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)