Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny
|
Ulica |
ul. Stefanowskiego 1/15
|
Nr domu |
1/15
|
Miejscowosc |
Łódź
|
Kod poczt |
90-924
|
Wojewodztwo |
łódzkie
|
Tel |
042 6312211
|
Fax |
042 6312211
|
Internet |
www.zp.lodz.pl
|
Regon |
00000158300000
|
E mail |
milena@p.lodz.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
60
|
Wadium |
Wadium jest wymagane w wysokości 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie określa sposobu oceny spełnienia tego warunku.
- załącznik 2.1 do SIWZ
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował: min 2 dostawy mebli biurowych wraz z montażem, każda o minimalnej wartości
brutto 900.000,00 zł w ramach jednego zamówienia.
- załącznik 2.1 do SIWZ
|
Potencjal |
Zamawiający nie określa sposobu oceny spełnienia tego warunku.
-załącznik 2.1 do SIWZ
|
Zdolne |
Zamawiający nie określa sposobu oceny spełnienia tego warunku.
-załącznik 2.1 do SIWZ
|
Sytuacja |
sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca:
1/ Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
2/ Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia w kwocie nie mniejszej niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
-załącznik 2.1 do SIWZ
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
-Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie;
-Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową nie niższą niż 1.000.000 PLN Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z opracowanym wzorem umowy zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszej specyfikacji.
Wzór umowy po upływie terminu do składania ofert, nie podlega negocjacjom i złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją umowy przez Wykonawcę.
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych poniżej przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w następujących przypadkach:
a. dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub wystąpiła konieczność zmiany Zarządzającego lub personelu Wykonawcy, wymienionego w umowie,
b. dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
c. dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmniejszeniem zakresu świadczenia umownego Wykonawcy,
d. dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego,
e. Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza możliwość wydłużenia terminów realizacji przedmiotu umowy, jeżeli w okresie ich realizacji wystąpi działanie siły wyższej, przy czym przedłużenie odpowiadało będzie liczbie dni, w których wystąpiła siła wyższa; decyzję w zakresie rozpatrzenia wniosku Wykonawcy podejmuje Zamawiający,
f. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania umowy w przypadku, gdy ze względów organizacyjnych lub technicznych (leżących po stronie Zamawiającego) nie było możliwe przystąpienie do wykonania zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego.
g. Jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
- Wzór umowy załącznik nr 7 do SIWZ
|
Kryt cena |
A
|
Czy aukcja |
Nie
|
Spec www |
www.zp.p.lodz.pl
|
Spec war |
Dziekanat Wydziału Mechanicznego Politechniki Łódzkiej w Łodzi, ul. Stefanowskiego 1/15 w pokoju 207, budynek A22.
|
Data skl |
23/01/2013
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Dziekanat Wydziału Mechanicznego Politechniki Łódzkiej w Łodzi, ul. Stefanowskiego 1/15 w pokoju 207, budynek A22.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
60
|
Inf dodat |
Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XIII Infrastruktura i Środowisko, Działanie 13.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|