Dostawa dodatkowych pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III pn. Rozwiń skrzydła w Szkołach Podstawowych Gminy Krzeszowice, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Publication date 2012-12-05
End date 2012-12-13 08:30:00
Instytucja Urząd Miejski w Krzeszowicach
Miejscowość Krzeszowice
Województwo małopolskie
Branża
  • Drukowane książki,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 492622 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 391621109, 301900007, 374000002, 221100004, 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dodatkowych pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III pn. Rozwiń skrzydła w Szkołach Podstawowych Gminy Krzeszowice, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, niezbędnych do prowadzenia następujących zajęć dydaktycznych:
a) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu;
b) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych;
c) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy;
d) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych;
e) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w komunikacji;
f) Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.

2. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
3. Pomoce dydaktyczne zostały podzielone na 12 grup odpowiadających 12 szkołom podstawowym, do których kierowana będzie dostawa towaru lub dostawa i montaż towaru (jeśli jest wymagany).
4. Uwaga: W przypadku, gdyby zastosowano opis któregokolwiek ze środków dydaktycznych
w sposób utrudniający złożenie oferty przez Wykonawcę, jest to efekt niezamierzony i wynika
z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno - wychowawczych przez uczniów klas I-III szkół podstawowych.
5. Zamawiający dopuszcza możliwości odchyleń +/- 2% w parametrach (głównie w wymiarach
w stosunku do opisanych) poszczególnych pomocy dydaktycznych, o charakterze pozwalającym na osiągnięcie zakładanych celów Projektu oraz efektów edukacyjnych.
6. W przypadku części zamówienia dotyczącej sprzętu multimedialnego oferta Wykonawcy winna uwzględniać wszystkie akcesoria niezbędne do podłączenia, uruchomienia i sprawdzenia funkcjonowania zaproponowanego sprzętu w miejscu użytkowania;
7. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części opisu lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia równoważny, był podobny pod względem:
- gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości), z zastrzeżeniem pkt 5.
- charakteru użytkowego (tożsamości, funkcji),
- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, wydajność),
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców innych publikacji i wydawnictw niż wskazano to w SIWZ, przy czym zastrzega się, że ich treść merytoryczna winna odpowiadać treści wskazanych wydawnictw i publikacji. Podana w załączniku nr 5 do SIWZ liczba stron dla poszczególnych publikacji jest liczbą orientacyjną.
9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
10. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone pomoce dydaktyczne były nowe, kompletne, wykonane
w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.
11. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim.
12. Wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku, określone w odrębnych przepisach.
13. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i rozładunku oraz montażu (jeśli jest wymagany) przedmiotu umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
14. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w wytrzymałych na transport opakowaniach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
15. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
16. Wykonawca dostarczy materiały bezpośrednio do szkół, w dniach od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7.00 do 15.00 lub w wyjątkowych przypadkach do siedziby Zamawiającego. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Termin dostawy należy każdorazowo ustalić z przedstawicielem Zamawiającego w danej szkole.
17. Miejscem dostawy będą szkoły podstawowe z terenu gminy Krzeszowice (odpowiednio dla danej części i zakresu zamówienia) wymienione poniżej:
a) Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Sance, Sanka 266, 32-067 Tenczynek;
b) Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Paczółtowicach, 32-065 Krzeszowice;
c) Szkoła Podstawowa im. Jana Łachuta w Ostrężnicy, 32-065 Krzeszowice;
d) Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Nawojowej Górze, Nawojowa Góra, ul. Szkolna 1, 32-065 Krzeszowice;
e) Szkoła Podstawowa im. Krystyny i Andrzeja Potockich w Miękini, 32-065 Krzeszowice;
f) Zespół Szkół w Zalasiu, 32-067 Tenczynek;
g) Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Krzeszowicach, ul. Szkolna 7, 32-065 Krzeszowice;
h) Zespół Placówek Oświatowych w Woli Filipowskiej, Wola Filipowska, ul. Szkolna 2,
32-065 Krzeszowice;
i) Zespół Szkół im. Władysława Jagiełły w Tenczynku, ul. Szkolna 6, 32-067 Tenczynek;
j) Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Nowej Górze, Nowa Góra 331, 32-065 Krzeszowice;
k) Szkoła Podstawowa im. Stanisława Wyspiańskiego w Filipowicach, 32-065 Krzeszowice;
l) Szkoła Podstawowa im. Józefa Ryłki w Czernej, 32-063 Czerna.

18. Po dostawie pomocy dydaktycznych sporządzony zostanie protokół końcowy przez Wykonawcę
i Zamawiającego po zakończeniu wszystkich dostaw. Protokół końcowy będzie podstawą do przyjęcia i zapłaty faktury.
19. Wszystkie dostarczone produkty w ramach przedmiotowego asortymentu, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami, posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty.
20. Pomoce dydaktyczne powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na zewnętrznej (widocznej) stronie. (http://www.pokl.wup-krakow.pl/index.php/promocja-oznakowanie-projektow.html)
21. Wykonawca na wszystkie dostarczone produkty udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na okres 12 miesięcy dla pomocy dydaktycznych oraz 24 miesiące dla sprzętu multimedialnego, licząc od daty podpisania końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
22. Wykonawca w okresie gwarancji, na wniosek Zamawiającego, zobowiązany jest dokonywać wszelkich napraw przedmiotu zamówienia niezwłocznie, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, a w przypadku gdy naprawa wymaga wysłania elementu do producenta w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
23. Zakres gwarancji obejmuje wszelkie uszkodzenia, które powstały podczas prawidłowej eksploatacji urządzenia w sposób odpowiadający wymaganiom określonym przez producenta.
24. Inne wymagania określone zostały we Wzorze Umowy, stanowiącym Część II do niniejszej SIWZ oraz wynikające z przepisów prawa;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miejski w Krzeszowicach
Ulica ul. Ogrodowa 1
Nr domu 1
Miejscowosc Krzeszowice
Kod poczt 32-065
Wojewodztwo małopolskie
Tel 012 2520855
Fax 012 2520802
Internet www.krzeszowice.pl
Regon 00052690800000
E mail sekretariat@um.krzeszowice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 7
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowo ww. warunku.
Wiedza warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie potwierdzony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie oraz przedstawi, że wykonał co najmniej 1 dostawę pomocy dydaktycznych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie, o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych 0/100)
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowo ww. warunku.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowo ww. warunku.
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowo ww. warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty - wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; - pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 13 IDW, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika; - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. 3. Kierując się zapisami art. 144 ust. 1 Ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach : a) zmiany treści umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyzna środki na sfinansowanie zamówienia; b) zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że Zamawiający nie straci dofinansowania; c) przedłużenia terminu dostawy z udokumentowanych przyczyn leżących po stronie producenta; d) zmiany przedmiotu umowy wywołanej w szczególności: - zmianą numeru katalogowego wyposażenia, nazwy wyposażenia przy zachowaniu jego parametrów, - zmianą przedmiotu umowy (wyposażenie zamienne), - wystąpieniem przejściowego braku wyposażenia z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu wyposażenia zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. e) wystąpienia okoliczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, f) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpi konieczność realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, g) zmiany terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy. h) zmiany ustawowej stawki podatku VAT - w takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku; i) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ; j) wydłużenia okresu gwarancji/ rękojmi o dowolny okres. 4. Zmiany danych dotyczących stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie, nie będą traktowane jako zmiany Umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia Strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności. 5. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Krzeszowice/podmiotowe/Zamowienia
Spec war Urząd Miejski w Krzeszowicach, ul. Ogrodowa 1, 32-065 Krzeszowice - Stanowisko ds. zamówień publicznych - 12 252 08 03
Data skl 13/12/2012
Godz skl 08:30
Miejsce Urząd Miejski w Krzeszowicach, ul. Grunwaldzka 4, 32-065 Krzeszowice - Dziennik Podawczy
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)