Dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej

Publication date 2012-12-06
End date 2012-12-14 13:00:00
Instytucja Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Środki czyszczące,
  • Akumulatory elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 258279 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 331620003, 331950003, 331610006, 331900008, 331822403, 314300009, 398300009, 331690002, 301929206, 92116203
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej, według wymienionych niżej części:
ZADANIE 1 - CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ,
ZADANIE 2 - CZĘŚCI RÓŻNE,

GRUPA 1,
GRUPA 2,
GRUPA 3,
GRUPA 4,
GRUPA 5,
GRUPA 6,
GRUPA 7,
GRUPA 8,
GRUPA 9,
GRUPA 10,
GRUPA 11,
GRUPA 12,
ZADANIE 3 - CZĘŚCI DO DIATERMII,
ZADANIE 4 - LINIA PRÓBKUJĄCA DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ,
ZADANIE 5 - CZUJNIK TEMPERATURY DO KARDIOMONITORA,
ZADANIE 6 - KOŃCÓWKI DO ZABIEGÓW LAPAROSKOPOWYCH.
Miejsce wykonania ww. dostaw - lokalizacja przy ul. Traugutta 116 we Wrocławiu.
Ww. części przedmiotu zamówienia wykazane zostały w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
1.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ.
Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia: 52.656,39 zł netto

Opis

CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ, 1 część, 7 pozycjiZADANIE 2 - CZĘŚCI RÓŻNE













































































CZĘŚCI RÓŻNE, 1 część, 1 pozycjaCZĘŚCI RÓŻNE, 1 część, 1 pozycjaCZĘŚCI RÓŻNE, 1 część, 1 pozycjaCZĘŚCI RÓŻNE, 1 część, 1 pozycjaCZĘŚCI RÓŻNE, 1 część, 1 pozycjaCZĘŚCI RÓŻNE, 1 część, 1 pozycjaCZĘŚCI RÓŻNE, 1 część, 1 pozycjaCZĘŚCI RÓŻNE, 1 część, 7 pozycjiCZĘŚCI RÓŻNE, 1 część, 5 pozycjiCZĘŚCI RÓŻNE, 1 część, 1 pozycjaCZĘŚCI RÓŻNE, 1 część, 1 pozycjaCZĘŚCI RÓŻNE, 1 część, 1 pozycjaCZĘŚCI DO DIATERMII, 1 część, 2 pozycjeLINIA PRÓBKUJĄCA DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ, 1 część, 1 pozycjaCZUJNIK TEMPERATURY DO KARDIOMONITORA, 1 część, 1 pozycjaKOŃCÓWKI DO ZABIEGÓW LAPAROSKOPOWYCH, 1 część, 2 pozycje

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Ulica ul. Traugutta 116
Nr domu 116
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-420
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3414333
Fax 071 3436747
Internet www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
Regon 00632038400000
E mail zampub_marciniak@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 17
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Nie pobiera się
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Potencjal Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dok potw a) oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby dopuszczone są do obrotu i stosowania na terenie RP (dotyczy wszystkich pozycji wyspecyfikowanych w Formularzu Cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
Inne dokumenty a) oferta Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony Formularz cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ; w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej stanowić on będzie załącznik nr 1 do umowy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 3 ust. 3. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez cały okres trwania umowy. § 3 ust. 4. Stałość cen, o której mowa w ust. 3, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny materiałów wykazanych w załączniku 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie. § 3 ust. 5. W przypadku zmiany stawki podatku VAT ewentualny koszt naliczenia wyższej stawki leży po stronie Wykonawcy, który odpowiednio zmniejszy cenę jednostkową netto wskazaną w załączniku nr 1 do umowy tak, aby cena jednostkowa brutto pozostała stała. Zmiana załącznika nr 1 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 7 ust. 2 umowy. § 3 ust. 6. Zmiana stawki podatku VAT nie powoduje zwiększenia wartości brutto przedmiotu umowy. § 7 ust. 3. Oprócz wypadków wskazanych w §3, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiany miejsca realizacji umowy, 3) zmiany asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego wyrobu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach w cenie nie wyższej niż przetargowa), 4) w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w załączniku nr 1, Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 5) zmiana konta bankowego.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, ul. Traugutta 116, bud. C, I piętro, pokój nr 108. Specyfikacja dostępna jest bezpłatnie na wskazanej stronie internetowej Zamawiającego
Data skl 14/12/2012
Godz skl 13:00
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, II piętro, pokój 210
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)