Dostawa niszczarki i tonerów w 2012r. oraz dostawa tonerów w 2013r. na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze.

Publication date 2012-12-06
End date 2012-12-14 10:00:00
Instytucja Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 258289 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301914008, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa niszczarki i tonerów w 2012r. oraz dostawa tonerów w 2013r. na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załącznikach nr 1, nr 1a i nr 1b stanowiących integralną część SIWZ.
Wykonawca zobowiązany będzie przedmiot umowy określony w zał.1a,1b i 1c dostarczyć do siedziby Zamawiającego na własny koszt tj. Zielona Góra , al.Niepodległości 36.
3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie , takich jak prace przygotowawcze, transport, ubezpieczenie na czas transportu oraz wszelkie inne usługi niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
Ulica Al. Niepodległości 36
Nr domu 36
Miejscowosc Zielona Góra
Kod poczt 65-042
Wojewodztwo lubuskie
Tel +48 68 452 98 00
Fax +48 68 452 98 00
Regon 08104843000000
E mail sekretariat@rops.lubuskie.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Wiedza W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien udokumentować realizację jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości równej lub przekraczającej kwotę brutto 10 000,00 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje, protokoły odbioru).
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2) Wypełnione i podpisane Formularze cenowe - zgodnie z załącznikami nr 2a, 2b, 2c stanowiące integralną część zał. nr 2 Formularza ofertowego. 3) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XI pkt 2 ppkt 2.1. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. 4) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, 5) Umowę spółki cywilnej - jeśli dotyczy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: 1.Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT. 2.W przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy tj.: 2.1. Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 2.2. Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 3. Zmiany podmiotów na etapie realizacji zamówienia na zasobach, których Wykonawca opierał się wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, gdy nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. 4. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.rops.lubuskie.pl
Spec war Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze. 65-042 Zielona Góra, al Niepodległości nr 36.
Data skl 14/12/2012
Godz skl 10:00
Miejsce Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, 65 - 042 Zielona Góra, al. Niepodległości 36 - sekretariat (I piętro - pokój nr 10)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach: 1)Projektu pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Podziałanie 7.1.3. 2. Projektu pn. Koordynacja na rzecz aktywnej integracji w ramach działania 1.2 Wsparcie Systemowe Instytucji i Pomocy Społecznej, Priorytet I Zatrudnienie i Integracja Społeczna Programu Operacyjnego kapitał Ludzki.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)