GuidZP400 |
1f165adc-9a6c-45e3-9c7a-deb455d96c41
|
Biuletyn |
572888-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
|
Regon |
00029009600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Hirszfelda
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-413
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 3689584
|
Zamawiajacy fax |
71 36 89 583; 36 89 234
|
Zamawiajacy email |
dzp@dco.com.pl
|
Adres strony url |
WWW.DCO.COM.PL
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
WWW.DCO.COM.PL
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH MODUŁÓW OPROGRAMOWANIA APLIKACYJNEGO HIPOKRATES ZAINSTALOWANEGO W DOLNOŚLĄSKIM CENTRUM ONKOLOGII
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/64/17/II/JHP
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych modułów oprogramowania aplikacyjnego HIPOKRATES zainstalowanego w DCO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany został w załączniku nr 1,2,4 do niniejszej SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Oświadczenia Wykonawcy:
a. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności,
b. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;
c. o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.1.1991 o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016 poz. 716)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zaakceptowany Regulamin udostępniania połączenia VPN stanowiący załącznik nr 3
Wykaz licencji posiadanych przez zamawiającego stanowiący załącznik nr 4
Oświadczenie stanowiący załącznik nr 7
Sankcje karne załącznik nr 8
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Druk oferty – Załącznik Nr 6 do SIWZ
Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik Nr 10 do SIWZ.
Potwierdzenie wniesienia wadium.
Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2015 poz. 783 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
Zaakceptowany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 2 do SIWZ
Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Arkusz cenowy– Załącznik Nr 1 do SIWZ .
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 3 100 PLN ( trzy tysiące sto pln)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy.
2. Zmiany te, zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza zmiany w Umowie związane z:
2.1. aktualizacją danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy.
2.2. sytuacją gdy wprowadzenie zmian jest uzasadnione w świetle rozwoju technologicznego, pod warunkiem, że proponowana zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności wiąże się z uzyskaniem produktów lepszej jakości;
2.3. sytuacją gdy wprowadzenie zmian jest uzasadnione planowanymi lub dokonanymi zmianami w infrastrukturze IT Zamawiającego, pod warunkiem, że są one konieczne ze względu na dostosowanie zakresu, sposobu lub harmonogramu realizacji umowy do nowych warunków;
2.4. sytuacją, gdy z wyników przeprowadzonej kontroli jakości wynika konieczność wprowadzenia zmian, których celem będzie zmiana terminów lub sposobu realizacji umowy, pod warunkiem, że wprowadzone zmiany będą miały na celu realizację zaleceń wynikających z przeprowadzonej kontroli jakości;
2.5. sytuacją powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
2.6. ze zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie w jakim mogą one wpłynąć na terminowość lub sposób realizacji umowy,
2.7. ze zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego, które mają wpływ na zakres lub czas trwania umowy,
2.8. ze zmianą osób realizujących przedmiot umowy.
2.9. ze zmianą terminów realizacji Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować.
2.10. ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa - dopuszcza się możliwość zmiany tych postanowień umowy, na które zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ma wpływ;
2.11. ze zwiększeniem puli godzin serwisowych w sytuacji gdy Zamawiający zgłosi takie zapotrzebowanie – w przypadku wyczerpania się puli godzin serwisowych określonych Umową.
|
IV 4 4 data |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|