GuidZP400 |
9642e576-3de9-4fd3-93b2-1317ab7ce23b
|
Biuletyn |
572367-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szwajcarska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61285
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
061 8739 293, 008, 033
|
Zamawiajacy fax |
618 779 517
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-strusia.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-strusia.poznan.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-strusia.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagana forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. J. Strusia, ul. Szwajcarska 3 w Poznaniu -Biuro Podawcze pok. 239 II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
WSM/DZP/381-7528/N/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu, w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji i będący jej integralną częścią. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę w/w asortymentu do Zamawiającego - Magazynu Głównego Szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu, przez Wykonawcę, własnym lub zorganizowanym we własnym zakresie transportem (dostawa loco zamawiający), na własny koszt i ryzyko.
|
Cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
126834,90
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału dla przedmiotowego postępowania.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału dla przedmiotowego postępowania.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału dla przedmiotowego postępowania.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia wraz z zakresem niezbędnych informacji zawarty został w Załączniku nr 2 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W zakresie nie uregulowanym w SIWZ ,zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Karta specyfikacji produktu dot. jakości oferowanego wyrobu – dotyczy „papier ksero” poz. 54,55,56 formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do SIWZ
2) Dokumenty - odpowiednie materiały informacyjne (karty katalogowe, prospekty, ulotki, itp.) potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów dla oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Załącznik nr 3 do SIWZ).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku:
1) jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy – w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów.
2) przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową,
3) w innych przypadkach, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ – w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności
4) zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu umowy, dopuszcza się możliwość dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowana w ofercie.
Zmiany o których mowa powyżej wymagają zgody obu Stron i mogą być wprowadzone tylko w formie obustronnie podpisanego aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|