Dostawa wyrobów medycznych

Publication date 2017-08-18
End date 2017-08-28 00:00:00
Instytucja Instytut Kardiologii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565205-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 331710000, 331411111
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wyrobów medycznych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1ddae8da-46d3-435a-a65c-75c166cfb216
Biuletyn 565205-N-2017
Zamawiajacy nazwa Instytut Kardiologii
Regon 83758300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Alpejska
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04628
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228 120 440,
Zamawiajacy fax 228 126 732
Zamawiajacy email dh@ikard.pl,
Adres strony url www.ikard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.ikard.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ikard.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do Zamawiającego na adres podany poniżej:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Kardiologii,04-628 Warszawa,ul.Alpejska 42,sekretariat Z_cy dyrektora ds Klinicznych pokój nr 22,I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych
Numer referencyjny ZP 064/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa wyrobów medycznych
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 796884,00
Okres w miesiacach 18
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zaświadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom zharmonizowanym lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z późn. zm.) tj. dla wszystkich wyrobów medycznych: 1) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium; 2) certyfikat zgodności w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych; 3) deklaracja zgodności potwierdzająca, iż wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi; 4) przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego. UWAGA: • Jeżeli dla wyrobu medycznego wydaje się dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu, wówczas wykonawca winien dołączyć do oferty jedynie dokument, o którym mowa w ust. 1. pkt 1. 1) niniejszego rozdziału. • Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1. 1), wówczas wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1. 2) niniejszego rozdziału. • Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1. 2), wówczas Wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1. 3) niniejszego rozdziału. • Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt 1. 3), wówczas Wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1.4) niniejszego rozdziału. 2. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania techniczne zawarte w Załącznik Nr 2a do SIWZ (prospekt/ katalog/ folder)/ karta (formularz) danych technicznych). 3. Próbki w ilości wskazanej w Załączniku Nr 2 do SIWZ w oryginalnych opakowaniach jednostkowych z etykietą handlową spełniające wymagania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego. a) Każda próbka wyrobu medycznego musi być oznakowana w języku polskim lub za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. b) Każda próbka powinna być dodatkowo opisana przez Wykonawcę poprzez podanie nazwy Wykonawcy lub producenta, której części zamówienia i pozycji dotyczy. c) Wszystkie próbki powinny być złożone w odrębnym opakowaniu opatrzonym opisem jak dla oferty z zaznaczeniem że są to PRÓBKI, wraz z pisemnym wykazem asortymentowo-ilościowym. d) Zamawiający oświadcza, że nie będzie zwracał próbek, które zostaną zużyte do przeprowadzenia testu zamawianego towaru i nie będzie zwracana ich równowartość.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca, wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2.W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy,który stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-08-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Częśc Nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis 1.1Rurki intubacyjne dooskrzelowe prawe, 1.2 Rurki intubacyjne dooskrzelowe lewe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część Nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Rurki intubacyjne do przedłużonych sztucznych wentylacji z cienkim mankietem oraz możliwością odsysania wydzieliny znad mankietu
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część Nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Rurki tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym z możliwością odsysania wydzieliny znad mankietu
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część Nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis 1.Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych oraz inne wyroby medyczne zgodnie z SIWZ 2.Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku 3. Igły jednorazowego użytku oraz inne wyroby medyczne zgodnie z SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część Nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis 1.Prześcieradła papierowe białe 50 cm X 50 cm 2. Podkłady chirurgiczne z włókniny celulozowej 50-cm x 160 cm w rolce
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Częśc Nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141111-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis 1.Bakteriobójcza folia operacyjna 50 x 60 cm powierzchni klejącej 2.Bakteriobójcza folia operacyjna 44 x 35 cm powierzchni klejącej
  

Criterion

Kryteria Cena(brutto)
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)