Artykuły spożywcze w układzie zadaniowym 1-8

Publication date 2017-08-21
End date 2017-08-29 00:00:00
Instytucja Technikum Leśne im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
Miejscowość Rzepin
Województwo lubuskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574611-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 155000003, 31425003, 151311202, 153000001, 153311709, 152340007, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem, w układzie zadaniowym: zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. Dokładny rodzaj, nazwa asortymentu, przewidywane ilości, zawarte są w treści poszczególnych załączników nr 3.a, 3.b, 3.c, 3.d, 3.e, 3.f, 3.g, 3.h. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia - jednakże nie więcej niż 30 % wskazanych ilości, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d288edfd-f826-4ead-8794-aaddce3ce8fe
Biuletyn 574611-N-2017
Zamawiajacy nazwa Technikum Leśne im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
Regon 12419100000
Zamawiajacy adres ulica Starościn
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Rzepin
Zamawiajacy kod pocztowy 69110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 95 759 62 39
Zamawiajacy fax 95 759 62 39
Zamawiajacy email sekretariat@tlrzepin.pl
Adres strony url www.tlrzepin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Technikum Leśne
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.tlrzepin.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Technikum Leśne im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie Starościn 34 69-110 Rzepin lub poczta elektroniczną na adres sekretariat@tlrzepin.pl
Nazwa nadana zamowieniu Artykuły spożywcze w układzie zadaniowym 1-8
Numer referencyjny ZP/TL/08/08/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci wszystkich części
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkich części
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem, w układzie zadaniowym: zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. Dokładny rodzaj, nazwa asortymentu, przewidywane ilości, zawarte są w treści poszczególnych załączników nr 3.a, 3.b, 3.c, 3.d, 3.e, 3.f, 3.g, 3.h. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia - jednakże nie więcej niż 30 % wskazanych ilości, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Umowa zostanie podpisana na okres: 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi, bieżące dostawy realizowane będą przez Wykonawcę w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przekazanego w formie zapotrzebowania pisemnego – faksem lub e-mailowo.
Okreslenie warunkow Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących doświadczenia zawodowego wykonawcy umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.W celu potwierdzenia doświadczenia wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej umowy, której przedmiotem była dostawa artykułów spożywczych o terminie realizacji co najmniej 6 miesięcy, o wartości równej lub przekraczającej: • dla ZADANIE NR 1 – artykuły spożywcze ogólne – kwoty 10 000,00 brutto, • dla ZADANIE NR 2 – artykuły spożywcze – nabiał – kwoty 20 000,00 brutto, • dla ZADANIE NR 3 – artykuły spożywcze – jajka – kwoty 2 000,00 brutto, • dla ZADANIE NR 4 – mięso i wyroby wędliniarskie – kwoty 25 000,00 brutto, • dla ZADANIE NR 5 – warzywa i owoce – kwoty 15 000,00 brutto, • dla ZADANIE NR 6 – mrożonki – kwoty 2 000,00 brutto, • dla ZADANIE NR 7 – ryby – kwoty 500,00 brutto, • dla ZADANIE NR 8 – pieczywo i wyroby cukiernicze – kwoty 10 000,00 brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, informacji z Krajowego Rejestru Karnego - w przypadku skazania na karę aresztu - w zakresie określonym przez zamawiającego w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami i grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, f) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, g) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy, h) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 7 ustawy. i) oświadczenia wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 6
Inne dokumenty niewymienione a) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu – wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 c) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 8 – wypełnione i podpisane przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3. d) Wzór umowy – parafowany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy. Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne, tj. za zmianę istotną rozumie się zmianę ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu; lub sytuację w której nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub umowy ramowej, d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art. 144 ust. 1 pkt 4. 6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
IV 4 4 data 2017-08-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze ogólne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz art. spożywczych ujęto w tabeli nr 1, cechy techniczne produktów spożywczych w tym: dotyczące opakowań, transportu oraz cech dyskwalifikujących produkt opisano w części "Opis przedmiotu zamówienia"
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz art. spożywczych ujęto w tabeli nr 2, cechy techniczne produktów spożywczych w tym: dotyczące opakowań, transportu oraz cech dyskwalifikujących produkt opisano w części "Opis przedmiotu zamówienia"
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze jajka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz art. spożywczych ujęto w tabeli nr 3, cechy techniczne produktów spożywczych w tym: dotyczące opakowań, transportu oraz cech dyskwalifikujących produkt opisano w części "Opis przedmiotu zamówienia"
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mięso i wyroby wędliniarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131120-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz art. spożywczych ujęto w tabeli nr 4, cechy techniczne produktów spożywczych w tym: dotyczące opakowań, transportu oraz cech dyskwalifikujących produkt opisano w części "Opis przedmiotu zamówienia"
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz art. spożywczych ujęto w tabeli nr 5, cechy techniczne produktów spożywczych w tym: dotyczące opakowań, transportu oraz cech dyskwalifikujących produkt opisano w części "Opis przedmiotu zamówienia"
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz art. spożywczych ujęto w tabeli nr 6, cechy techniczne produktów spożywczych w tym: dotyczące opakowań, transportu oraz cech dyskwalifikujących produkt opisano w części "Opis przedmiotu zamówienia"
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15234000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz art. spożywczych ujęto w tabeli nr 7, cechy techniczne produktów spożywczych w tym: dotyczące opakowań, transportu oraz cech dyskwalifikujących produkt opisano w części "Opis przedmiotu zamówienia"
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pieczywo i wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz art. spożywczych ujęto w tabeli nr 8, cechy techniczne produktów spożywczych w tym: dotyczące opakowań, transportu oraz cech dyskwalifikujących produkt opisano w części "Opis przedmiotu zamówienia"
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria żywność pochodząca z produkcji ekologicznej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)