GuidZP400 |
d131ba9b-e60d-4694-9a30-f30c49a6877a
|
Biuletyn |
574694-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Kardiologii
|
Regon |
83758300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Alpejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04628
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 120 440
|
Zamawiajacy fax |
228 126 732
|
Zamawiajacy email |
dh@ikard.pl
|
Adres strony url |
www.ikard.pl
|
Adres strony internetowej |
www.ikard.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zakup programowalnych przełączników sieciowych oraz niezbędnych akcesoriów wraz ze wsparciem dedykowanego oprogramowania monitorująco-zarządzającego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej „Rozwój systemu e-usług w Instytucie Kardiologii w Warszawie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ikard.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ikard.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Kardiologii, 04-635 Warszawa, ul. Niemodlińska 33, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 330.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup programowalnych przełączników sieciowych oraz niezbędnych akcesoriów wraz ze wsparciem dedykowanego oprogramowania monitorująco-zarządzającego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej „Rozwój systemu e-usług w Instytucie Kardiologii w Warszawie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.
|
Numer referencyjny |
ZP 066/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup programowalnych przełączników sieciowych oraz niezbędnych akcesoriów wraz ze wsparciem dedykowanego oprogramowania monitorująco-zarządzającego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej „Rozwój systemu e-usług w Instytucie Kardiologii w Warszawie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.
|
Cpv glowny przedmiot |
32424000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
175780,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp, 2.jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1) niniejszej SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.3. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt 1. ÷2. niniejszej SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów 4. W przypadku wskazania przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 1. ÷ 2., które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, Zamawiający skorzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one nadal aktualne.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania techniczne zawarte w Załącznik nr 5 do SIWZ (prospekt/ katalog/ folder)/ karta (formularz) danych technicznych /instrukcja obsługi urządzenia).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.).W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca, wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.2.Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymagane do złożenia przez każdego Wykonawcę wraz z ofertą: Wykonawca załącza do oferty: 1)Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ), 2)Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wykonanie zamówienia przy udziale osób niepełnosprawnych (min. 1 osoba) (zgodnie z rozdziałem XVIII. ust. 2.3) wg Załącznika nr 6 do SIWZ). Dokumenty składane są wraz z ofertą i nie podlegają uzupełnieniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami wzoru umowy Załącznika nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-08-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|