Zakup wyposażenia oświetleniowego dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu

Publication date 2017-08-21
End date 2017-08-31 00:00:00
Instytucja Teatr im. Jana Kochanowskiego
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574658-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 315000001, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia oświetleniowego dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu.
Z podziałem na dwie części:
1. Dostawa reflektorów
2. Dostawa konsolety cyfrowej oświetleniowej
Ad. 1 Dostawa reflektorów:
- Reflektor ledowy typu Wash. - 10 szt.
- Reflektor ledowy typu Spot. 3 szt.
- Reflektory płasko wypukłe żarowe zoom 7 (stopni) 61 (stopni) (w skład zestawu wchodzą min.: reflektory, skrzydełka, żarówki, haki, linki, wtyczki przenośne, okablowanie zasilające+sygnałowe DMX), są to typowe reflektory sceniczne.
- Reflektory profilowe żarowe, zoom 25 (stopni) 50 (stopni) (w skład zestawu wchodzą min.: reflektory, przysłony irysowe, żarówki, uchwyty, linki, statywy), są to typowe reflektory sceniczne.
Ad. 2 Dostawa konsolety cyfrowej oświetleniowej
Konsoleta cyfrowa oświetleniowa- zestawu, w skład którego wchodzą: zestaw komputerowy, oprogramowanie, blok sterowania, blok programowania, blok łączności sieci, skrzynia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7a (Część 1) i 7b (Część 2) do SIWZ.
Przedmiot zamówienia w postaci sprzętu i wyposażenia musi być nowy, nieużywany, pełnowartościowy, kompletny, sprawny technicznie, pozbawiony zarówno wad fizycznych, jak i wad prawnych oraz dopuszczony do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e235ad4b-1d20-43ec-af8c-9bcf7b8973b1
Biuletyn 574658-N-2017
Zamawiajacy nazwa Teatr im. Jana Kochanowskiego
Regon 27971700000
Zamawiajacy adres ulica Plac Teatralny
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-056
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 4545942
Zamawiajacy fax 77 4545942
Zamawiajacy email przetargi@teatropole.pl
Adres strony url www.teatropole.pl; http://teatrkochanowskiego.biuletyn.info.pl/7/strona-glowna-bip.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojewódzka samorządowa jednostka kultury
Dostep dokumentow zamowienia http://teatrkochanowskiego.biuletyn.info.pl/7/strona-glowna-bip.html
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://teatrkochanowskiego.biuletyn.info.pl/7/strona-glowna-bip.html
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu, pl. Teatralny 12, 45-056 Opole
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia oświetleniowego dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu
Numer referencyjny SZP-26-1/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia oświetleniowego dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu. Z podziałem na dwie części: 1. Dostawa reflektorów 2. Dostawa konsolety cyfrowej oświetleniowej Ad. 1 Dostawa reflektorów: - Reflektor ledowy typu Wash. - 10 szt. - Reflektor ledowy typu Spot. 3 szt. - Reflektory płasko wypukłe żarowe zoom 7 (stopni) 61 (stopni) (w skład zestawu wchodzą min.: reflektory, skrzydełka, żarówki, haki, linki, wtyczki przenośne, okablowanie zasilające+sygnałowe DMX), są to typowe reflektory sceniczne. - Reflektory profilowe żarowe, zoom 25 (stopni) 50 (stopni) (w skład zestawu wchodzą min.: reflektory, przysłony irysowe, żarówki, uchwyty, linki, statywy), są to typowe reflektory sceniczne. Ad. 2 Dostawa konsolety cyfrowej oświetleniowej Konsoleta cyfrowa oświetleniowa- zestawu, w skład którego wchodzą: zestaw komputerowy, oprogramowanie, blok sterowania, blok programowania, blok łączności sieci, skrzynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7a (Część 1) i 7b (Część 2) do SIWZ. Przedmiot zamówienia w postaci sprzętu i wyposażenia musi być nowy, nieużywany, pełnowartościowy, kompletny, sprawny technicznie, pozbawiony zarówno wad fizycznych, jak i wad prawnych oraz dopuszczony do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że należycie wykonał, co najmniej dwie, dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie o wartości minimum: • Dla pierwszej części: 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto 00/100), • Dla drugiej części: 45 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych brutto 00/100).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Pzp, Wykonawca przedkłada: - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; - oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania: - w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; - Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 2 do SIWZ); - w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp: Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 2 do SIWZ) w części dotyczącej braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym; - w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 8 Pzp: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu 3) Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej (warunek określony w rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) ppkt. C) SIWZ), Wykonawca przedstawi: Wykaz, co najmniej dwóch dostaw o tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia charakterze, o wartości minimum: a) Dla pierwszej części: 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto 00/100) b) Dla drugiej części: 45 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych brutto 00/100), wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Wykaz powinien uwzględniać dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznych lub zawodowych. Wykaz należy uzupełnić zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: a) Część 1 – 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); b) Część 2 – 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), wniesionym do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust.6 Pzp, tj.: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego (operacja bezgotówkowa), prowadzony w Banku PEKAO SA Nr rachunku 08 1240 5178 1111 0010 7015 6451 z adnotacją: „Wadium do przetargu nieograniczonego na: Zakup wyposażenia oświetleniowego dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu Część: …………………………………”. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach niż pieniądz należy dołączyć w oryginale do oferty. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10 poniżej. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, również w sytuacji, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach, określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-08-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa reflektorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 179673,50
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa reflektorów: - Reflektor ledowy typu Wash. - 10 szt. - Reflektor ledowy typu Spot. 3 szt. - Reflektory płasko wypukłe żarowe zoom 7 (stopni) 61 (stopni) (w skład zestawu wchodzą min.: reflektory, skrzydełka, żarówki, haki, linki, wtyczki przenośne, okablowanie zasilające+sygnałowe DMX), są to typowe reflektory sceniczne. - Reflektory profilowe żarowe, zoom 25 (stopni) 50 (stopni) (w skład zestawu wchodzą min.: reflektory, przysłony irysowe, żarówki, uchwyty, linki, statywy), są to typowe reflektory sceniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa konsolety cyfrowej oświetleniowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 38200,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Konsoleta cyfrowa oświetleniowa- zestawu, w skład którego wchodzą: zestaw komputerowy, oprogramowanie, blok sterowania, blok programowania, blok łączności sieci, skrzynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria serwis
Znaczenie 20,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)