Budowa systemu przyjaznych, efektywnych i kompleksowych e-usług samorządowych w Gminie Skawina

Publication date 2017-08-21
End date 2017-08-30 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta i Gminy w Skawinie
Miejscowość Skawina
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami,
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego,
  • Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574643-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 483111002, 722300006, 722125004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa modułowego systemu umożliwiającego prowadzenie konsultacji społecznych z mieszkańcami, organizacjami, stowarzyszeniami i jednostkami własnymi JST, obejmujące swoim zasięgiem obszar działania urzędu, budowa zaawansowanego systemu komunikacji mobilnej, umożliwiającego informowanie mieszkańców o wydarzeniach, zagrożeniach, sytuacjach kryzysowych, budowa zintegrowanego systemu konferencyjnego pracującego w technologii bezprzewodowej dla stanowisk głosowania i obsługi dźwięku wraz z systemem rejestracji audio-wideo, budowa portalu informacyjno-płatniczego, zintegrowanego z e-PUAP, umożliwiającego pozyskiwanie z systemów dziedzinowych danych o aktualnych zobowiązaniach. Portal będzie współpracował, będzie zintegrowany i będzie wspierał rozwój z systemami dziedzinowymi działającymi wewnątrz urzędu, budowa transakcyjnego systemu obiegu dokumentów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f96cd283-648f-4f27-a6f7-1dfa3c7d537c
Biuletyn 574643-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta i Gminy w Skawinie
Regon 52392700000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Skawina
Zamawiajacy kod pocztowy 32050
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 764 680
Zamawiajacy fax 122 763 339
Zamawiajacy email zampub@um.skawina.net
Adres strony url www.gminaskawina.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.malopolska.pl/umigskawina
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.malopolska.pl/umigskawina
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy Skawina, Dziennik Podawczy, 32-050 Skawina, Rynek 14, pok. nr 1.
Nazwa nadana zamowieniu Budowa systemu przyjaznych, efektywnych i kompleksowych e-usług samorządowych w Gminie Skawina
Numer referencyjny ZP.271.14-2.OR.2017
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest budowa modułowego systemu umożliwiającego prowadzenie konsultacji społecznych z mieszkańcami, organizacjami, stowarzyszeniami i jednostkami własnymi JST, obejmujące swoim zasięgiem obszar działania urzędu, budowa zaawansowanego systemu komunikacji mobilnej, umożliwiającego informowanie mieszkańców o wydarzeniach, zagrożeniach, sytuacjach kryzysowych, budowa zintegrowanego systemu konferencyjnego pracującego w technologii bezprzewodowej dla stanowisk głosowania i obsługi dźwięku wraz z systemem rejestracji audio-wideo, budowa portalu informacyjno-płatniczego, zintegrowanego z e-PUAP, umożliwiającego pozyskiwanie z systemów dziedzinowych danych o aktualnych zobowiązaniach. Portal będzie współpracował, będzie zintegrowany i będzie wspierał rozwój z systemami dziedzinowymi działającymi wewnątrz urzędu, budowa transakcyjnego systemu obiegu dokumentów.
Cpv glowny przedmiot 48311100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-01-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w przedmiotowym postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w przedmiotowym postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: 1) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: dla Części 1: wykonał minimum 2 instalacje i wdrożenia systemu dialogu społecznego w jednostkach administracji publicznej, dla Części 2: dostarczył i wdrożył minimum 1 instalację systemu konferencyjnego dla min. 20 stanowisk, dla Części 3: wykonał dostawę i wdrożenie systemów informatycznych odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. co najmniej: a) 1 usługi polegającej na dostawie i wdrożeniu systemu elektronicznego obiegu dokumentów wraz z modułem obsługi budżetu o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł b) 2 usługi polegające na dostawie i wdrożeniu systemu wspomagającego pracę jednostki administracji publicznej przy czym każda z usług obejmowała łącznie: a. dostawę i wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów b. dostawę i wdrożenie portalu do internetowej obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie udostępniania informacji i sprawdzania stanu zobowiązań wobec gminy c. wykonanie co najmniej następujących integracji: i. elektronicznego systemu obiegu dokumentów z systemem do obsługi podatków gminnych (leśny, rolny, od nieruchomości), ii. elektronicznego systemu obiegu dokumentów z systemem do obsługi gminnych opłat lokalnych, iii. elektronicznego systemu obiegu dokumentów z platformą ePUAP, iv. elektronicznego systemu obiegu dokumentów z systemem do obsługi BIP, v. portalu do internetowej obsługi mieszkańców i przedsiębiorców z systemem do obsługi podatków gminnych (leśny, rolny, od nieruchomości) celem udostępniania i sprawdzania informacji o stanie zobowiązań wobec gminy z tytułu podatków gminnych, vi. portalu do internetowej obsługi mieszkańców i przedsiębiorców z systemem do obsługi gminnych opłat lokalnych celem udostępniania i sprawdzania informacji o stanie zobowiązań wobec gminy z tytułu gminnych opłat lokalnych 2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, odpowiednio dla każdej części zamówienia: dla części 1 (Zadanie 1): a) jedną osobą skierowaną do pełnienia funkcji kierownika projektu, która pełniła funkcję kierownika projektu po stronie wykonawcy dla projektu polegającego na budowie lub dostawie i wdrożeniu systemu informatycznego o wartości projektu co najmniej 150.000zł brutto, b) jedną osobą skierowaną do pełnienia funkcji specjalisty ds. wdrożeń, która pełniła funkcję specjalisty ds. wdrożeń po stronie wykonawcy dla projektu polegającego na opracowaniu i wdrożeniu portalu komunikacji społecznej lub portalu bazy wiedzy zgodnie z techniką projektowania responsive web design; c) jedną osobą skierowaną do pełnienia funkcji specjalisty ds. wdrażania e-usług, która pełniła funkcję specjalisty ds. wdrażania e-usług po stronie wykonawcy dla projektu polegającego na opracowaniu i wdrożeniu portalu do świadczenia e-usług udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości 3 – dwustronna interakcja. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez jedną osobę, pod warunkiem, że jedna osoba będzie pełniła nie więcej niż dwie funkcje. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu potencjał osobowy Wykonawców występujących wspólnie, podlega sumowaniu. dla części 2 (Zadanie 2): a) jedną osobą skierowaną do pełnienia funkcji kierownika projektu, która pełniła funkcję kierownika projektu po stronie wykonawcy dla projektu polegającego na budowie lub dostawie i wdrożeniu systemu informatycznego konferencyjnego o wartości projektu co najmniej 50.000 brutto, b) jedną osobą skierowaną do pełnienia funkcji specjalisty ds. wdrożeń, która pełniła funkcję specjalisty ds. wdrożeń po stronie wykonawcy dla projektu polegającego na opracowaniu i wdrożeniu portalu komunikacji społecznej, portalu bazy wiedzy lub systemów konferencyjnych. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez jedną osobę, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu potencjał osobowy Wykonawców występujących wspólnie podlega sumowaniu. dla części 3 (Zadanie 3): a) jedną osobą skierowaną do pełnienia funkcji kierownika projektu, która pełniła funkcję kierownika projektu po stronie wykonawcy dla projektu polegającego na budowie lub dostawie i wdrożeniu systemu informatycznego o wartości projektu co najmniej 300.000 zł brutto, b) jedną osobą skierowaną do pełnienia funkcji specjalisty ds. wdrożeń, która pełniła funkcję specjalisty ds. wdrożeń po stronie wykonawcy dla projektu polegającego na opracowaniu i wdrożeniu internetowej platformy usług finansowo-podatkowych oraz e-deklaracji zgodnie z techniką projektowania responsive web design; c) jedną osobą skierowaną do pełnienia funkcji specjalisty ds. wdrażania e-usług, która pełniła funkcję specjalisty ds. wdrażania e-usług po stronie wykonawcy dla projektu polegającego na opracowaniu i wdrożeniu portalu do świadczenia e-usług udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości co najmniej 4 – transakcja. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez jedną osobę, pod warunkiem, że jedna osoba będzie pełniła nie więcej niż dwie funkcje. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu potencjał osobowy Wykonawców występujących wspólnie podlega sumowaniu.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, wypełniony i uzupełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji, 2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz Oferta, zgodnie z treścią załącznika do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
Czy wadium 1
Wadium Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 16 000,00 zł /słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100 zł/. W przypadku składania ofert częściowych, wadium wynosi: Część 1 – 5 000,00 zł, Część 2 – 1 000,00 zł, Część 3 – 10 000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Skawina, 32-050 Skawina, Rynek 1: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie, Oddział Skawina Nr 36 8591 0007 0020 0560 0013 0005.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany umowy, w odniesieniu do: 1) Osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, 2) Podwykonawców oraz zakresu realizowanych przez nich prac; 3) Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji prac stanowiącego załącznik do Umowy w zakresie uzasadnionych merytorycznie przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego zmian; 4) Terminu realizacji umowy, w przypadku: a) wystąpienia okoliczności wynikających z przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. c) konieczności modyfikacji finansowania zadania w budżecie Zamawiającego; d) zmiany umowy o dofinansowanie, w tym w zakresie terminu realizacji projektu.
IV 4 4 data 2017-08-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1: Elektroniczny system dialogu społecznego i konsultacji społecznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72230000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Części 1 zamówienia jest budowa modułowego systemu umożliwiającego prowadzenie konsultacji społecznych z mieszkańcami, organizacjami, stowarzyszeniami i jednostkami własnymi JST, obejmujące swoim zasięgiem obszar działania urzędu, budowa zaawansowanego systemu komunikacji mobilnej, umożliwiającego informowanie mieszkańców o wydarzeniach, zagrożeniach, sytuacjach kryzysowych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2: System konferencyjny z obsługą głosowań i rejestracja audio-video
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72212500-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Części 2 zamówienia jest budowa zintegrowanego systemu konferencyjnego pracującego w technologii bezprzewodowej dla stanowisk głosowania i obsługi dźwięku wraz z systemem rejestracji audio-wideo.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3: Zintegrowany Systemu Informatycznego Wspomagania Samorządu (ZSIWS) oraz Portalu Informacyjno-Płatniczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48311100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Części 3 zamówienia jest budowa portalu informacyjno-płatniczego, zintegrowanego z e-PUAP, umożliwiającego pozyskiwanie z systemów dziedzinowych danych o aktualnych zobowiązaniach; portal będzie współpracował, będzie zintegrowany i będzie wspierał rozwój z systemami dziedzinowymi działającymi wewnątrz urzędu oraz budowa transakcyjnego systemu obiegu dokumentów.
  

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin instalacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria długość okresu gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)