Dostawa sprzętu komputerowego do systemu SWD PRM dla ZRM: Treminal Mobilny (tablet) (5 szt.)

Publication date 2017-08-21
End date 2017-09-01 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
Miejscowość Oświęcim
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574109-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego do systemu SWD PRM dla ZRM: Treminal Mobilny (tablet) (5 szt.)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7f7e3937-9bc3-4282-bdbc-e8db2d8ecde4
Biuletyn 574109-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
Regon 000304409
Zamawiajacy adres ulica ul. Wysokie Brzegi
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Oświęcim
Zamawiajacy kod pocztowy 32-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 338448230
Zamawiajacy fax 338448384
Zamawiajacy email zamowienia@szpital.oswiecim.pl
Adres strony url www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
Adres strony internetowej www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ZOZ Oświęcim ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego do systemu SWD PRM dla ZRM: Treminal Mobilny (tablet) (5 szt.)
Numer referencyjny ZOZ.DZP.271.8.VIII.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu komputerowego do systemu SWD PRM dla ZRM: Treminal Mobilny (tablet) (5 szt.)
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy jedynie w przypadku nie wyczerpania przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3, oraz w przypadkach opisanych w § 9. Na wniosek Zamawiającego może być zawarty aneks o przedłużeniu trwania umowy na warunkach z niej wynikających do czasu wyczerpania asortymentu i wartości umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia dostawy w zależności od jego potrzeb do wysokości 50 % wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania całego zakresu przedmiotu umowy. 3. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) 4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-09-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin wymiany towaru na wolny od wad
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)