GuidZP400 |
7b668279-79c1-4488-935c-ab7f1bdf3607
|
Biuletyn |
574322-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
31022628200
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Młyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krotoszyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
062 5880390 w. 253
|
Zamawiajacy fax |
625 880 402
|
Zamawiajacy email |
spzoz@krotoszyn.pl
|
Adres strony url |
www.spzoz.krotoszyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy lub kurier, doręczenie osobiste
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania dla SPZOZ Krotoszyn
|
Numer referencyjny |
DG/1/30/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
10
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania dla SPZOZ Krotoszyn– Formularz cenowy- zalącznik nr 2 pakiet nr 1 – 10.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Jednocześnie uwzględniając dyspozycje art. 26 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
I. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania próbek w celu sprawdzenia zgodności zaoferowanego towaru z opisem przedmiotu zamówienia i jednocześnie żąda w celu oceny jakości dołączenia do oferty próbek w następujących ilościach:
Pakiet nr 3 – igły iniekcyjne
- poz. 1 – po 10 szt. z podanych w nawiasie rozmiarów (0,5 x 25 mm; 0,8 x 40 mm; 0,9 x 40 mm)
- poz. 2-3 – po 10 szt. z każdej pozycji
- poz. 4 - po 5 szt.
Pakiet nr 4 – strzykawki
- poz. 1 – 4 – po 10 szt. z każdej pozycji,
- poz. 5 – 8 – po 5 szt. z każdej pozycji (poz. nr 6 rozmiar 04 x 13).
Pakiet nr 5 – igły motylek, venflony
- poz. 1 – rozmiar 0,6 x 19 mm; 0,7 x 19 mm; 0,8 x 19 mm po 5 szt. z każdego z podanych rozmiarów.
- poz. 4 – 3 szt.
- poz. 5 – rozmiar 0,6 i 0,7 po 5 szt. z każdego z podanych rozmiarów.
- poz. 6 – rozmiar 18 G, 20G, 22G, po 5 szt. z każdego z podanych rozmiarów.
- poz. 8 – rozmiar 24 G po 5 szt.
Pakiet nr 6 – przyrządy do płynów i krwi
- poz. 1- 10 szt.
- poz. 2 – 6 – po 3 szt. z każdej pozycji
UWAGA!!!
Nie dołączenie do oferty wymaganych próbek spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.
W celu sprawdzenia zgodności zaoferowanego towaru z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących próbek:
Pakiet nr 7 – sprzęt medyczny jednorazowy (różny)
- poz. 4 – 1 szt.
Pakiet nr 9 – pojemniki jednorazowego użytku – różne
- Zamawiający wymaga dostarczenia po 1 szt. z poz. 1, 6, 7, 8, 9, 10, 11.
5. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących sprawozdań/raportów badań produktów, kart technicznych w celu sprawdzenia parametrów ocenianych w kryterium jakość :
Pakiet nr 1 - Rękawiczki diagnostyczne i Pakiet nr 2 - Rękawiczki chirurgiczne.
- parametry jakościowe- załącznik nr 6 (pakiet nr 1) i załącznik nr 7 (pakiet nr 2)
- sprawozdania z badania produktów lub karty danych technicznych na zgodność z normą EN 455, dla wszystkich rozmiarów wymaganych w SIWZ potwierdzających parametry oferowanych rękawic wystawione przez producenta nie starsze niż z 2016 r.,
(Parametry podlegające ocenie obowiązkowo należy zakreślić w dołączonych dokumentach w widoczny sposób np. zakreślaczem). II. . W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
- Pakiet nr 1 i Pakiet nr 2- raporty niezależne potwierdzające zgodność rękawic z normą ASTM F1671-07, ASTM D6978, EN 374-3,
- Pakiet nr 7 poz. 4 – oświadczenie producenta w języku polskim o spełnieniu przez oferowany asortyment wymagań z poz. 4.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. Oferta winna zawierać:
a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1.
b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl .
c. Oświadczenie – załącznik nr 3
d. Próbki- pakiet nr 3, 4, 5, 6, 7,9
e. Parametry jakościowe – załącznik nr 6 (pakiet nr 1) i załącznik nr 7 (pakiet nr 2)
f. Sprawozdania z badania produktów lub karty danych technicznych na zgodność z normą EN 455, dla wszystkich rozmiarów wymaganych w SIWZ potwierdzających parametry oferowanych rękawic wystawione przez producenta nie starsze niż z 2016 r.,
3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). II. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt 5 , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).III). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi zostać złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami projektu umowy
|
IV 4 4 data |
2017-09-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Rękawiczki diagnostyczne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Rękawiczki chirurgiczne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - IGŁY INIEKCYJNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - STRZYKAWKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141310-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - IGŁY MOTYLEK, VENFLONY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141220-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - PRZYRZĄDY DO PŁYNÓW I KRWI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141624-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7 - sprzęt medyczny jednorazowy ( różny)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 - Wkłady,kanistry do systemu do odsysania Serres.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141600-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 - Pojemniki jednorazowego użytku - różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141600-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10- kapturki do termometru
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |