Dostawę jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania dla SPZOZ Krotoszyn

Publication date 2017-08-21
End date 2017-09-04 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Krotoszyn
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574322-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331414200, 331413209, 331413106, 331412208, 331416240, 331410000, 331416006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania dla SPZOZ Krotoszyn– Formularz cenowy- zalącznik nr 2 pakiet nr 1 – 10.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7b668279-79c1-4488-935c-ab7f1bdf3607
Biuletyn 574322-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 31022628200
Zamawiajacy adres ulica ul. Młyńska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Krotoszyn
Zamawiajacy kod pocztowy 63700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 062 5880390 w. 253
Zamawiajacy fax 625 880 402
Zamawiajacy email spzoz@krotoszyn.pl
Adres strony url www.spzoz.krotoszyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy lub kurier, doręczenie osobiste
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania dla SPZOZ Krotoszyn
Numer referencyjny DG/1/30/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 10
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania dla SPZOZ Krotoszyn– Formularz cenowy- zalącznik nr 2 pakiet nr 1 – 10.
Cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Jednocześnie uwzględniając dyspozycje art. 26 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci I. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania próbek w celu sprawdzenia zgodności zaoferowanego towaru z opisem przedmiotu zamówienia i jednocześnie żąda w celu oceny jakości dołączenia do oferty próbek w następujących ilościach: Pakiet nr 3 – igły iniekcyjne - poz. 1 – po 10 szt. z podanych w nawiasie rozmiarów (0,5 x 25 mm; 0,8 x 40 mm; 0,9 x 40 mm) - poz. 2-3 – po 10 szt. z każdej pozycji - poz. 4 - po 5 szt. Pakiet nr 4 – strzykawki - poz. 1 – 4 – po 10 szt. z każdej pozycji, - poz. 5 – 8 – po 5 szt. z każdej pozycji (poz. nr 6 rozmiar 04 x 13). Pakiet nr 5 – igły motylek, venflony - poz. 1 – rozmiar 0,6 x 19 mm; 0,7 x 19 mm; 0,8 x 19 mm po 5 szt. z każdego z podanych rozmiarów. - poz. 4 – 3 szt. - poz. 5 – rozmiar 0,6 i 0,7 po 5 szt. z każdego z podanych rozmiarów. - poz. 6 – rozmiar 18 G, 20G, 22G, po 5 szt. z każdego z podanych rozmiarów. - poz. 8 – rozmiar 24 G po 5 szt. Pakiet nr 6 – przyrządy do płynów i krwi - poz. 1- 10 szt. - poz. 2 – 6 – po 3 szt. z każdej pozycji UWAGA!!! Nie dołączenie do oferty wymaganych próbek spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W celu sprawdzenia zgodności zaoferowanego towaru z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących próbek: Pakiet nr 7 – sprzęt medyczny jednorazowy (różny) - poz. 4 – 1 szt. Pakiet nr 9 – pojemniki jednorazowego użytku – różne - Zamawiający wymaga dostarczenia po 1 szt. z poz. 1, 6, 7, 8, 9, 10, 11. 5. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących sprawozdań/raportów badań produktów, kart technicznych w celu sprawdzenia parametrów ocenianych w kryterium jakość : Pakiet nr 1 - Rękawiczki diagnostyczne i Pakiet nr 2 - Rękawiczki chirurgiczne. - parametry jakościowe- załącznik nr 6 (pakiet nr 1) i załącznik nr 7 (pakiet nr 2) - sprawozdania z badania produktów lub karty danych technicznych na zgodność z normą EN 455, dla wszystkich rozmiarów wymaganych w SIWZ potwierdzających parametry oferowanych rękawic wystawione przez producenta nie starsze niż z 2016 r., (Parametry podlegające ocenie obowiązkowo należy zakreślić w dołączonych dokumentach w widoczny sposób np. zakreślaczem). II. . W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: - Pakiet nr 1 i Pakiet nr 2- raporty niezależne potwierdzające zgodność rękawic z normą ASTM F1671-07, ASTM D6978, EN 374-3, - Pakiet nr 7 poz. 4 – oświadczenie producenta w języku polskim o spełnieniu przez oferowany asortyment wymagań z poz. 4.
Inne dokumenty niewymienione I. Oferta winna zawierać: a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . c. Oświadczenie – załącznik nr 3 d. Próbki- pakiet nr 3, 4, 5, 6, 7,9 e. Parametry jakościowe – załącznik nr 6 (pakiet nr 1) i załącznik nr 7 (pakiet nr 2) f. Sprawozdania z badania produktów lub karty danych technicznych na zgodność z normą EN 455, dla wszystkich rozmiarów wymaganych w SIWZ potwierdzających parametry oferowanych rękawic wystawione przez producenta nie starsze niż z 2016 r., 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). II. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt 5 , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).III). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi zostać złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami projektu umowy
IV 4 4 data 2017-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Rękawiczki diagnostyczne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - Rękawiczki chirurgiczne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - IGŁY INIEKCYJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141320-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - STRZYKAWKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141310-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - IGŁY MOTYLEK, VENFLONY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141220-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - PRZYRZĄDY DO PŁYNÓW I KRWI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141624-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 - sprzęt medyczny jednorazowy ( różny)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 - Wkłady,kanistry do systemu do odsysania Serres.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 - Pojemniki jednorazowego użytku - różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10- kapturki do termometru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)