Dostawa wyposażenia i mebli do placówek oświatowych na terenie gminy Łomianki w ramach: zadania inwestycyjnego nr 2013/20 pn: „Budowa Szkoły w Dąbrowie Leśnej”

Publication date 2017-08-21
End date 2017-08-29 00:00:00
Instytucja Gmina Łomianki
Miejscowość Łomianki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572967-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Dostawa wyposażenia i mebli do placówek oświatowych na terenie gminy Łomianki w ramach zadania inwestycyjnego nr 2013/20 pn: „Budowa Szkoły w Dąbrowie Leśnej” oraz wydatków bieżących budżetu oświaty na zakup wyposażenia i mebli do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Dwujęzycznymi i Sportowymi w Łomiankach – klasy i świetlica.
3.2 Opis przedmiotu i warunków wykonania zamówienia
Dostawa złożonego i kompletnego wyposażenia placówek oświatowych obejmuje:
a) meble szkolne
b) wyposażenie edukacyjne
c) wyposażenie sportowe
d) meble biurowe
3.3 Przedmiotowe wyposażenie powinno być zgodne ze Specyfikacją wyposażenia.
3.4 Dostawca zobowiązany jest do:
a) Dostawa wyposażenia do placówki oświatowej nastąpi najpóźniej 35 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
b) Dostawca jest zobowiązany do organizacji dostawy złożonego i kompletnego wyposażenia do odpowiednich placówek po ówczesnym powiadomieniu Zamawiającego, zgodnie ze specyfikacją wyposażenia.
c) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia między innymi: transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Niedopełnienie wniesienia asortymentu przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego może skutkować odmową odbioru towaru.
d) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z ewentualnymi szkodami poczynionymi osobom trzecim, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji dostawy oraz inne określone w ogólnych warunkach umowy.
3.5 Wymagany termin realizacji zamówienia: Termin realizacji dostawy nie później niż 35 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy zgodnie z terminem wskazanym przez Wykonawcę w ofercie.
3.6 Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia: Rozliczenie za dostawę będzie dokonywane na podstawie szczegółowej kontroli ilości i jakości wyposażenia oraz dostarczenia wszystkich niezbędnych atestów przez Wykonawcę. Kontrola, o której mowa powyżej zakończona zostanie podpisaniem przez przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawcę oddzielnych protokołów dla każdej ze szkół. Przyjęcie protokołów bez uwag będzie warunkiem wypłaty wynagrodzenia. Wynagrodzenie płatne będzie na podstawie oddzielnych faktur dla każdej placówki.
3.7 Termin płatności wynagrodzenia: Nastąpi 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT złożonej na podstawie protokołu odbioru dostawy.
3.8 Zamawiający zobowiązany jest do: Przystąpienia do odbioru dostawy w terminie 4 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania dostawy należy przyjąć: wykonanie dostawy objętej zakresem umownym.
3.9 Warunki gwarancji Zgodnie z okresem gwarancji zaproponowanym w ofercie 12, 24 lub 36 miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy.
3.10 W przypadku, gdy w specyfikacji wyposażenia lub innym dokumencie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych.
3.11 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 3-5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4e526a22-e9d1-44d4-927f-72b9c73e145d
Biuletyn 572967-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Łomianki
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 115
Zamawiajacy miejscowosc Łomianki
Zamawiajacy kod pocztowy 05092
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 686 301
Zamawiajacy fax 227 686 302
Zamawiajacy email umig@lomianki.pl
Adres strony url http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Łomiankach ul.Warszawska 115 ,pok. nr 1 , 05-092 Łomianki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia i mebli do placówek oświatowych na terenie gminy Łomianki w ramach: zadania inwestycyjnego nr 2013/20 pn: „Budowa Szkoły w Dąbrowie Leśnej”
Numer referencyjny RZP.271.41.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Dostawa wyposażenia i mebli do placówek oświatowych na terenie gminy Łomianki w ramach zadania inwestycyjnego nr 2013/20 pn: „Budowa Szkoły w Dąbrowie Leśnej” oraz wydatków bieżących budżetu oświaty na zakup wyposażenia i mebli do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Dwujęzycznymi i Sportowymi w Łomiankach – klasy i świetlica. 3.2 Opis przedmiotu i warunków wykonania zamówienia Dostawa złożonego i kompletnego wyposażenia placówek oświatowych obejmuje: a) meble szkolne b) wyposażenie edukacyjne c) wyposażenie sportowe d) meble biurowe 3.3 Przedmiotowe wyposażenie powinno być zgodne ze Specyfikacją wyposażenia. 3.4 Dostawca zobowiązany jest do: a) Dostawa wyposażenia do placówki oświatowej nastąpi najpóźniej 35 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. b) Dostawca jest zobowiązany do organizacji dostawy złożonego i kompletnego wyposażenia do odpowiednich placówek po ówczesnym powiadomieniu Zamawiającego, zgodnie ze specyfikacją wyposażenia. c) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia między innymi: transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Niedopełnienie wniesienia asortymentu przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego może skutkować odmową odbioru towaru. d) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z ewentualnymi szkodami poczynionymi osobom trzecim, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji dostawy oraz inne określone w ogólnych warunkach umowy. 3.5 Wymagany termin realizacji zamówienia: Termin realizacji dostawy nie później niż 35 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy zgodnie z terminem wskazanym przez Wykonawcę w ofercie. 3.6 Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia: Rozliczenie za dostawę będzie dokonywane na podstawie szczegółowej kontroli ilości i jakości wyposażenia oraz dostarczenia wszystkich niezbędnych atestów przez Wykonawcę. Kontrola, o której mowa powyżej zakończona zostanie podpisaniem przez przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawcę oddzielnych protokołów dla każdej ze szkół. Przyjęcie protokołów bez uwag będzie warunkiem wypłaty wynagrodzenia. Wynagrodzenie płatne będzie na podstawie oddzielnych faktur dla każdej placówki. 3.7 Termin płatności wynagrodzenia: Nastąpi 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT złożonej na podstawie protokołu odbioru dostawy. 3.8 Zamawiający zobowiązany jest do: Przystąpienia do odbioru dostawy w terminie 4 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania dostawy należy przyjąć: wykonanie dostawy objętej zakresem umownym. 3.9 Warunki gwarancji Zgodnie z okresem gwarancji zaproponowanym w ofercie 12, 24 lub 36 miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy. 3.10 W przypadku, gdy w specyfikacji wyposażenia lub innym dokumencie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. 3.11 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 3-5 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 2.6 Zamawiający przewiduje zamówienia o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.6.1 Przedmiot zamówień polega na udzieleniu dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy.
Okres w dniach 35
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie zaoferowanym w Formularzu Oferty tj. 21 dni kalendarzowych lub 28 dni kalendarzowych lub 35 dni kalendarzowych – liczonych od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 5.1.2.3.1 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie dwie dostawy polegające na wyposażeniu placówek oświatowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 5.2 Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5.3 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 5.1.2.2 i 5.1.2.3 SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5.4 Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt 5.3 niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy 5.4.1 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.4.2 Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 –22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 5.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunek o którym mowa w pkt. 5.1.2.3.1 SIWZ zostanie spełniony wyłącznie jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów o których mowa powyżej spełni wymagany ww. warunek.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.2.2 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w pkt. 6.1.5; 6.2.3 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.2.4 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 –22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp składa dokumenty dotyczące tego podmiotu o których mowa w pkt 6.2.2 SIWZ- na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w pkt. 6.1.5; 6.2.5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; zamiast dokumentu o których mowa w pkt 6.2.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.6 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Aktualnego na dzień składania ofert Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Informacje zawarte w Oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykazu dwóch dostaw polegających na wyposażeniu placówek oświatowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.1.5.1.1 Wykazu dwóch dostaw polegających na wyposażeniu placówek oświatowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, 6.3.1 W przypadku gdy zostały zaoferowane przez Wykonawcę materiały równoważne - wykaz produktów/materiałów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa powyżej złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego -
Inne dokumenty niewymienione 6.1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. 6.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.1.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.6.1 Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 2 wzoru umowy 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustaw Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w niniejszej umowie w szczególności: 1) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas niezbędny do jej wykonania. Wykonawca powinien najpóźniej na 3 dni robocze przed terminem realizacji poszczególnych dostaw objętych umową, powiadomić pisemnie Zamawiającego o zamiarze ubiegania się o przedłużenie terminu wykonania poszczególnych dostaw dostarczając Zamawiającemu wyczerpujące i szczegółowe uzasadnienie swojego wniosku, pod warunkiem, że przyczyny te nie wynikają z uchybień lub z niedochowania należytej staranności Wykonawcy. Nie złożenie przedmiotowego wniosku w określonym terminie pozbawia Wykonawcę możliwości przedłużenia terminu realizacji dostaw. Zamawiający ma dwa dni robocze od daty otrzymania pisma na ustosunkowanie się do złożonego wniosku i powiadomienie Wykonawcy o swojej decyzji, 2) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 3) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 4) w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, w tym zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia. 5) w przypadku zmian przepisów prawa oraz wydanych do nich aktów wykonawczych w zakresie zmian dotyczących stawki podatku VAT, 6) w przypadku zmian przepisów prawa oraz wydanych do nich aktów wykonawczych powiązanych z ustawą Pzp lub przepisami związanymi z przedmiotem zamówienia, 7) w przypadku wstrzymania wykonywania niniejszych dostaw i lub przerw powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji dodatkowych dostaw, pod warunkiem spełnienia przesłanek określonych w powołanym powyżej artykule, 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień niniejszej umowy zgodnie z zapisami art. 144 ust.1 pkt 3)-6) ustawy Pzp. 5. Ewentualne przesunięcie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy nastąpi o tyle dni, przez ile trwały przyczyny, o których mowa powyżej, przy czym wymagają one potwierdzenia przez Przedstawiciela Zamawiającego. 6. Wszelkie ewentualne zmiany będą dokonane w formie aneksu i nie będą stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1 z wyjątkiem ust. 2 pkt 4 i 5 oraz ust. 3 i 4 niniejszego paragrafu.
IV 4 4 data 2017-08-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)