Modernizacja monitoringu miejskiego ul. Półwiejskiej i przyległych ulic

Publication date 2017-08-22
End date 2017-09-01 00:00:00
Instytucja Miasto Poznań
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Monitory wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575630-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 323235008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa, instalacja, uruchomienie i skonfigurowanie 18 szt. kamer wizyjnych i niezbędnych urządzeń transmisyjnych wraz z opracowaniem i uzgodnieniem dokumentacji projektowej
i powykonawczej, wykonaniem przyłączy teletechnicznych i energetycznych do miejsc montażu kamer oraz konfiguracją i uruchomieniem rozbudowanego Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania.
Obszar objęty przedmiotem zamówienia dotyczy ulicy Półwiejskiej od skrzyżowania z ulicą Strzelecką do skrzyżowania z ulicami Krakowską i Kościuszki oraz nieruchomości Stary Rynek 52ab (narożnik ulicy Wodnej).
Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace opisane w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do wzoru umowy, a także udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i przekazanie autorskich praw majątkowych do wytworzonej w ramach udzielonego zamówienia dokumentacji projektowej i powykonawczej.
Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane
we wzorze umowy – załączniku nr 10 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8bfa2843-05b9-4569-95b2-25f8a837e2d0
Biuletyn 575630-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Poznań
Regon 63125782200000
Zamawiajacy adres ulica Plac Kolegiacki
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61841
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 785 210
Zamawiajacy fax 61 878 50 85
Zamawiajacy email zp@um.poznan.pl
Adres strony url http://bip.poznan.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.poznan.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu pl. Kolegiacki 17 61-841 Poznań pok. 152
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja monitoringu miejskiego ul. Półwiejskiej i przyległych ulic
Numer referencyjny ZOU-XII.271.106.2017.MK
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa, instalacja, uruchomienie i skonfigurowanie 18 szt. kamer wizyjnych i niezbędnych urządzeń transmisyjnych wraz z opracowaniem i uzgodnieniem dokumentacji projektowej i powykonawczej, wykonaniem przyłączy teletechnicznych i energetycznych do miejsc montażu kamer oraz konfiguracją i uruchomieniem rozbudowanego Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania. Obszar objęty przedmiotem zamówienia dotyczy ulicy Półwiejskiej od skrzyżowania z ulicą Strzelecką do skrzyżowania z ulicami Krakowską i Kościuszki oraz nieruchomości Stary Rynek 52ab (narożnik ulicy Wodnej). Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace opisane w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do wzoru umowy, a także udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i przekazanie autorskich praw majątkowych do wytworzonej w ramach udzielonego zamówienia dokumentacji projektowej i powykonawczej. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we wzorze umowy – załączniku nr 10 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32323500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 130
Informacje na temat katalogow 130 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow A) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie prace w zakresie dostawy i konfiguracji oferowanych kamer oraz konfiguracji oprogramowania zarządzającego systemem monitoringu podlegającego rozbudowie. Wartość każdej pracy nie może być mniejsza niż 200 000 zł brutto (dwieście tysięcy złotych), B) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie prace budowlane w zakresie budowy doziemnej infrastruktury teletechnicznej, to jest budowy kanalizacji kablowej lub rurociągu kablowego i studni kablowych, wraz z układaniem kabli. Wartość każdej pracy nie może być mniejszej niż 100 000 zł brutto (sto tysięcy złotych), C) dysponuje miernikiem elektrycznym i reflektometrem - posiadającymi aktualny certyfikat kalibracji urządzenia (zgodnie z datą zalecaną przez producenta urządzenia, odnawiany maksymalnie co 2 lata), D) dysponuje osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia: a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w branży telekomunikacyjnej, b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych, c) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży telekomunikacyjnej, d) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych, e) minimum jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku kategorii D i E do 1 kV, f) minimum jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dn. 4 czerwca 1998 r. w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony (Dz. U. Nr 78 poz. 511 z 1998 r.), g) minimum jedną osobą posiadającą certyfikat producenta oferowanego oprogramowania zarządzającego monitoringiem wizyjnym rozbudowywanym w ramach niniejszego postępowania, potwierdzający przeszkolenie w zakresie oferowanego oprogramowania zarządzającego oraz wykonaniem minimum jednej pracy polegającej na konfiguracji i wdrożeniu lub rozbudowie systemu monitoringu wizyjnego zarządzanego przez to oprogramowanie. Zamawiający dopuszcza posiadanie przez jedną osobę kilku uprawnień.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw i usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie – wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Należy złożyć wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ wraz z dowodami. c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ. d) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Należy złożyć wypełniony i podpisany załącznik nr 9 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci e) wykaz podstawowego oferowanego sprzętu, urządzeń i licencji, zawierający listę oferowanych produktów, nazwy producenta, oznaczenie nadane przez producenta – typ, nazwa oferowanych produktów. Należy złożyć załącznik nr 2 do umowy, a także karty katalogowe wszystkich oferowanych urządzeń i sprzętu
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium Ustala się wadium w wysokości: 6000,00 zł.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z § 14 ust. 1, 2 i 3 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2017-09-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Kara umowna
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)