Sprzedaż -dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz tablic i rzutnika interaktywnych z oprogramowaniem w ramach zadania p.n.: Nowoczesne kształcenie ogólne w Gminie Łącko

Publication date 2017-08-22
End date 2017-08-30 00:00:00
Instytucja Gmina Łącko
Miejscowość Łącko
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575222-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż - dostawa , montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz tablic interaktywnych, rzutnika interaktywnego wraz z oprogramowaniem oraz serwis urządzeń dla potrzeb Szkół Podstawowych w miejscowości Zagorzyn, Maszkowice, Czarny Potok, Kicznia, Obidza oraz ZSG w Łącku, Jazowsku, Zagorzynie w ramach projektu Nowoczesne kształcenie ogólne w Gminie Łącko
Zadanie realizowane z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020.
Zamówienie realizowane z podziałem na trzy części.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ nr 1:
Sprzedaż - dostawa , montaż i uruchomienie dla potrzeb Szkół Podstawowych w miejscowości Zagorzyn, Maszkowice, Czarny Potok, Kicznia, Obidza sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz serwis w ilości 80 kpl - szczegółowy opis, parametry techniczne określa załącznik 6a i 6c do SIWZ.

CZĘŚĆ nr 2:
Sprzedaż - dostawa , montaż i uruchomienie dla ZSG w Łącku, Jazowsku, Zagorzynie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz serwis w ilości 94 kpl - szczegółowy opis, parametry techniczne określa załącznik 6a i 6c do SIWZ.


CZĘŚĆ NR 3:
Sprzedaż - dostawa , montaż i uruchomienie dla potrzeb Szkół Podstawowych w miejscowości Zagorzyn, Maszkowice, Czarny Potok, Kicznia , Obidza oraz ZSG w Łącku, Jazowsku, Zagorzynie tablic interaktywnych, rzutnika interaktywnego wraz z oprogramowaniem oraz serwis w ilości 13 kpl - szczegółowy opis, parametry techniczne określa załącznik 6b do SIWZ.

Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w specyfikacji oraz załącznikach do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania usług towarzyszących dostawie tj. transport, załadunek, rozładunek wniesienie przedmiotu dostawy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, montaż i uruchomienie sprzętu.

W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia została użyta nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego, producenta, patentu lub pochodzenia.

W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

a. Instalacja i uruchomienie dostarczonych 80 laptopów dla części nr 1 i 94 laptopów dla części nr 2 oraz 13 tablic i rzutników interaktywnych wraz oprogramowaniem w poszczególnych szkołach oraz serwis urządzeń,

4. Okres gwarancji jakości i rękojmi przedmiotu zamówienia – minimum:
a) 24 miesięcy - laptopy;
b) 60 miesięcy - tablice i rzutnik interaktywny,
liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia dla danej części.

Uwaga:
1. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
2. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu dostawy.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4f7161e6-0f43-451d-bacf-b86c83a23064
Biuletyn 575222-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Łącko
Regon 49189242300000
Zamawiajacy adres ulica Łącko
Zamawiajacy adres numer domu 445
Zamawiajacy miejscowosc Łącko
Zamawiajacy kod pocztowy 33390
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 41 40 710
Zamawiajacy fax 18 41 40 740
Zamawiajacy email j.lagos@lacko.pl; gmina@lacko.pl
Adres strony url www.lacko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lacko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 33-390 Łącko 445
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż -dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz tablic i rzutnika interaktywnych z oprogramowaniem w ramach zadania p.n.: Nowoczesne kształcenie ogólne w Gminie Łącko
Numer referencyjny RIR.271.1.23.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż - dostawa , montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz tablic interaktywnych, rzutnika interaktywnego wraz z oprogramowaniem oraz serwis urządzeń dla potrzeb Szkół Podstawowych w miejscowości Zagorzyn, Maszkowice, Czarny Potok, Kicznia, Obidza oraz ZSG w Łącku, Jazowsku, Zagorzynie w ramach projektu Nowoczesne kształcenie ogólne w Gminie Łącko Zadanie realizowane z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020. Zamówienie realizowane z podziałem na trzy części. 2. Zakres zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ nr 1: Sprzedaż - dostawa , montaż i uruchomienie dla potrzeb Szkół Podstawowych w miejscowości Zagorzyn, Maszkowice, Czarny Potok, Kicznia, Obidza sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz serwis w ilości 80 kpl - szczegółowy opis, parametry techniczne określa załącznik 6a i 6c do SIWZ. CZĘŚĆ nr 2: Sprzedaż - dostawa , montaż i uruchomienie dla ZSG w Łącku, Jazowsku, Zagorzynie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz serwis w ilości 94 kpl - szczegółowy opis, parametry techniczne określa załącznik 6a i 6c do SIWZ. CZĘŚĆ NR 3: Sprzedaż - dostawa , montaż i uruchomienie dla potrzeb Szkół Podstawowych w miejscowości Zagorzyn, Maszkowice, Czarny Potok, Kicznia , Obidza oraz ZSG w Łącku, Jazowsku, Zagorzynie tablic interaktywnych, rzutnika interaktywnego wraz z oprogramowaniem oraz serwis w ilości 13 kpl - szczegółowy opis, parametry techniczne określa załącznik 6b do SIWZ. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w specyfikacji oraz załącznikach do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania usług towarzyszących dostawie tj. transport, załadunek, rozładunek wniesienie przedmiotu dostawy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, montaż i uruchomienie sprzętu. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia została użyta nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego, producenta, patentu lub pochodzenia. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. a. Instalacja i uruchomienie dostarczonych 80 laptopów dla części nr 1 i 94 laptopów dla części nr 2 oraz 13 tablic i rzutników interaktywnych wraz oprogramowaniem w poszczególnych szkołach oraz serwis urządzeń, 4. Okres gwarancji jakości i rękojmi przedmiotu zamówienia – minimum: a) 24 miesięcy - laptopy; b) 60 miesięcy - tablice i rzutnik interaktywny, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia dla danej części. Uwaga: 1. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 2. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu dostawy. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej: a) jedną dostawę polegającą na: dostawie sprzętu komputerowego , o wartości minimum 100 000 zł - dotyczy części nr 1 i 2 ( niezależnie od tego czy Wykonawca składa na jedną czy na obydwie części); b) jedną dostawę polegającą na dostawie tablic multimedialnych o wartości minimum 30 000 zł - dotyczy Części nr 3
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13,14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2.Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwemu organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy. 5. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - wzór stanowi zał. nr 7 SIWZ; 6. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - wzór stanowi zał. nr 7 SIWZ; 7. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy - wzór stanowi zał. nr 7 SIWZ; 8. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 7 ustawy - wzór stanowi zał. nr 7 SIWZ; 9. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 716) - wzór stanowi zał. nr 7 SIWZ; 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa: 1) w punktach 1 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sadowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy; 2) w punktach 2-9 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 11. Dokumenty o których mowa w pkt. 10 ppkt. 1 i ppkt. 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt. 10 ppkt.2 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 12. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 11. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 13. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 1, składa dokument, o którym mowa w pkt. 10 ppkt.1, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 14 i 21 oraz ust. 5 pkt. 6 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 11. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 14. Jeżeli wykonawca, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punktach 1-9. 15. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tego podmiotu dokumenty wymienione w punktach 1-9.
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (załącznik nr 8 SIWZ) 1.1. Dowody określające czy dostawy, o których mowa w pkt. III.1.3 i wskazane w Wykazie dostaw zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: a) deklaracje zgodności CE dla przedmiotu zamówienia tj. komputera przenośnego, projektora i tablicy interaktywnych; b) Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu - dotyczy komputera przenośnego
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy), 2.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ - wzór). 3. wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) - Część nr 1; 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) - Część nr 2; 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) - Część nr 3.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określa szczegółowo wzór umowy na poszczególne części, stanowiący załącznik nr 5a, 5b, 5c do niniejszej specyfikacji.
IV 4 4 data 2017-08-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie jest prowadzone w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzedaż - dostawa , montaż i uruchomienie dla potrzeb Szkół Podstawowych w miejscowości Zagorzyn, Maszkowice, Czarny Potok, Kicznia, Obidza sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz serwis
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż - dostawa , montaż i uruchomienie dla potrzeb Szkół Podstawowych w miejscowości Zagorzyn, Maszkowice, Czarny Potok, Kicznia, Obidza sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz serwis w ilości 80 kpl - szczegółowy opis, parametry techniczne określa załącznik 6a i 6c do SIWZ. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w specyfikacji oraz załącznikach do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania usług towarzyszących dostawie tj. transport, załadunek, rozładunek wniesienie przedmiotu dostawy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, montaż i uruchomienie sprzętu. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia została użyta nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego, producenta, patentu lub pochodzenia. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. a. Instalacja i uruchomienie dostarczonych 80 laptopów wraz oprogramowaniem w poszczególnych szkołach oraz serwis urządzeń, 4. Okres gwarancji jakości i rękojmi przedmiotu zamówienia – minimum: a) 24 miesięcy - laptopy; liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. Uwaga: 1. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 2. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu dostawy. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzedaż - dostawa , montaż i uruchomienie dla potrzeb ZSG w Łącku, Jazowsku, Zagorzynie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz serwis
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż - dostawa , montaż i uruchomienie dla potrzeb ZSG w Łącku, Jazowsku, Zagorzynie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz serwis w ilości 94 kpl - szczegółowy opis, parametry techniczne określa załącznik 6a i 6c do SIWZ. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w specyfikacji oraz załącznikach do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania usług towarzyszących dostawie tj. transport, załadunek, rozładunek wniesienie przedmiotu dostawy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, montaż i uruchomienie sprzętu. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia została użyta nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego, producenta, patentu lub pochodzenia. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. a. Instalacja i uruchomienie dostarczonych 94 laptopów wraz oprogramowaniem w poszczególnych szkołach oraz serwis urządzeń, 4. Okres gwarancji jakości i rękojmi przedmiotu zamówienia – minimum: a) 24 miesięcy - laptopy; liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. Uwaga: 1. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 2. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu dostawy. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzedaż - dostawa , montaż i uruchomienie dla potrzeb Szkół Podstawowych w miejscowości Zagorzyn, Maszkowice, Czarny Potok, Kicznia, Obidza oraz ZSG w Łącku, Jazowsku, Zagorzynie tablic interaktywnych, rzutnika interaktywnego wraz z oprogramowaniem oraz serwis
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż - dostawa , montaż i uruchomienie dla potrzeb Szkół Podstawowych w miejscowości Zagorzyn, Maszkowice, Czarny Potok, Kicznia, Obidza oraz ZSG w Łącku, Jazowsku, Zagorzynie tablic interaktywnych, rzutnika interaktywnego wraz z oprogramowaniem oraz serwis w ilości 13 kpl - szczegółowy opis, parametry techniczne określa załącznik 6b do SIWZ. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w specyfikacji oraz załącznikach do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania usług towarzyszących dostawie tj. transport, załadunek, rozładunek wniesienie przedmiotu dostawy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, montaż i uruchomienie sprzętu. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia została użyta nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego, producenta, patentu lub pochodzenia. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. a. Instalacja i uruchomienie dostarczonych 13 tablic i rzutników interaktywnych wraz oprogramowaniem w poszczególnych szkołach oraz serwis urządzeń, 4. Okres gwarancji jakości i rękojmi przedmiotu zamówienia – minimum: 60 miesięcy - tablice i rzutnik interaktywny, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. Uwaga: 1. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 2. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu dostawy. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji jakości i rękojmi
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócenie terminu dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)