ZAKUP I DOSTAWA ZESTAWÓW PLOMBOWNICZYCH, POJEMNIKÓW NA KLUCZE, WORKÓW EWAKUACYJNYCH, SKRZYŃ ALUMINIOWYCH ORAZ SZAF STALOWYCH KLASY A, B I C, DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU

Publication date 2017-08-22
End date 2017-08-31 00:00:00
Instytucja 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Zegrze
Województwo mazowieckie
Branża
  • Skrzynki zabezpieczające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575566-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 444217004, 312190004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa, zestawów plombowniczych, pojemników na klucze, worków ewakuacyjnych, skrzyń aluminiowych oraz szaf stalowych klasy A, B i C dla 26 WOG w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
2.Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia:
a.Przedmiot zamówienia musi odpowiadać obowiązującym normą z zakresu gatunku pierwszego,
b.Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany, oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy.
c.Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania.
d.Towar musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
e.Towar musi:
część nr 1:
-w poz. nr 8 być zgodny z normą PN-EN ISO 6940 i PN-EN ISO 6941
-w poz. nr 7, 8, 9 posiadać atest Instytutu Techniki Budowlanej- klasyfikacja ogniowa w zakresie stopnia palności wyrobów elastycznych.
w części nr 2:
-być zgodny z Zarządzeniem nr 57/MON z dnia 16.11.2011 oraz z Polską Normą PN-EN 1300
3.Termin gwarancji: został określony w „opisie przedmiotu zamówienia/rozdzielnik” – stanowiącym dla części nr 1 - załącznik nr 2a do umowy, dla części nr 2 - załącznik 2b do umowy.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części nr 1 - załącznik nr 2a do umowy, dla części nr 2 - załącznik 2b do umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Miejsce wykonania zamówienia (dostawa):
Część nr 1: zestawy plombownicze, pojemniki na klucze, worki ewakuacyjne, skrzynie aluminiowe.
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Białobrzegi, ul. Osiedle Wojskowe 93, 05-127 Białobrzegi;
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Ostrów Maz., ul. Bociańskiego 1, 07-310 Ostrów Maz.;
• Rejon Modlin Twierdza, ul. Obwodowa 20, 05-160 Nowy Dwór Maz.,
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Kazuń, ul. Wojska Polskiego 1, 05-154 Kazuń Nowy.
Część nr 2 : szafy stalowe klasy A, B i C
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Ostrów Maz., ul. Bociańskiego 1, 07-310 Ostrów Maz.;
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Warszawa – Wesoła, ul. Okuniewska 1, 05-075 Warszawa Wesoła;
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Kazuń, ul. Wojska Polskiego 1, 05-154 Kazuń Nowy;
• Rejon Nowy Dwór Maz. ul. Leśna 4, 05-101 Nowy Dwór Maz.;
• Rejon Modlin Twierdza, ul. Obwodowa 20, 05-160 Nowy Dwór Maz.,
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Białobrzegi, ul. Osiedle Wojskowe 93, 05-127 Białobrzegi;
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Zegrze, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fd78942d-ebf7-4674-a1da-97459e2443eb
Biuletyn 575566-N-2017
Zamawiajacy nazwa 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 142917040
Zamawiajacy adres ulica Juzistek
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Zegrze
Zamawiajacy kod pocztowy 05-131
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261883896
Zamawiajacy fax 261883868
Zamawiajacy email jw4809.zp@ron.mil.pl
Adres strony url www.26wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.26wog.wp.mil.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Juzstek 2 05-131 Zegrze, kancelara jawn pokój nr 43, budynek nr 220
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP I DOSTAWA ZESTAWÓW PLOMBOWNICZYCH, POJEMNIKÓW NA KLUCZE, WORKÓW EWAKUACYJNYCH, SKRZYŃ ALUMINIOWYCH ORAZ SZAF STALOWYCH KLASY A, B I C, DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU
Numer referencyjny ZP/50/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa, zestawów plombowniczych, pojemników na klucze, worków ewakuacyjnych, skrzyń aluminiowych oraz szaf stalowych klasy A, B i C dla 26 WOG w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. 2.Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia: a.Przedmiot zamówienia musi odpowiadać obowiązującym normą z zakresu gatunku pierwszego, b.Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany, oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. c.Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. d.Towar musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. e.Towar musi: część nr 1: -w poz. nr 8 być zgodny z normą PN-EN ISO 6940 i PN-EN ISO 6941 -w poz. nr 7, 8, 9 posiadać atest Instytutu Techniki Budowlanej- klasyfikacja ogniowa w zakresie stopnia palności wyrobów elastycznych. w części nr 2: -być zgodny z Zarządzeniem nr 57/MON z dnia 16.11.2011 oraz z Polską Normą PN-EN 1300 3.Termin gwarancji: został określony w „opisie przedmiotu zamówienia/rozdzielnik” – stanowiącym dla części nr 1 - załącznik nr 2a do umowy, dla części nr 2 - załącznik 2b do umowy. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części nr 1 - załącznik nr 2a do umowy, dla części nr 2 - załącznik 2b do umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Miejsce wykonania zamówienia (dostawa): Część nr 1: zestawy plombownicze, pojemniki na klucze, worki ewakuacyjne, skrzynie aluminiowe. • Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Białobrzegi, ul. Osiedle Wojskowe 93, 05-127 Białobrzegi; • Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Ostrów Maz., ul. Bociańskiego 1, 07-310 Ostrów Maz.; • Rejon Modlin Twierdza, ul. Obwodowa 20, 05-160 Nowy Dwór Maz., • Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Kazuń, ul. Wojska Polskiego 1, 05-154 Kazuń Nowy. Część nr 2 : szafy stalowe klasy A, B i C • Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Ostrów Maz., ul. Bociańskiego 1, 07-310 Ostrów Maz.; • Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Warszawa – Wesoła, ul. Okuniewska 1, 05-075 Warszawa Wesoła; • Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Kazuń, ul. Wojska Polskiego 1, 05-154 Kazuń Nowy; • Rejon Nowy Dwór Maz. ul. Leśna 4, 05-101 Nowy Dwór Maz.; • Rejon Modlin Twierdza, ul. Obwodowa 20, 05-160 Nowy Dwór Maz., • Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Białobrzegi, ul. Osiedle Wojskowe 93, 05-127 Białobrzegi; • Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Zegrze, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze.
Cpv glowny przedmiot 44421700-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Inne dokumenty niewymienione 1. formularz ofertowy 2. formularz cenowy 3. pełnomocnictwo: 1)w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CE i DG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2)pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności i jest dopuszczalna jedynie w sytuacjach określonych art. 144 ustawy Pzp. 3. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu) pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-08-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zestawy plombownicze pojemniki na klucze, worki ewakuacyjnych, skrzynie aluminiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44421700-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2a do SIWZ oraz 2a do umowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa szafy stalowe klasy A, B i C
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31219000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis zawiera załacznik nr 2b do SIWZ oraz 2b do umowy
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)