Dostawa obrusów, nakładek i serwetek do Oddział Rewita Jurata

Publication date 2017-08-22
End date 2017-08-30 00:00:00
Instytucja AMW REWITA Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Bielizna stołowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575565-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 395131002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa obrusów, nakładek i serwetek do Oddziału Rewita Jurata,
ul. Helska 2, 84-150 Hel wraz z rozładunkiem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 97489bb3-59a3-403a-a73b-c3ff5f26cabe
Biuletyn 575565-N-2017
Zamawiajacy nazwa AMW REWITA Sp. z o.o.
Regon 142990254
Zamawiajacy adres ulica ul. św. J. Odrowąża
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 2709550
Zamawiajacy fax 22 2702143
Zamawiajacy email zp@rewita.pl
Adres strony url www.rewita.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Jurata 84-150 Hel, ul. Helska 2
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa obrusów, nakładek i serwetek do Oddział Rewita Jurata
Numer referencyjny DW/O/J/PZP/9A/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa obrusów, nakładek i serwetek do Oddziału Rewita Jurata, ul. Helska 2, 84-150 Hel wraz z rozładunkiem.
Cpv glowny przedmiot 39513100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, z wypełnioną kolumną nr 3 zawierająca informacje dotyczące charakterystyki produktu (min. rodzaj tkaniny, gramatura, skład tkaniny, wymiary itp.). 3) Próbki tkanin do każdego asortymentu (wykaz próbek załącznik nr 5)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Umowy w przypadku: a) zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; b) zmiany podwykonawcy, w zakresie wskazanym w zamówieniu, z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą. 2. Wszelkie zmiany, o których mowa powyżej wchodzą w życie pod warunkiem zawarcia aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-08-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termn dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)