GuidZP400 |
8cdc57f3-a1ed-4ef3-bc4b-b88c9d4d3a21
|
Biuletyn |
574889-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Jagielloński
|
Regon |
---
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gołębia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
124 324 450
|
Zamawiajacy fax |
124 324 451
|
Zamawiajacy email |
bzp@adm.uj.edu.pl
|
Adres strony url |
www.uj.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
http://przetargi.adm.uj.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w wersji papierowej w Dziale Zamówień Publicznych UJ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz wybranych akcesoriów komputerowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum), zgodnie z wykazem asortymentowo-ilościowym, zawartym w załączniku A do SIWZ.
|
Numer referencyjny |
80.272.201.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz wybranych akcesoriów komputerowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum), zgodnie z wykazem asortymentowo-ilościowym, zawartym w załączniku A do niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie będzie realizowane w poniżej wskazanym terminie:
1.1 przez okres dwóch lat, licząc od dnia udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy lub
1.2 do czasu wyczerpania kwoty, wskazanej w umowie na materiały biurowe oraz wybrane akcesoria komputerowe objęte postępowaniem przetargowym, jednak nie dłużej niż przez okres 28 miesięcy. W przypadku wyczerpania kwoty umowy przed upływem dwóch lat, licząc od dnia udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, umowa wygasa.
2. Wykonawca zapewnia gotowość do realizacji zamówienia w dniu zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
3. Zdolność techniczna – zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
4. Zdolność zawodowa – o udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej, a w szczególności wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje dostawy, tj. trzy zamówienia (tj. odrębne kontrakty) na dostawę materiałów biurowych (z wyjątkiem papieru do drukarek i kserokopiarek oraz tonerów) o wartości łącznej nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto, a dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu polegać na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2. Przed udzieleniem zamówienia, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów:
2.1 dowodów określających czy dostawy, wskazane przez wykonawcę w przedkładanym wraz z ofertą wykazie dostaw zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. A jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – dowodem jest oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert.
W przypadku załączanych do wykazu dostaw dowodów potwierdzających należyte ich wykonanie, wystawionych w walutach obcych (innych niż PLN) wskazane w nich wartości (kwoty) zostaną przeliczone dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według średniego kursu PLN dla tej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski na dzień wystawienia dokumentu;
|
Inne dokumenty niewymienione |
3. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę, wedle treści postanowień niniejszej SIWZ i jej załączników, a w szczególności musi zawierać:
3.1 wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami, w tym wraz z wykazem dostaw potwierdzającym spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5)4.1 SIWZ;
3.2 szczegółową kalkulację cenową z podaniem ceny jednostkowej i sumarycznej netto, wysokość (wysokości) i kwotę (kwoty) należnego podatku od towarów i usług VAT, oraz wartość (wartości) jednostkowe i sumaryczne brutto, skalkulowane przy uwzględnieniu wymagań i zapisów pkt 13) SIWZ i jej załączników;
3.3 opis właściwości technicznych oferowanego przedmiotu zmówienia z podaniem jego nazwy i nazwy (firmy) producenta wraz z potwierdzającą wskazane właściwości techniczne informacją pochodzącą od producenta danego artykułu (informacja wygenerowana elektronicznie z oficjalnego portalu lub strony producenta wymaga co najmniej podpisu składającego ofertę wykonawcy) – w przypadku składania oferty równoważnej, w celu potwierdzenia, iż oferowany przedmiot zamówienia, zgodnie z pkt 3)7.1 - 3)7.3 SIWZ, odpowiada wymaganiom opisanym przez zamawiającego. W razie oferowania materiałów wzorcowych w kolumnie nr 3 załącznika A do SIWZ wystarczy wprowadzony przez wykonawcę zapis: „Oferujemy artykuł wzorcowy”;
3.4 oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. Wraz z pełnomocnictwem powinien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski;
3.5 wykaz podwykonawców z zakresem powierzanych im zadań, o ile przewiduje się ich udział w realizacji zamówienia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty;
3.6 dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu;
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3 gwarancjach bankowych;
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 359.).
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-08-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|