GuidZP400 |
8b416082-f3a2-4134-9075-a3fedc227304
|
Biuletyn |
575273-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy Horodło
|
Regon |
54338000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jurydyka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Horodło
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22523
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
846 515 447
|
Zamawiajacy fax |
846 515 443
|
Zamawiajacy email |
ug@horodlo.pl
|
Adres strony url |
www.horodlo.biuletyn.net
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.horodlo.biuletyn.net
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.horodlo.biuletyn.net
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Przesyłką lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Horodło, ul. Jurydyka 1, 22-523 Horodło
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Adaptacja pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Strzyżowie celem prowadzenia działalności edukacyjnej wraz z zapleczem socjalnym oraz zakupem niezbędnego wyposażenia – w części zakup niezbędnego wyposażenia – dostawa pomocy dydaktycznych, dostawa i montaż placu zabaw
|
Numer referencyjny |
RGO.7021.4.13.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie części
|
Okreslenie przedmiotu |
Część I Dostawa pomocy dydaktycznych – zgodnie z załącznikiem nr 4a
Część II Dostawa i montaż zestawu placu zabaw – zgodnie z załącznikiem nr 4b.
Zamawiający żąda aby przedmiot umowy – dostarczone wyposażenie było fabrycznie nowe, posiadało atesty i certyfikaty jakościowe, deklaracje zgodności z normami europejskimi, świadectwa dopuszczające do stosowania i użytkowania w obiektach przedszkolnych lub świadectwa dopuszczające do stosowania w obiektach żywienia zbiorowego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-09-26T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1 Wypełniony i podpisany formularz oferty – Załącznik Nr 1a, Nr 1b do SIWZ;
2.Wypełniony formularz cenowy oferowanej dostawy dla poszczególnej części zamówienia - Załącznik Nr 6a, 6b
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji przedłużającej się procedury przetargowej,
według załączonego wzoru umowy (Załącznik nr 5).
|
IV 4 4 data |
2017-08-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część I Dostawa pomocy dydaktycznych – zgodnie z załącznikiem nr 4a:
Zabawki i pomoce dydaktyczne-komplet zabawek – gr. młodsza Kpl 1
Zabawki i pomoce dydaktyczne-komplet zabawek – gr. starsza kpl 1
Pomoce dydaktyczne potrzebne do realizacji zajęć w gr. młodszej kpl 1
Pomoce dydaktyczne potrzebne do realizacji zajęć w gr. starszej kpl 1
Artykuły plastyczne potrzebne do realizacji zajęć w gr. młodszej kpl 1
Artykuły plastyczne potrzebne do realizacji zajęć w gr. starszej kpl 1
Zakup i montaż fotorolet okiennych szt 24
Zakup i montaż rolet okiennych szt 12
Zakup wyposażenia wypoczynkowego-kanapa szt 2
Zakup wyposażenia wypoczynkowego-fotelik narożny szt 2
Zakup wyposażenia wypoczynkowego-leżaki, materace, poduszeczki ,kocyki, pościel-kpl szt 20
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż zestawu placu zabaw
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37535200-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część II Dostawa i montaż zestawu placu zabaw – zgodnie z załącznikiem nr 4b:
1. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw-zestaw wielofunkcyjny szt 1
2. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw-huśtawka szt 1
3. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw-pająk gumowy szt 1
4. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw-bujak sprężynowy szt 2
5. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw-piaskownica szt 1
6. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw-piaskownica integracyjna szt 1
7. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw-sześciokąt wielofunkcyjny szt 1
8. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw-plandeka szt 2
9. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw-karuzela szt 1
10. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw-ławeczka szt 5
11. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw-domek szt 1
12. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw-kosz na śmieci szt 3
13. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw-regulamin szt 1
14. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw-mata gumowa m² 200
|
| |