Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 7 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Publication date 2017-08-22
End date 2017-09-06 00:00:00
Instytucja Gdański Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575247-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 380000005, 331211005, 331123403, 331941100, 331000001, 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego w 7 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące pakiety, opisane szczegółowo w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ:
Pakiet nr 1 - urządzenie mobilne do badań transiluminacji głowy w bliskiej podczerwieni szt. 1
Pakiet nr 2 - głowica echokardiograficzna przezprzełykowa kompatybilna z posiadanym przez zamawiającego echokardiografem Vivid E9 firmy GE szt. 1
Pakiet nr 3 - pompa infuzyjna jednostrzykawkowa szt. 1
Pakiet nr 4 - monitor pomiaru poziomu analgezji szt. 1
Pakiet nr 5 - defibrylator treningowy szt. 1
Pakiet nr 6 - piec UV szt. 1
Pakiet nr 7 - system do ciśnieniowego pakowania kapilar kwarcowych szt. 1

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c6859d6a-cde6-4b41-8626-23357ed088fa
Biuletyn 575247-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gdański Uniwersytet Medyczny
Regon 28862700000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. Skłodowskiej-Curie
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon (058) 349 12 23
Zamawiajacy fax (058) 349 12 24
Zamawiajacy email zp@gumed.edu.pl
Adres strony url www.gumed.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gumed.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gumed.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za posrednictwem operatora pocztowego lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gdańskim Uniwersytecie Medycznym Sekcji Zamówień Publicznych budynek nr 1, III piętro, pok. 307, ul. Dębinki 7, 80-211 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 7 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Numer referencyjny ZP/62/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego w 7 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. 2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące pakiety, opisane szczegółowo w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ: Pakiet nr 1 - urządzenie mobilne do badań transiluminacji głowy w bliskiej podczerwieni szt. 1 Pakiet nr 2 - głowica echokardiograficzna przezprzełykowa kompatybilna z posiadanym przez zamawiającego echokardiografem Vivid E9 firmy GE szt. 1 Pakiet nr 3 - pompa infuzyjna jednostrzykawkowa szt. 1 Pakiet nr 4 - monitor pomiaru poziomu analgezji szt. 1 Pakiet nr 5 - defibrylator treningowy szt. 1 Pakiet nr 6 - piec UV szt. 1 Pakiet nr 7 - system do ciśnieniowego pakowania kapilar kwarcowych szt. 1
Cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w sytuacji: a) gdy dochowanie terminu umownego jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć. Przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli stron, na których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego; b) zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku oraz Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, podatek akcyzowy, cło; c) gdy sprzęt został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a zaproponowany przez Wykonawcę w jego miejsce produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż produkt będący przedmiotem oferty, w zakresie parametrów cech, funkcjonalności wymaganych w SIWZ, oraz w zakresie pozostałych parametrów, taka zmiana produktu stanowiącego przedmiot oferty będzie dopuszczalna. Pozostałe warunki umowy pozostają bez zmian, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego artykułu. Wynagrodzenie Wykonawcy z tej przyczyny nie może zostać zwiększone; d) gdyby na rynku pojawił się nowy model sprzętu i nowy model będzie posiadać nie gorsze cechy, parametry, funkcjonalności niż sprzęt, w zakresie parametrów cech, funkcjonalności wymaganych w SIWZ, oraz w zakresie pozostałych parametrów, taka zmiana sprzętu będzie dopuszczalna. Pozostałe warunki umowy pozostają bez zmian, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego artykułu. Wynagrodzenie Wykonawcy z tej przyczyny nie może zostać zwiększone. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-09-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - urządzenie mobilne do badań transiluminacji głowy w bliskiej podczerwieni szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33121100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 - urządzenie mobilne do badań transiluminacji głowy w bliskiej podczerwieni szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 -głowica echokardiograficzna przezprzełykowa kompatybilna z posiadanym przez zamawiającego echokardiografem Vivid E9 firmy GE szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33112340-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 -głowica echokardiograficzna przezprzełykowa kompatybilna z posiadanym przez zamawiającego echokardiografem Vivid E9 firmy GE szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - pompa infuzyjna jednostrzykawkowa szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 - pompa infuzyjna jednostrzykawkowa szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - monitor pomiaru poziomu analgezji szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4 - monitor pomiaru poziomu analgezji szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - defibrylator treningowy szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5 - defibrylator treningowy szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - piec UV szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6 - piec UV szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 - system do ciśnieniowego pakowania kapilar kwarcowych szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7 - system do ciśnieniowego pakowania kapilar kwarcowych szt. 1
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)