Analiza Bazy Usług Rozwojowych

Publication date 2017-08-24
End date 2017-09-06 00:00:00
Instytucja Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577340-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa audytu użyteczności i dostępności Bazy Usług Rozwojowych (BUR), na którą składają się następujące zadania: Zadanie 1: Analiza serwisów BUR
Zadanie 2: Opracowanie koncepcji wdrożenia zmian BUR Zadanie 3: Przygotowanie dokumentacji technicznej wdrożenia nowej struktury informacji i funkcjonalności systemu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2126ad1f-a427-4c38-ac16-e8a7adc6e28e
Biuletyn 577340-N-2017
Zamawiajacy nazwa Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Regon 1718109500000
Zamawiajacy adres ulica Pańska
Zamawiajacy adres numer domu 81
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00834
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (022) 432 80 80
Zamawiajacy fax (022) 432 86 20
Zamawiajacy email biuro@parp.gov.pl
Adres strony url www.parp.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój – projekt pozakonkursowy PARP nr POWR.02.03.00-00-0003/15 „Rozwój i utrzymanie ogólnopolskiego Rejestru Usług Rozwojowych (RUR)”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny agencja rządowa działajaca na podstawie ustawy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2017
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2017
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej-zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres PARP, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Nazwa nadana zamowieniu Analiza Bazy Usług Rozwojowych
Numer referencyjny 109/I (p/91/DRU/2017; p/92/DRU/2017)
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa audytu użyteczności i dostępności Bazy Usług Rozwojowych (BUR), na którą składają się następujące zadania: Zadanie 1: Analiza serwisów BUR Zadanie 2: Opracowanie koncepcji wdrożenia zmian BUR Zadanie 3: Przygotowanie dokumentacji technicznej wdrożenia nowej struktury informacji i funkcjonalności systemu
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 115816,67
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-01-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: 1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje, 3 usługi polegające na przeprowadzeniu audytu użyteczności serwisów internetowych zawierających wyszukiwarki produktów lub usług, o wartości co najmniej 15 000 zł brutto dla każdej usługi (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi); 2) dysponuje lub będzie dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia: a) Kierownik Projektu – osoba, która odpowiadała za realizację co najmniej 3 projektów polegających na analizie serwisów internetowych, o wartości łącznej co najmniej 50 000 złotych brutto oraz kierowała zespołem nie mniejszym niż 3 osoby (w przypadku każdego z projektów); b) UX Designer - osoba, która posiada co najmniej 3. letnie doświadczenie w: projektowaniu interfejsów z uwzględnieniem architektury informacji, interakcji oraz RWD; analizie interfejsów pod kątem użyteczności i funkcjonalności z wykorzystaniem heurystyk; opracowywaniu dokumentacji pod kątem wdrożenia interfejsu; c) UX Researcher - osoba, która posiada co najmniej 3. letnie doświadczenie w: projektowaniu badań w zakresie doboru grupy docelowej oraz techniki badawczej w testowaniu produktów cyfrowych; przeprowadzania badań ilościowych i jakościowych z uwzględnieniem celów biznesowych; analizie i wnioskowaniu na podstawie wyników badań oraz ich prezentacji w formie raportów zawierających rekomendacje rozwojowe; d) Web Analyst - osoba, która posiada co najmniej 3. letnie doświadczenie w: zaawansowanych implementacjach analitycznych przy użyciu narzędzi takich jak Google Tag Manager, Google Analytics, Google Search Console; implementacji, analizowaniu oraz pomiaru z wykorzystaniem narzędzi Click Trackingu (np. HotJar, CrazyEgg lub podobnych) i testów (np. Optimizely, Visual Website Optimizer lub podobnych); projektowaniu, implementacji, pomiarze i analizie testów A/B wraz z tworzeniem rekomendacji rozwojowych. Posiadająca aktualny certyfikat Google Analytics; e) IT Business Analyst - osoba, która posiada co najmniej 3. letnie doświadczenie w: przygotowaniu zakresu i planu analizy biznesowej i funkcjonalnej; doborze metod dokumentowania wymagań w zależności od kontekstu projektu; umiejętności czytelnego i zrozumiałego przedstawiania reguł i procesów biznesowych w oparciu o standardy (np. BPMN); f) API Specialist - osoba, która posiada doświadczenie w: tworzeniu funkcjonalności dystrybucji treści za pomocą interfejsów API; g) Joomla Specialist - osoba, która posiada doświadczenie w: tworzeniu serwisów internetowych w oparciu o platformę Joomla; administrowaniu serwisami opartymi na platformie Joomla; h) Grafik - osoba, która posiada co najmniej 3. letnie doświadczenie w projektowaniu stron internetowych. UWAGA: Jedna osoba może zostać wskazana do realizacji prac przewidzianych zamówieniem w więcej niż w jednej roli. Do jednej roli może być wskazana także więcej niż jedna osoba.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu dowody określające, czy usługi, o których mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 1 siwz zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł przed upływem terminu składania ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dokona zmian umowy w następujących przypadkach: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.), ustawy Pzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r. poz. 584 ze zm.), ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz.U. z 2014 r. poz. 1448 ze zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. 2016 r. poz. 383 ze zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016. poz. 1870 ze zm.). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, zmiana może dotyczyć wyłącznie tych zapisów umowy na które będą miały bezpośredni wpływ modyfikacje w umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną; c) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji zapisów umowy przez Strony; d) wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie Zadań lub produktów określonych w pkt. 2.1.12; 2.2.2.1 - 2.2.2.8, 2.2.4 oraz 2.3.2 SOPZ objętych zamówieniem, które będą uzasadnione rzeczywistymi potrzebami badanych użytkowników Zmiany nie mogą spowodować zwiększenia wartości umowy określonej w §9 ust. 1 umowy; e) termin wykonania umowy ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), jednak nie dłużej niż o 30 dni; f) z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia publicznego lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć i które wynikły w toku prac przeprowadzonych w niniejszym zamówieniu lub w toku realizacji innych zamówień lub działań powiązanych z niniejszym zamówieniem, nie będzie zasadne wykonanie części prac objętych niniejszą umową, o ile rezygnacja ta uzasadniona jest celowością, gospodarnością lub obiektywną niemożnością realizacji prac. W takim przypadku Zamawiający zapłaci
IV 4 4 data 2017-09-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Opis koncepcji realizacji zadania
Znaczenie 65,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 35,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)