Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych z podziałem na 5 pakietów: Pakiet 1 – branża elektryczna Pakiet 2 – branża instalacyjna Pakiet 3 – branża mechaniczna Pakiet 4 – branża stolarska Pakiet 5 – branża budowlana

Publication date 2017-08-24
End date 2017-09-01 00:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576507-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 440000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych z podziałem na 5 pakietów:
Pakiet 1 – branża elektryczna
Pakiet 2 – branża instalacyjna
Pakiet 3 – branża mechaniczna
Pakiet 4 – branża stolarska
Pakiet 5 – branża budowlana

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bac2f17e-dc6a-46cf-ad60-9d67eb869942
Biuletyn 576507-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
Regon 00029009600000
Zamawiajacy adres ulica pl. Hirszfelda
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-413
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 3689584
Zamawiajacy fax 71 36 89 583; 36 89 234
Zamawiajacy email dzp@dco.com.pl
Adres strony url www.dco.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.dco.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dco.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, bud. H, pok. 312
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych z podziałem na 5 pakietów: Pakiet 1 – branża elektryczna Pakiet 2 – branża instalacyjna Pakiet 3 – branża mechaniczna Pakiet 4 – branża stolarska Pakiet 5 – branża budowlana
Numer referencyjny ZP/PN/54/17/IT/JG
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych z podziałem na 5 pakietów: Pakiet 1 – branża elektryczna Pakiet 2 – branża instalacyjna Pakiet 3 – branża mechaniczna Pakiet 4 – branża stolarska Pakiet 5 – branża budowlana
Cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Oświadczenia Wykonawcy: a. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności, b. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; c. o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.1.1991 o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016 poz. 716) 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej UWAGA: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Arkusz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do nr 2d do SIWZ. Wykonawcy winni złożyć niniejszy załącznik w formie elektronicznej na płycie CD. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Druk oferty – Załącznik nr 3 do SIWZ 3. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. 5. Pełnomocnictwo – jeśli jest niezbędne.
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: łącznie: 6.000,00 zł, w tym: Pakiet nr 1 – 1.000,00 zł, Pakiet nr 2 – 1.500,00 zł, Pakiet nr 3 – 300,00 zł, Pakiet nr 4 – 1.100,00 zł, Pakiet nr 5 – 2.100,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Cena jednostkowa brutto dostarczanego asortymentu oraz wartość umowy ogółem brutto podlega automatycznej waloryzacji, uwzględniającej zmianę wielkości podatku od towarów i usług – VAT. Powyższa zmiana obowiązuje począwszy od dnia wprowadzenia urzędowej zmiany stawki VAT i nie wymaga zachowania formy aneksu. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w przypadkach wskazanych w umowie powyżej oraz w następujących okolicznościach: 1) w przypadku niewyczerpania ilości i wartości i asortymentu umowy przed jej wygaśnięciem, umowa może zostać przedłużona na dalszy okres aż do momentu wykorzystania całej wartości i asortymentu umowy poprzez wprowadzenie aneksu do umowy, 2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli powyższe zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy. 4) Jeżeli powyższe zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Strona powołująca się na powyższe okoliczności jest zobowiązana do pisemnego wykazania przyczyn uzasadniających zmianę umowy zawierającego: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, 4) ewentualny wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 3. W przypadku braku możliwości dostawy produktu objętego niniejszą umową z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zastąpienie jego innym produktem o innej nazwie handlowej i od innego producenta, z zastrzeżeniem, że musi on spełniać warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ i z zachowaniem ceny zawartej w ofercie wykonawcy. 4. Zmiana opisana w ust 2. może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego po uprzedniej pisemnej informacji Wykonawcy zawierającej okoliczności i przyczyny konieczności wprowadzenia zamiany i czasu jej trwania oraz po dostarczeniu wszelkich dokumentów wymaganych w SIWZ. 5. W zakresie terminu realizacji umowy, w tym jego przedłużenia - jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie składania oferty, w tym w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, uniemożliwiających wykonywanie umowy przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2017-09-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 – branża elektryczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych z podziałem na 5 pakietów: Pakiet 1 – branża elektryczna
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 – branża instalacyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych z podziałem na 5 pakietów: Pakiet 2 – branża instalacyjna
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 – branża mechaniczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych z podziałem na 5 pakietów: Pakiet 3 – branża mechaniczna
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 – branża stolarska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych z podziałem na 5 pakietów: Pakiet 4 – branża stolarska
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)