GuidZP400 |
752859af-562a-4a6d-bf07-0c141cbbf631
|
Biuletyn |
578086-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
AMW SINEVIA Sp. z o.o.
|
Regon |
14298987700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ignacego Paderewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Dwór Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 101 21 00 do 03
|
Zamawiajacy fax |
22 101 21 04
|
Zamawiajacy email |
zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl
|
Adres strony url |
www.sinevia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sinevia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sinevia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
AMW SINEVIA Sp. z o.o. ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
SVA/NDM/ - „Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem i podłączeniem kuchenek elektrycznych typu AMICA 618CE3.333HTaQ(XX). Zadanie nr 13415 pod nazwą „Sporządzenie dokumentacji, w tym wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych z miejscami parkingowymi w garażach, na terenie dz. 80/31, 80/32, 80/33 w Słupsku przy ul. Hubalczyków”.
|
Numer referencyjny |
SVA/NDM/4620/62/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kuchenek elektrycznych typu AMICA 618CE3.333HTaQ(XX) lub równoważnych wraz z wniesieniem do lokali na kondygnacje 1-5, podłączeniem kablem siłowym 2mb oraz dokonaniem wpisu do karty gwarancyjnej w ilości 30 sztuk.
2. Szczegółowy zakres dostawy zawarty został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Miejsce dostawy: budynek ul. Kosynierów Gdyńskich 3,76-200 Słupsk.
|
Cpv glowny przedmiot |
39711361-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – lub nie wezwie, jeżeli Zamawiający uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych;
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w części jak wyżej: 1) pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) w razie konieczności dostawy zamiennego przedmiotu Umowy, nie powodującego wykroczenia poza przedmiot zamówienia - zmianie może ulec wartość przedmiotu umowy;
b) w przypadku wystąpienia istotnych zmian dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację dostawy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy lub wartość przedmiotu Umowy;
c) w przypadku konieczności zmiany sposobu realizacji przedmiotu Umowy, mając na względzie jego usprawnienie dla wypełnienia zamiaru stron niniejszej Umowy - zmianie może ulec wartość przedmiotu umowy lub termin realizacji umowy;
d) w przypadku zmiany parametrów technicznych przedmiotu Umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy lub wartość przedmiotu Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:15
|
IV 4 5 okres |
30
|