Usługa wsparcia Zintegrowanego Systemu Komputerowego „Cogisoft” w Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.

Publication date 2017-08-28
End date 2017-09-05 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578673-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 722532005
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Usługi wsparcia Zintegrowanego Systemu Komputerowego „Cogisoft” w Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.

2.W skład systemu „Cogisoft” wchodzą moduły obejmujące swym działaniem obszary: Kadr i Płac, Finansów i Księgowości, JPK, Środków Trwałych, Magazynów
3. Pod pojęciem wsparcie rozumie się:
a/ pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z działaniem systemu,
b/ szkolenia pracowników w zakresie prawidłowej eksploatacji i użytkowania,
c/ kontrola działania systemu,
d/ zabezpieczanie danych i programów wg uzgodnień z Działem Obsługi Informatycznej Zamawiającego,
e/ udzielanie wskazówek do konfiguracji serwera, baz danych oraz terminali,
f/ konfiguracja i wsparcie wymiany danych z innymi systemami komputerowymi używanymi przez Zamawiającego tj. Akademus oraz Biosys
g/ konfiguracja i kontrola uprawnień w systemie według wytycznych Zamawiającego.
4. Na wszelkie prace związane ze wsparciem systemu przeznacza się maksymalnie 140 godzin zegarowych.
5. Miejscem wykonywania przedmiotu umowy jest budynek ASP w Krakowie Plac Matejki 13. Dopuszczalne jest również świadczenie usług zdalnie: szyfrowanym połączeniem VPN oraz poprzez wsparcie telefoniczne.
6. Maksymalny dopuszczalny czas reakcji tj. podjęcia czynności wsparcia wynosi 24 godziny robocze.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz ust. 4 ustawy.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części przedmiotu zamówienia, przy czym Wykonawca jest zobowiązany podać zakres zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Jeżeli Wykonawca nie zamieści w ofercie ww. informacji, wówczas zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie bez udziału Podwykonawców. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia Podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania Podwykonawcy jak za własne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d3798547-4997-4185-b8cc-c2d94057a7de
Biuletyn 578673-N-2017
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Regon 27578300000
Zamawiajacy adres ulica Plac Matejki
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31157
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 992 041
Zamawiajacy fax 124 226 566
Zamawiajacy email zp@asp.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.asp.krakow.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert w niniejszym przetargu nieograniczonym może się odbywać wyłącznie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Matejki 13, Biuro Rektora i Kanlerza ASP, pokój nr 104, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Usługa wsparcia Zintegrowanego Systemu Komputerowego „Cogisoft” w Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.
Numer referencyjny BZP-3942-25/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Usługi wsparcia Zintegrowanego Systemu Komputerowego „Cogisoft” w Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. 2.W skład systemu „Cogisoft” wchodzą moduły obejmujące swym działaniem obszary: Kadr i Płac, Finansów i Księgowości, JPK, Środków Trwałych, Magazynów 3. Pod pojęciem wsparcie rozumie się: a/ pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z działaniem systemu, b/ szkolenia pracowników w zakresie prawidłowej eksploatacji i użytkowania, c/ kontrola działania systemu, d/ zabezpieczanie danych i programów wg uzgodnień z Działem Obsługi Informatycznej Zamawiającego, e/ udzielanie wskazówek do konfiguracji serwera, baz danych oraz terminali, f/ konfiguracja i wsparcie wymiany danych z innymi systemami komputerowymi używanymi przez Zamawiającego tj. Akademus oraz Biosys g/ konfiguracja i kontrola uprawnień w systemie według wytycznych Zamawiającego. 4. Na wszelkie prace związane ze wsparciem systemu przeznacza się maksymalnie 140 godzin zegarowych. 5. Miejscem wykonywania przedmiotu umowy jest budynek ASP w Krakowie Plac Matejki 13. Dopuszczalne jest również świadczenie usług zdalnie: szyfrowanym połączeniem VPN oraz poprzez wsparcie telefoniczne. 6. Maksymalny dopuszczalny czas reakcji tj. podjęcia czynności wsparcia wynosi 24 godziny robocze. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz ust. 4 ustawy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części przedmiotu zamówienia, przy czym Wykonawca jest zobowiązany podać zakres zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Jeżeli Wykonawca nie zamieści w ofercie ww. informacji, wówczas zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie bez udziału Podwykonawców. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia Podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania Podwykonawcy jak za własne.
Cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia minimum jedną osobą, która będzie realizowała usługi wsparcia posiadającą minimum 3 –letnie doświadczenie w świadczeniu usług dla uczelni wyższej w zakresie obsługi oprogramowania finansowo – księgowego oraz kadrowo – płacowego.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale SIWZ, ust. 1 pkt 2 lit. c., w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie na podstawie art. 26 ust 2. Ustawy Pzp Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych pomiotów dokumentów, o których mowa w ust.1 lit. a) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1 lit. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy miejsce zamieszkania tej osoby z zachowaniem terminów ich wystawienia, o których mowa powyżej w ust.3 niniejszej sekcji 5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) i 3) ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Dotyczy to w szczególności informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) oraz wydruków z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.). W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust.1 lit.a), które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zakresie warunkow udzialu 1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie na podstawie art. 26 ust 2. Ustawy Pzp Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu: a) W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:  wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy przygotować zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie składa się w formie oryginału. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale V ust. 3 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3) Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania przepisów art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy przypadku wystąpienia następujących okoliczności i w określonym niżej zakresie: 1) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z tym, że wynagrodzenie netto nie może ulec podwyższeniu, 2) zmiana zapisów umowy powstała w wyniku konieczności dostosowania zapisów umowy do zmian obowiązującego prawa (wyłącznie w zakresie wynikającym z tych zmian) 3) zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały co najmniej takie uprawnienia, które potwierdzają spełnienie warunku w stopniu nie mniejszym niż wymagany i zaoferowany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie osób. 3. Zmiany umowy muszą być dokonywane z zachowaniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza przedmiot zamówienia opisany w SIWZ i objęty niniejszą umową. 4. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 5.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest zaistnienie sytuacji dopuszczającej zmianę oraz złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę uzasadniającego zmianę oraz zawierającego: opis propozycji zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, termin wykonania umowy. 6.Zmiana adresu, nazwy lub formy organizacyjno-prawnej którejkolwiek ze Stron umowy oraz zmiany w zakresie osób wskazanych w załączniku nr 2 do umowy, nie stanowi zmiany jej treści i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Strony zobowiązują się do informowania siebie wzajemnie o zmianie formy organizacyjno-prawnej lub o zmianie adresu. Zamawiający zobowiązuje się do informowania Wykonawcy o zmianie osób, które mogą dokonywać zgłoszenia potrzeby wsparcia. Zawiadomienie uważa się za skutecznie doręczone, jeżeli zostanie sporządzone na piśmie i dostarczone drugiej stronie.
IV 4 4 data 2017-09-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji na zgłoszenie świadczenia usługi wsparcia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)