Sukcesywna dostawa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych – atramentowych, laserowych oraz komputerów przenośnych notebook, tabletów do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

Publication date 2017-08-28
End date 2017-09-06 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578668-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302321108, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych – atramentowych, laserowych oraz komputerów przenośnych notebook, tabletów do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu: oferta musi dotyczyć drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych – atramentowych, laserowych oraz komputerów przenośnych notebook oraz tabletów przedstawionych parametrycznie i ilościowo w Arkuszach Informacji Technicznej (wzór – załącznik nr 2A i nr 2B do SIWZ), spełniającego, co najmniej ustalone parametry graniczne. Podane w Arkuszach ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał drukarki i urządzenia wielofunkcyjne oraz komputery przenośne notebook, tablety w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami Użytkowników. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia posiadały świadectwa dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, tj. znak CE lub deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 499912f5-1366-4a00-aa85-deca2aa2e891
Biuletyn 578668-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Regon 000288981
Zamawiajacy adres ulica Wybrzeże L.Pasteura
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-367
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7841174
Zamawiajacy fax 71 7840045
Zamawiajacy email monika.komorowska@am.wroc.pl
Adres strony url www.umed.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umed.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umed.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A.111.1
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych – atramentowych, laserowych oraz komputerów przenośnych notebook, tabletów do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer referencyjny UMW/AZ/PN-63/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych – atramentowych, laserowych oraz komputerów przenośnych notebook, tabletów do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu: oferta musi dotyczyć drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych – atramentowych, laserowych oraz komputerów przenośnych notebook oraz tabletów przedstawionych parametrycznie i ilościowo w Arkuszach Informacji Technicznej (wzór – załącznik nr 2A i nr 2B do SIWZ), spełniającego, co najmniej ustalone parametry graniczne. Podane w Arkuszach ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał drukarki i urządzenia wielofunkcyjne oraz komputery przenośne notebook, tablety w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami Użytkowników. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia posiadały świadectwa dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, tj. znak CE lub deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia do wyczerpania kwoty równej cenie oferty, jednak nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert. Ze strony Zamawiającego pracownikiem upoważnionym do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach zamówienia jest: Joanna Czopik – Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW – faks 71 / 784-00-45; e-mail: joanna.czopik@umed.wroc.pl
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy, wymagają zgody stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; 4) wycofania z rynku modelu urządzenia wymienionego w Arkuszu informacji technicznej Wykonawcy – wtedy może nastąpić zmiana modelu urządzenia niedostępnego na rynku na model równoważny o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach technicznych i o cenie nie wyższej niż w wypadku jego odpowiednika z załącznika nr 1 do umowy. 3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych rejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
IV 4 4 data 2017-09-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część A – Drukarki, urządzenia wielofunkcyjne – atramentowe, laserowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Oferta musi dotyczyć drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych – atramentowych, laserowych przedstawionych parametrycznie i ilościowo w Arkuszach Informacji Technicznej (wzór – załącznik nr 2A do SIWZ), spełniającego, co najmniej ustalone parametry graniczne. Podane w Arkuszach ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał drukarki i urządzenia wielofunkcyjne w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami Użytkowników.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część B – Notebooki i tablety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Oferta musi dotyczyć komputerów przenośnych notebook oraz tabletów przedstawionych parametrycznie i ilościowo w Arkuszach Informacji Technicznej (wzór – załącznik nr 2B do SIWZ), spełniającego, co najmniej ustalone parametry graniczne. Podane w Arkuszach ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał komputery przenośne notebook, tablety w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami Użytkowników.
  

Criterion

Kryteria Cena realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)