Dostawa i instalacja urządzeń informatycznych w ramach projektu „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Gorlickiego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

Publication date 2017-08-28
End date 2017-09-06 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Gorlicach
Miejscowość Gorlice
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578538-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja urządzeń informatycznych w ramach projektu „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Gorlickiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „Cyfrowa Małopolska”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby”, Poddziałanie 2.1.4 „e-usługi w informacji przestrzennej”
W zakres zamówienia wchodzi dostawa:
18 szt. stacjonarnych zestawów komputerowych, wraz z oprogramowaniem
1 szt. skanera wielkoformatowego,
2 szt. skanera A3
1 szt. serwera komputerowego (aplikacyjno-bazodanowego),
1 szt. macierzy dyskowej,
1 szt. urządzenia bezpieczeństwa siecowego - UTM.
3 szt. zarządzalnych przełączników sieciowych,
1 szt. systemu archiwizacji danych,
2 szt. zasilaczy awaryjnych
a także prace wdrożeniowo-instalacyjne wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla pracowników Zamawiającego/Użytkownika.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ba90d5af-12fd-49d8-baf9-021a5245e66c
Biuletyn 578538-N-2017
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Gorlicach
Zamawiajacy adres ulica ul. Biecka
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Gorlice
Zamawiajacy kod pocztowy 38300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 183 548 751
Zamawiajacy fax 183 537 545
Zamawiajacy email inwestycje.sp.gorlice@interia.pl
Adres strony url www.powiatorlicki.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Gorlickiego - współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatorlicki.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Gorlicach, ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, pok nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i instalacja urządzeń informatycznych w ramach projektu „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Gorlickiego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny ZP.272.11.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja urządzeń informatycznych w ramach projektu „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Gorlickiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „Cyfrowa Małopolska”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby”, Poddziałanie 2.1.4 „e-usługi w informacji przestrzennej” W zakres zamówienia wchodzi dostawa: 18 szt. stacjonarnych zestawów komputerowych, wraz z oprogramowaniem 1 szt. skanera wielkoformatowego, 2 szt. skanera A3 1 szt. serwera komputerowego (aplikacyjno-bazodanowego), 1 szt. macierzy dyskowej, 1 szt. urządzenia bezpieczeństwa siecowego - UTM. 3 szt. zarządzalnych przełączników sieciowych, 1 szt. systemu archiwizacji danych, 2 szt. zasilaczy awaryjnych a także prace wdrożeniowo-instalacyjne wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla pracowników Zamawiającego/Użytkownika.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 400859,00
Waluta calosc PLN - polski złoty
Okres w dniach 56
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - za spełnienie warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch zamówień na dostawę sprzętu komputerowego* o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł (brutto) każde z wykonanych zamówień, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci NIE DOTYCZY
Inne dokumenty niewymienione 1) OFERTA, na formularzu ofertowym, wypełniona w każdym elemencie i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ; 2) Oświadczenia Wykonawcy (załączniki nr 4 i 4.a do SIWZ) o: a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, jeżeli dotyczy: 3) Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ , (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu). 4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy).
Czy wadium 1
Wadium 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.).
IV 3 1 minimalne wymagania NIE DOTYCZY
IV 3 2 opis potrzeb NIE DOTYCZY
IV 3 3 ElementyOpisu NIE DOTYCZY
IV 4 6 NIE DOTYCZY
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w treści umowy następujących przypadkach: 1) zmiany zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł on przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami: a) zmiany na model o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b) niezmienności wynagrodzenia umownego; c) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu potwierdzającego że: - wszystkie parametry nowego urządzenia są nie gorsze niż parametry urządzenia oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy; - Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn powodujących zmianę oferowanego urządzenia wraz z opisaniem tych przyczyn; d) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów przedmiotowych dla nowego urządzenia wymaganych na etapie składania ofert, 2) zmiany części składowych zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami: a) zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b) niezmienności wynagrodzenia umownego; c) zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego zestawu w porównaniu do części oferowanych pierwotnie. 3) zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
IV 6 1 srodki ochrony TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA: 1) Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę, 2) Nie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje odtajnieniem informacji o których mowa wyżej, 3) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm.), które Wykonawca zamierza zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być załączone do oferty w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać” z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty. 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-09-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 brak

Criterion

Kryteria PAMIĘĆ RAM
Znaczenie 15,00
  
Kryteria INTERFEJSY SIECIOWE
Znaczenie 10,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria SKRÓCENIE TERMINU REALIZACJI
Znaczenie 15,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)