GuidZP400 |
3141fd4f-fbf8-48e1-8ff5-ceff74f1c814
|
Biuletyn |
578293-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
|
Regon |
14500001111
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chrzanowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81338
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(58) 355 33 33
|
Zamawiajacy fax |
(58) 620 67 43
|
Zamawiajacy email |
zam_pub@umgdy.gov.pl
|
Adres strony url |
www.umgdy.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.umgdy.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Tytuł projektu "Zintegrowany system oznakowania nawigacyjnego z elementami e-Navigation"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umgdy.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umgdy.gov.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
www.umgdy.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81 - 338 Gdynia, pok. nr 8 (kancelaria ogólna)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa krajowej sieci AIS-PL w rejonie Zalewu Wiślanego w ramach Projektu "Zintegrowany system oznakowania nawigacyjnego z elementami e-Navigation"
|
Numer referencyjny |
ZP-IP-3800-39/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na: "Rozbudowie krajowej sieci AIS-PL w rejonie Zalewu Wiślanego w ramach Projektu Zintegrowany system oznakowania nawigacyjnego z elementami e-Navigation". Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę istniejącej, krajowej sieci AIS-PL o segment związany z obsługą południowej części Zalewu Wiślanego wraz z podejściem do portu w Elblągu. Zadania obejmują dostawę jednej stacji bazowej AIS wraz z instalacją części oraz niezbędnymi projektami. Przewidywane miejsce instalacji stacji bazowej - budynek Bazy Oznakowania Nawigacyjnego w Elblągu. Stacja ta musi być kompatybilna z siecią AIS-PL oraz umożliwiać zdalne zarządzanie z Centrum Bezpieczeństwa w Gdyni. W ramach dostawy wymaga się oprogramowania narzędziowego stacji bazowej AIS oraz mobilnego stanowiska do zdalnej kontroli urządzeń w sieci AIS-PL. W sferze oprogramowania narzędziowego wymagany jest również program oraz serwer do rejestrowania strumienia danych AIS z możliwością odtwarzania oraz wyboru zapisu dotyczącego wskazanych obiektów/statków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Tytuł projektu "Zintegrowany system oznakowania nawigacyjnego z elementami e-Navigation". Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32344210-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
241138,21
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
3
|
Informacje na temat katalogow |
I. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
II. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.:
a) osób, o których mowa w § 2 ust. 4 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - prace fizyczne związane z realizacją prac instalacyjnych i innych prac związanych z modernizacją i montażem sprzętu;
b) sposób dokumentowania zatrudnienia został określony w § 2 ust. 6 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
c) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli zostały określone w § 2 ust. 7 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
d) sankcje z tytułu niespełnienia powyższych wymagań zostały określone w § 12 ust. 2d wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
V.1 SIWZ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
VI.1 SIWZ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
VI.1 SIWZ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: c) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: A) W okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 2 (dwie) dostawy wraz z instalacją urządzeń radionawigacyjnych lub radiowych systemów monitoringu lub oprogramowania obsługi nawigacji lub systemów nawigacji morskiej lub sieci teleinformatycznej, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w pkt. V.1.2).c)B) SIWZ zostanie spełniony wyłącznie jeżeli:
a) jeden z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże samodzielne spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie V.1.2).c)A) SIWZ.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
VI.1 SIWZ Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI.1 SIWZ.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI.1 SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
VI.6 SIWZ Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 16 wzoru umowy - Zmiany umowy.
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności poprzez sporządzenie i podpisanie przez obie strony aneksu do umowy, z zastrzeżeniem odmiennych postanowień umowy.
2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w zakresie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, w wyniku trwających lub przedłużających się procedur związanych z prowadzonymi w związku z wykonaniem niniejszej Umowy postępowaniami administracyjnymi i innymi postępowaniami przed organami administracji publicznej lub innymi podmiotami. Umowa może wówczas ulec zmianie w zakresie przedłużenia terminu o ilość dni opóźnienia Wykonawcy spowodowanego trwaniem ww. procedur ponad terminy ustawowe lub pierwotnie zakładane.
Wykonawca, który uważa się za uprawnionego do wystąpienia z żądaniem zmiany umowy w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie zobowiązany jest złożyć pisemny wniosek o zmianę umowy. Wniosek Wykonawcy, o którym mowa wyżej winien zawierać przywołanie podstawy prawnej żądania Wykonawcy z przywołaniem właściwych postanowień Umowy oraz zawierać uzasadnienie wniosku w oparciu o te podstawy.
3. We wniosku Wykonawca winien precyzyjnie określić, w jakim zakresie domaga się zmiany Umowy, przedstawiając w tym zakresie stosowne kalkulacje i obliczenia, jeśli ich wykonanie jest niezbędne do należytej oceny wniosku Wykonawcy przez Zamawiającego.
4. Niezależnie od postanowień powyższych strony przewidują, iż umowa może ulec zmianie w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
5. W przypadku zmiany stawki podatku VAT przyjętej przez Wykonawcę w ofercie w toku realizacji umowy, wynagrodzenie Wykonawcy netto pozostaje bez zmian, a strony w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności do umowy, wprowadzą do umowy zmienioną stawkę podatku VAT i nową wartość brutto umowy.
6. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, które w ocenie Wykonawcy mają wpływ na koszt wykonania przez niego zamówienia i winny skutkować zwiększeniem jego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, obowiązkiem Wykonawcy jest zgłoszenie do Zamawiającego pisemnego wniosku o zmianę wynagrodzenia wraz ze wskazaniem kwoty zwiększonego wynagrodzenia oraz uzasadnieniem takiego zwiększenia. Postanowienia ust. 5 i 6 stosuje się odpowiednio.
7. W żadnym przypadku postanowień niniejszego paragrafu nie należy interpretować jako prawa dowolnej ze stron do roszczenia, którego treścią byłoby żądanie zmiany umowy, lecz jedynie jako możliwość dokonania zmiany umowy. Każda zmiana umowy wymaga zgody drugiej strony, z zastrzeżeniem odmiennych postanowień umowy, w szczególności w zakresie prawa Zamawiającego do złożenia oświadczenia o obniżeniu wynagrodzenia w przypadkach przewidzianych umową.
|
IV 4 4 data |
2017-09-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
|