SUKCESYWNA DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA POTRZEB SZPZLOWARSZAWA WESOŁA

Publication date 2017-08-28
End date 2017-09-04 00:00:00
Instytucja Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wesoła
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578387-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek dla potrzeb SZPZLO War-szawa Wesoła w podziale na 6 części - zadań. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tym również planowane ilości zakupu zawiera Załącznik asortymentowy nr 1.1 - 1.6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na sześć części od nr 1 do nr 6 zwanych dalej „zadaniami”. 3. Zamawiający wymaga , żeby zaoferowane szczepionki będące produktem leczniczym były dopuszczone do obrotu zgodnie z art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (DZ.U. z 2016 r. poz. 2142 ze zm.) 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących wszystkie pozycje przed-
miotu zamówienia objęte danym zadaniem - 6 zadań. 5. Dostawy sukcesywne będą realizowane maksymalnie do 3 dni od daty złożenia zamówienia. 6. Wymagany termin ważności szczepionek co najmniej 12 miesięcy z wyjątkiem szczepionek p/grypie, które ze względu na swą specyfikę wymagają krótszego terminu ważności niż podany wyżej do dnia 31 maja 2018 r.
7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania pełnego zamówienia. 8. Miejscem dostarczenia szczepionek jest sekretariat SZPZLO Warszawa Wesoła Przychodnia nr 1
a. ul. Kilińskiego 50 (pok. 39, I piętro) .8.Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 9. Wykonawca zaoferuje produkty lecznicze dopuszczone do obrotu, zgodnie z art.3 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz.U. z 2016 r. poz. 2142 ze zm.) , z zastrzeżeniem art. 4.1 i art 4a, które uzyskały pozwolenie na dopuszczenie do obrotu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e759a4fd-51bc-405a-8e12-1290bb658665
Biuletyn 578387-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wesoła
Regon 113371940000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 50
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 05075
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 773 74 50
Zamawiajacy fax 22 773 74 50
Zamawiajacy email zozwesola@szpzlowesola.waw.pl
Adres strony url www.szpzlowesola.waw.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.szpzlowesola.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia TAk
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpzlowesola.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SZPZLO Warszawa Wesoła ul. Kilińskiego 50 05-075 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu SUKCESYWNA DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA POTRZEB SZPZLOWARSZAWA WESOŁA
Numer referencyjny SZPZLO-ZP/01/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek dla potrzeb SZPZLO War-szawa Wesoła w podziale na 6 części - zadań. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tym również planowane ilości zakupu zawiera Załącznik asortymentowy nr 1.1 - 1.6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na sześć części od nr 1 do nr 6 zwanych dalej „zadaniami”. 3. Zamawiający wymaga , żeby zaoferowane szczepionki będące produktem leczniczym były dopuszczone do obrotu zgodnie z art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (DZ.U. z 2016 r. poz. 2142 ze zm.) 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących wszystkie pozycje przed- miotu zamówienia objęte danym zadaniem - 6 zadań. 5. Dostawy sukcesywne będą realizowane maksymalnie do 3 dni od daty złożenia zamówienia. 6. Wymagany termin ważności szczepionek co najmniej 12 miesięcy z wyjątkiem szczepionek p/grypie, które ze względu na swą specyfikę wymagają krótszego terminu ważności niż podany wyżej do dnia 31 maja 2018 r. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania pełnego zamówienia. 8. Miejscem dostarczenia szczepionek jest sekretariat SZPZLO Warszawa Wesoła Przychodnia nr 1 a. ul. Kilińskiego 50 (pok. 39, I piętro) .8.Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 9. Wykonawca zaoferuje produkty lecznicze dopuszczone do obrotu, zgodnie z art.3 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz.U. z 2016 r. poz. 2142 ze zm.) , z zastrzeżeniem art. 4.1 i art 4a, które uzyskały pozwolenie na dopuszczenie do obrotu.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Sukcesywne dostawy według potrzeb zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę zezwolenia na obrót produktami leczniczymi. Zamawiający dokona spełnienia warunku na podstawie załaczonego aktualnego zezwolenia wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: - posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw stanowiących przedmiot zamówienia tj. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie dostawy szczepionek o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł. brutto (każda dostawa). Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane według załącznika nr 5 do SIWZ oraz załączonych dowodów dotyczących najważniejszych dostaw, określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt. 1 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1.koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej ( nie dotyczy producenta) lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 2.wykaz podobnych dostaw, określonych w pkt. V.1. 2 lit. b SIWZ, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 3. dowody określające czy dostawy określone w wykazie (zał. 5 do SIWZ) zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi, zasobami tych podmiotów i przedstawi zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów technicznych na potrzeby realizacji zamówienia, według załącznika nr 6 SIWZ.Zamawiający wymaga, aby składany dokument:• wskazywał okres jakiego dotyczy zobowiązanie,• zawierał informację, który zasób dostępniony przez inny podmiot.• w przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia, określał konkretną formę udziału ww. podmiotów realizacji zamówienia (no. podwykonawstwo, doradztwo itp.)'• jaki stosunek łączy wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlece-nie, umowa o współpracę, kontrakt, inne),
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego, zgodnie z art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2016 r. poz. 2142 ze zm) - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,bn2. waną kartę charakterystyki produktu leczniczego - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przy należności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia , wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg. wzoru załącznika nr 6 do SIWZ ( oryginał). 2wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 wraz z formularzem asortymentowo - cenowym Załącznik 1.1 do 1.6 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy- oryginał, 3. oświadczenie z art. 25a ust. 1 wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ, sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ - oryginał. 4.pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie - jeżeli dotyczy, 5. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postę-powaniu i zawarcia umowy ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zmówienia) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie - jeżeli dotyczy, 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji nie-zbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 7. dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy zawiera postanowienia o zasadach wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług,2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ( przepis art. 142 ust. 5 pkt 2 wszedł w życie z dniuem 1 września 20136 r. na podstawie art. 4 ustawy z dnia 22 lipca 2016 r. o zmianie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1265) 4) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 5). Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach: a) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (dane rejestrowe).b) uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy,,c) wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie,d) zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie.
IV 4 4 data 2017-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczepionki pediatryczne zalecane , skojarzone - 8 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczepionki pediatryczne zalecane - 4 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szcepionka przeciwko pneumokokom
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczepionka przeciwko wirusowi brodawczaka.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczepionka przeciwko grypie.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)