Część I: Dostawa środków ochrony indywidualnej odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Oddziału Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. KWK „Krupiński” na 2017r.” ; Część II: Dostawa środków ochrony indywidualnej odzieży, obuwia roboczego oraz środków czystości dla pracowników Oddziału Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. KWK „Pokój I” w 2017r.

Publication date 2017-08-29
End date 2017-09-08 00:00:00
Instytucja Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580040-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres rzeczowy Części I przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Oddziału Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. KWK „Krupiński” wg. zestawienia zamieszczonego w pkt. I ppkt 2 w załączniku nr 2 do SIWZ.
Zakres rzeczowy Części II przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego oraz środków czystości dla pracowników Oddziału Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. KWK „Pokój 1” wg. zestawienia w pkt. I ppkt 3 w załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fe5c80e0-7016-40d1-8937-eddfd12622cd
Biuletyn 580040-N-2017
Zamawiajacy nazwa Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Regon 276902504
Zamawiajacy adres ulica Strzelców Bytomskich
Zamawiajacy adres numer domu 207
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41-914
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48323513364
Zamawiajacy fax +48323513369
Zamawiajacy email przetargi@srk.com.pl
Adres strony url www.srk.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.srk.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.srk.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Bytomiu
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - Sekretariat (II piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Część I: Dostawa środków ochrony indywidualnej odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Oddziału Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. KWK „Krupiński” na 2017r.” ; Część II: Dostawa środków ochrony indywidualnej odzieży, obuwia roboczego oraz środków czystości dla pracowników Oddziału Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. KWK „Pokój I” w 2017r.
Numer referencyjny KWK K/06/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakres rzeczowy Części I przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Oddziału Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. KWK „Krupiński” wg. zestawienia zamieszczonego w pkt. I ppkt 2 w załączniku nr 2 do SIWZ. Zakres rzeczowy Części II przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego oraz środków czystości dla pracowników Oddziału Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. KWK „Pokój 1” wg. zestawienia w pkt. I ppkt 3 w załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-15T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow PODWYKONAWSTWO: 1. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu
Zakresie warunkow udzialu 1. Oświadczenie Wykonawcy zawarte w druku oferta odnośnie udzielonej gwarancji, zgodnie z opisem w pkt. II ppkt.1 w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, iż każdy egzemplarz oferowanego wyrobu jest zgodny z opisem i spełnia wymagania zawarte w „Katalogu opisowo – rysunkowym środków ochrony indywidualnej i wyposażenia pracownika SRK S.A.” - stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, zgodnie z opisem w pkt. II ppkt.2 w załączniku nr 2 do SIWZ - załącznik nr 5 – wzór dokumentu. 3. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania prawa polskiego i Unii Europejskiej w zakresie wprowadzania na rynek i do użytku w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych w warunkach istniejących zagrożeń, zgodnie z opisem w pkt. II ppkt.3 w załączniku nr 2 do SIWZ - załącznik nr 6 – wzór dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie Wykonawcy zawarte w druku oferta odnośnie udzielonej gwarancji, zgodnie z opisem w pkt. II ppkt.1 w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, iż każdy egzemplarz oferowanego wyrobu jest zgodny z opisem i spełnia wymagania zawarte w „Katalogu opisowo – rysunkowym środków ochrony indywidualnej i wyposażenia pracownika SRK S.A.” - stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, zgodnie z opisem w pkt. II ppkt.2 w załączniku nr 2 do SIWZ - załącznik nr 5 – wzór dokumentu. 3. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania prawa polskiego i Unii Europejskiej w zakresie wprowadzania na rynek i do użytku w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych w warunkach istniejących zagrożeń, zgodnie z opisem w pkt. II ppkt.3 w załączniku nr 2 do SIWZ - załącznik nr 6 – wzór dokumentu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 – wzór dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione OŚWIADCZENIE SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ DO OFERTY: 1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1 do druku „OFERTA”. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Formularz cenowy (Część I) – załączniki nr 2 do druku „OFERTA”. 4. Formularz cenowy (Część II) – załączniki nr 2a do druku „OFERTA”.
Czy wadium 1
Wadium Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla części I – 3.200,00 zł ( słownie: trzy tysiące dwieście złotych) Dla części II – 2.000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności w zakresie: 1) zmiany postanowień umowy, gdy nastąpi zmiana w wysokościach i sposobie płatności należności publiczno – prawnych, poprzez dostosowanie treści umowy do obowiązujących przepisów, 2) zmiany terminu realizacji umowy będąca następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności: - wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego ze względów technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, ekonomicznych i atmosferycznych, 3) zmiany zakresu rzeczowego umowy: a) zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy: - poprzez jego dostosowanie do aktualnej sytuacji Zamawiającego w związku z dokonanymi u Zamawiającego zmianami ze względów technologicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i restrukturyzacyjnych. 4) zmiany sposobu spełnienia części świadczenia w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę niemożliwości jego spełnienia, w związku z zaprzestaniem lub wstrzymaniem produkcji poszczególnych produktów, pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry techniczne i funkcjonalność nie gorszą niż produkt wskazany w umowie, 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 7) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w niniejszym paragrafie, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp; 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
IV 6 1 srodki ochrony 1. Strony zobowiązują się do zachowania w tajemnicy informacji technicznych, organizacyjnych, handlowych i innych, udostępnionych wzajemnie w związku z wykonywaniem niniejszej umowy i do niewykorzystywania ich w jakimkolwiek innym celu niż określony w niniejszej umowie, a także do zachowania w tajemnicy tych informacji, których ujawnienie osobom trzecim lub wykorzystanie ich przez Strony w innym celu niż przedmiot umowy, mogłyby narazić interesy Stron w czasie obowiązywania lub po rozwiązaniu niniejszej umowy. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że wszystkie dane będące przedmiotem bądź wynikiem przetwarzania na podstawie niniejszej umowy są własnością Zamawiającego. 2. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że wszystkie dane będące przedmiotem bądź wynikiem przetwarzania na podstawie niniejszej umowy są prawnie chronioną tajemnicą Zamawiającego i bez wyraźnej zgody Zamawiającego nie mogą być przez Wykonawcę, jej pracowników lub jakiekolwiek osoby, za które Wykonawca ponosi prawną odpowiedzialność, poza zakresem niniejszej umowy przetwarzane, ani też korygowane czy udostępnione jakiejkolwiek osobie w jakikolwiek sposób. 3. Wykonawca nie jest zobowiązany traktować, jako poufnej, żadnej informacji ujawnionej mu przez Zamawiającego, które: a) były zgodnie z prawem jej znane przed ich ujawnieniem, lub b) zostały bez żadnych ograniczeń w zakresie poufności przekazane jakiejkolwiek osobie lub jednostce, lub c) są powszechnie znane lub zostały ujawnione publiczne bez naruszenia niniejszej klauzuli poufności. 4. Ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa jest także dopuszczalne w następujących sytuacjach: a) Wykonawca może w razie potrzeby dzielić się informacjami związanymi z realizacją niniejszej umowy ze swoimi podwykonawcami zaangażowanymi w realizację niniejszej umowy, z zastrzeżeniem zachowania poufności informacji przez podwykonawców; b) Wykonawca może ujawniać informacje osobom trzecim, takim jak doradcy i/lub ubezpieczyciele zobowiązani ustawowo do zachowania tajemnicy zawodowej; c) Wykonawca może ujawniać informacje na żądanie organów państwowych, gdy obowiązek przekazania im takich informacji wynika z przepisów prawa. 5. W sytuacjach, o których mowa powyżej, podmioty które pozyskają informacje, są zobowiązane do zachowania ich poufności. 6. Wykonawca zobowiązuje się, że wszelkie dane i informacje uzyskane w związku z wykonywaniem niniejszej umowy na temat stanu, organizacji i ich interesów nie zostaną ujawnione, udostępnione lub upublicznione ani w części, ani w całości, o ile nie wynika to z innych postanowień niniejszej umowy, a jednocześnie nie służy do jej realizacji, z zastrzeżeniem ust. 3 i 4 . 7. Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania skutecznych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę wszystkich przekazanych informacji i danych zabezpieczając je przed nieupoważnionym dostępem, uszkodzeniem i/lub nieuprawnioną modyfikacją. 8. W przypadku naruszenia przez którąkolwiek ze Stron zasady poufności Strona poszkodowana ma prawo dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego.
IV 4 4 data 2017-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa środków ochrony indywidualnej odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Oddziału Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. KWK „Krupiński” na 2017r.”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy Części I przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Oddziału Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. KWK „Krupiński” wg. zestawienia zamieszczonego w pkt. I ppkt 2 w załączniku nr 2 do SIWZ. Zakres rzeczowy Części II przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego oraz środków czystości dla pracowników Oddziału Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. KWK „Pokój 1” wg. zestawienia w pkt. I ppkt 3 w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Dostawa środków ochrony indywidualnej odzieży, obuwia roboczego oraz środków czystości dla pracowników Oddziału Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. KWK „Pokój I” w 2017r.”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy Części II przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego oraz środków czystości dla pracowników Oddziału Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. KWK „Pokój 1” wg. zestawienia w pkt. I ppkt 3 w załączniku nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)