Dostawa sukcesywna leków weterynaryjnych oraz materiałów zużywalnych do Katedry Neurologii i Neurochirurgii Wydziału Nauk Medycznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w ramach realizacji projektu pt. Wykorzystanie potencjału regeneracyjnego mezenchymalnych komórek macierzystych" akronim EXPLORE ME (nr umowy STRATEGMED1/235773/19/NCBR/2016) współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

Publication date 2017-08-29
End date 2017-09-06 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580012-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 336000006, 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części wyszczególnione w załączniku do niniejszego ogłoszenia oraz w opisie przedmiotu zamówienia, zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html Zakup jest finansowany z projektu pt. Wykorzystanie potencjału regeneracyjnego mezenchymalnych komórek macierzystych" akronim EXPLORE ME (nr umowy STRATEGMED1/235773/19/NCBR/2016) współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7bceb19b-bf1d-48dd-85f4-da3b62e8829d
Biuletyn 580012-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Regon 51088420500010
Zamawiajacy adres ulica ul. Oczapowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10719
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 233 420
Zamawiajacy fax (089) 5233278
Zamawiajacy email jasma@uwm.edu.pl
Adres strony url www.uwm.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej, w zamkniętej kopercie na wskazany poniżej adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych UWM Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pok. 311, 10-719 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sukcesywna leków weterynaryjnych oraz materiałów zużywalnych do Katedry Neurologii i Neurochirurgii Wydziału Nauk Medycznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w ramach realizacji projektu pt. Wykorzystanie potencjału regeneracyjnego mezenchymalnych komórek macierzystych" akronim EXPLORE ME (nr umowy STRATEGMED1/235773/19/NCBR/2016) współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
Numer referencyjny 307/2017/PN/DZP/STRATEGMED
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części wyszczególnione w załączniku do niniejszego ogłoszenia oraz w opisie przedmiotu zamówienia, zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html Zakup jest finansowany z projektu pt. Wykorzystanie potencjału regeneracyjnego mezenchymalnych komórek macierzystych" akronim EXPLORE ME (nr umowy STRATEGMED1/235773/19/NCBR/2016) współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju
Cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp., przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu po upublicznieniu na stronie http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html tzw. Informacji z otwarcia ofert, zostaje załączony do SIWZ wzór nr 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni do złożenia następujących dokumentów: 1.kart charakterystyki oferowanego produktu. Dokument będzie musiał zawierać m.in. nazwę producenta, nr katalogowy, skład chemiczny, okres trwałości, datę produkcji jeśli Wykonawca złoży ofertę z produktem równoważnym; 2.próbek do testów. Próbki powinny wystarczyć na dokonanie analizy mogącej potwierdzić, iż zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego a jego użycie nie wiąże się z koniecznością nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych jeśli Wykonawca złoży ofertę z produktem równoważnym
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ zamieszczonym na stronie Zamawiającego tj. http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html 2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ zamieszczonym na stronie Zamawiającego tj. http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS lub CEIDG)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty jeśli zmiana dotyczy wycofania z produkcji produktu znajdującego się w ofercie Sprzedawcy na podstawie której dokonani wyboru Sprzedawcy i wprowadzeniu zamiennika o tych samych lub lepszych właściwościach. 2. Warunkiem zmiany umowy w oparciu o wyżej wspomnianą okoliczność, jest konieczność przekazania Zamawiającemu oświadczenia producenta o wycofaniu z produkcji danego produktu wraz oświadczeniem Sprzedawcy o nazwie proponowanego produktu- zamiennika. Do dokumentów Sprzedawca musi załączyć karty charakterystyki oraz ceną jednostkową brutto, która nie może być wyższa niż cena jednostkowa brutto produktu wycofanego z produkcji
IV 4 4 data 2017-09-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 5 1
IV 6 6 Kryterium II: Termin dostawy – 40 % Maksymalną liczbę punktów tj. 40 otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najkrótszy możliwy czas realizacji zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów. Wykonawcy, którzy zgodnie ze swoją wiedzą i doświadczeniem, są w stanie wykonać przedmiotowe zamówienie w terminie krótszym niż 5 dni, mogą zaproponować następujące terminy dostawy, którym Zamawiający przyporządkował odpowiednią punktację w ramach kryterium 40% Termin dostawy: 5 dni od dnia zawarcia umowy – 40 pkt.; 10 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt.; 15 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Leki weterynaryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawcy, którzy zgodnie ze swoją wiedzą i doświadczeniem, są w stanie wykonać przedmiotowe zamówienie w terminie krótszym niż 15 dni, mogą zaproponować następujące terminy dostawy, którym Zamawiający przyporządkował odpowiednią punktację w ramach kryterium 40% Termin dostawy: 5 dni od dnia zawarcia umowy – 40 pkt.; 10 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt.; 15 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia, zamieszczony jako Załącznik nr 1 do SIWZ znajduje się na stronie Zamawiającego tj. http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html pod numerem procedury 307/2017/PN/DZP/STRATEGMED
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały zużywalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawcy, którzy zgodnie ze swoją wiedzą i doświadczeniem, są w stanie wykonać przedmiotowe zamówienie w terminie krótszym niż 15 dni, mogą zaproponować następujące terminy dostawy, którym Zamawiający przyporządkował odpowiednią punktację w ramach kryterium 40% Termin dostawy: 5 dni od dnia zawarcia umowy – 40 pkt.; 10 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt.; 15 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia, zamieszczony jako Załącznik nr 1 do SIWZ znajduje się na stronie Zamawiającego tj. http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html pod numerem procedury 307/2017/PN/DZP/STRATEGMED
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)