Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Publication date 2017-08-29
End date 2017-09-08 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580003-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi:

Komputer All in One – 12 sztuk
Urządzenie wielofunkcyjne 15 sztuk
Drukarka 4 sztuki
Office 1 sztuka
Laptop 1 sztuka
Kserokopiarka 1 sztuka
Zestaw komputerowy 1 sztuka

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
4.Dodatkowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
1) Klauzule środowiskowe:
a. Sprzęt komputerowy musi spełniać szereg kryteriów środowiskowych dotyczących efektywności energetycznej, wykorzystania substancji szkodliwych i emisji hałasu, które oparte są na oznaczeniach CE lub równoważnych,
b. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz ze sprzętem komputerowym deklaracji zgodności CE dla zaoferowanego modelu komputera, akceptowana jest również dokumentacja alternatywna.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 69e6879b-f8e7-45f7-857f-b1be942c6535
Biuletyn 580003-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Regon 004345575
Zamawiajacy adres ulica ul.Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 102
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-012
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 6324034
Zamawiajacy fax 42 6324130
Zamawiajacy email sekretariat@mops.lodz.pl
Adres strony url www.mops.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.uml.lodz.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uml.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a, 90-012 Łodź, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Numer referencyjny 53/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi: Komputer All in One – 12 sztuk Urządzenie wielofunkcyjne 15 sztuk Drukarka 4 sztuki Office 1 sztuka Laptop 1 sztuka Kserokopiarka 1 sztuka Zestaw komputerowy 1 sztuka 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Dodatkowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia: 1) Klauzule środowiskowe: a. Sprzęt komputerowy musi spełniać szereg kryteriów środowiskowych dotyczących efektywności energetycznej, wykorzystania substancji szkodliwych i emisji hałasu, które oparte są na oznaczeniach CE lub równoważnych, b. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz ze sprzętem komputerowym deklaracji zgodności CE dla zaoferowanego modelu komputera, akceptowana jest również dokumentacja alternatywna.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc zamawiający nie podaje informacji o wartości zamówienia)
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione . Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu należy dołączyć następujące dokumenty: 1) do oferty:  odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych:  oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczących tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast składa dokument, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 7 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stosuje się. 9. Na ofertę składają się: 1. formularz oferty (wzór, załącznik nr 2), 2. formularz techniczny przedmiotu zamówienia (wzór, załącznik nr 2a) 3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu (wzór, załącznik nr 3), 4. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dodatkowo wskazuje w załączniku nr 2- formularz ofertowy, w pozycji „INNE INFORMACJE WYKONAWCY” adres internetowych ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, na których są dostępne w/w oświadczenia lub dokumenty w formie elektronicznej. Numeracja zgodna ze SIWZ.
IV 4 4 data 2017-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)