Zakup zestawów obrazujących i konserwujących do drukarek

Publication date 2017-08-29
End date 2017-09-07 00:00:00
Instytucja Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579989-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia materiałów eksploatacyjnych równoważnych do oryginalnych, pod warunkiem, że spełniają parametry techniczne takie jak oryginalne i nie będą powodowały uszkodzeń sprzętu kopiującego i drukującego.
4. Przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego wskazany poprzez podanie standardu (marki handlowej). Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane marki lub nazwy producenta określają klasę produktu.
W ofercie można przyjąć materiały innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych
i właściwościach użytkowych odpowiadających materiałom opisanym w SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego za dostarczony towar.
5. Zamawiający wymaga, aby każdy materiał eksploatacyjny, był chroniony gwarancją naprawy w przypadku uszkodzenia urządzeń kopiujących lub drukujących spowodowanego zastosowaniem zaoferowanego materiału eksploatacyjnego.
6. Oferowane materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecjalizowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, jak również nie mogą uszkadzać takiego sprzętu.
7. Oferowane materiały eksploatacyjne nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tonerem.
8. Oferowane materiały eksploatacyjne, muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport.
9. Termin przydatności do użycia oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia go do siedziby Zamawiającego.
10. Zamawiający wymaga, aby na opakowaniach równoważnych wypisane były wszystkie typy drukarek
i kserokopiarek, z którymi materiały eksploatacyjne, są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania.
11. Oferowane materiały eksploatacyjne winny posiadać indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, certyfikat bezpieczeństwa oraz znak dopuszczenia do obrotu w UE.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
14. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
 30125110-5 toner do drukarek laserowych/faksów,
 30124300-7 bębny do maszyn biurowych
15. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
17. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a36814df-6cda-4e07-b2cd-32402a97dffb
Biuletyn 579989-N-2017
Zamawiajacy nazwa Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
Regon 32341800000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Kościuszki 107/109
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90928
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 640 747
Zamawiajacy fax 426 640 749
Zamawiajacy email przetargi@lodz.sr.gov.pl
Adres strony url lodz.sr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Zakup zestawów obrazujących i konserwujących do drukarek
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sąd - państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lodz.sr.gov.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Nazwa nadana zamowieniu Zakup zestawów obrazujących i konserwujących do drukarek
Numer referencyjny D.XXIII.350/04/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia materiałów eksploatacyjnych równoważnych do oryginalnych, pod warunkiem, że spełniają parametry techniczne takie jak oryginalne i nie będą powodowały uszkodzeń sprzętu kopiującego i drukującego. 4. Przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego wskazany poprzez podanie standardu (marki handlowej). Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane marki lub nazwy producenta określają klasę produktu. W ofercie można przyjąć materiały innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych i właściwościach użytkowych odpowiadających materiałom opisanym w SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego za dostarczony towar. 5. Zamawiający wymaga, aby każdy materiał eksploatacyjny, był chroniony gwarancją naprawy w przypadku uszkodzenia urządzeń kopiujących lub drukujących spowodowanego zastosowaniem zaoferowanego materiału eksploatacyjnego. 6. Oferowane materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecjalizowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, jak również nie mogą uszkadzać takiego sprzętu. 7. Oferowane materiały eksploatacyjne nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tonerem. 8. Oferowane materiały eksploatacyjne, muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. 9. Termin przydatności do użycia oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia go do siedziby Zamawiającego. 10. Zamawiający wymaga, aby na opakowaniach równoważnych wypisane były wszystkie typy drukarek i kserokopiarek, z którymi materiały eksploatacyjne, są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania. 11. Oferowane materiały eksploatacyjne winny posiadać indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, certyfikat bezpieczeństwa oraz znak dopuszczenia do obrotu w UE. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 14. Wspólny Słownik Zamówień CPV:  30125110-5 toner do drukarek laserowych/faksów,  30124300-7 bębny do maszyn biurowych 15. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 23172,65
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, z zachowaniem powyższego terminu. 3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
IV 4 4 data 2017-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)