Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych z listy pakietów, opisanych szczegółowo w załączniku asortymentowo-cenowym, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Publication date 2017-08-29
End date 2017-09-06 00:00:00
Instytucja Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
Miejscowość Sokołowsko
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579269-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych z listy pakietów, opisanych szczegółowo w załączniku asortymentowo-cenowym, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 26daed80-b368-4bee-aae1-5e6f530ffb12
Biuletyn 579269-N-2017
Zamawiajacy nazwa Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
Regon 89031444000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Sokołowsko
Zamawiajacy kod pocztowy 58351
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 748 458 240
Zamawiajacy fax 748 458 237
Zamawiajacy email przetargi@sanatoria-dolnoslaskie.pl
Adres strony url www.sanatoria-dolnoslaskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.sanatoria-dolnoslaskie.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sanatoria-dolnoslaskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy dostarczyć do sekretariatu siedziby Zamawiającego w Sokołowsku. Prawidłowo zamkniętą i opisaną kopertę zawierającą ofertę (formularz wraz z dokumentami, załącznikami i oświadczeniami wskazanymi w niniejszej siwz) składać należy w sekretariacie w Sokołowsku ul. Parkowa 3
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o., ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, Sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych z listy pakietów, opisanych szczegółowo w załączniku asortymentowo-cenowym, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Numer referencyjny ZP 60/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych z listy pakietów, opisanych szczegółowo w załączniku asortymentowo-cenowym, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow 21 dni od podpisania umowy dla zadania 1, 10 dni od daty podpisania umowy dla zadania 2 i 3
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku. Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku. Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku. Informacje dodatkowe
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, (załącznik nr 4 do SIWZ) 2) Oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 6 do SIWZ) o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca przekaże zamawiającemu (bez dodatkowego wezwania) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 PZP (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu),
Zakresie warunkow udzialu świadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1pkt2) PZP, (załącznik nr 5 do SIWZ)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie że oferowane przez Wykonawcę produkty posiadają: a) Certyfikat CE b) Zgłoszenie wyrobu medycznego jeżeli klasa wyrobu na to wskazuje do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego do używania (ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Dz. U. nr 107 poz.679) 2 Do oferty należy dołączyć dokładny opis danych technicznych oferowanego asortymentu, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z powyższym opisem w formie katalogu, lub opisu technicznego albo innego dokumentu w języku polskim ( lub obcym z tłumaczeniem danego dokumentu na język polski) z zaznaczeniem, który parametr w wymienionych dokumentach odpowiada parametrowi wymaganemu przez Zamawiającego ze wskazaniem strony w dokumencie na ,której znajdują się powyższe informacje – w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udostępnić wymagane dokumenty w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia umowy.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo w przypadku, gdy umocowanie do złożenia oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmiany produktu, cech lub elementów składowych produktu na elementy o parametrach nie gorszych i cenie nie wyższej w przypadkach korzystnych dla zamawiającego np. ze względu na postęp technologiczny i zastosowanie rozwiązań nowszych, o zwiększonej funkcjonalności. b) zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na organizacyjną działalność spółki lub inne nie dające się przewidzieć przyczyny o charakterze obiektywnym, bądź dające się przypisać Zamawiającemu, w tym wydłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku nie wyczerpania przez Zamawiającego całości asortymentu objętego umową. c) podwykonawców, pod warunkiem że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. d) ceny towaru brutto, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących stawek podatku VAT. e) sposobu rozliczania w zakresie sposobu wystawiania faktur VAT.
IV 6 1 srodki ochrony Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje, objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane, informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej napisem: „Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa”.
IV 4 4 data 2017-09-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Łóżka, materace i szafki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis materace rurowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis sprzęt medyczny rehabilitacyjny
  

Criterion

Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Niezwłoczna dostawa towaru wolnego od wad
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)