Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni ekonomiczno – biurowej, organizacji i prowadzenia sprzedaży, logistycznej oraz do zawodu kucharz w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kostrzynie nad Odrą oraz Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Lipkach Wielkich. Pracownia ekonomiczno – biurowa, organizacji i prowadzenia sprzedaży, logistyczna znajduje się w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kostrzynie nad Odrą. Pracownia do zawodu kucharz znajduje się w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Lipkach Wielkich. 1. Wyposażenie pracowni ekonomiczno - biurowej: Projektor multimedialny, Telefon z automatyczną sekretarką i faksem, Niszczarka, Bindownica, Tablica flipchart, Ekran projekcyjny, Zestaw druków, Klimatyzacja , Materiały eksploatacyjne. 2. Wyposażenie pracowni logistycznej: Projektor multimedialny, Ekran projekcyjny, Komputer przenośny (laptop), Drukarka kodów kreskowych i etykiet logistycznych, Czytnik kodów kreskowych, Modele środków transportu zewnętrznego:- ciągnik siodłowy z naczepą standard, - ciągnik siodłowy z cysterną, - ciągnik siodłowy z naczepą kłonicową, - samochód ciężarowy z przyczepą, - zdalnie sterowany wózek widłowy, Druki dokumentów związanych z środkami transportu i czasem pracy kierowców, Wzory towarów i opakowań, Modele sprzętów i urządzeń do składowania, Modele środków transportu wewnętrznego, Modele urządzeń do kompletacji towarów, Wzory dokumentów związanych z gospodarką magazynową, Literatura przedmiotowa, Tablica flipchart, Nośniki pamięci, Przedłużacze elektryczne, Klimatyzacja , Materiały eksploatacyjne. 3. Wyposażenie pracowni organizowania i prowadzenia sprzedaży: Projektor multimedialny, Kasa fiskalna, Waga elektroniczna, Metkownica, Tablica flipchart, Czytnik kodów kreskowych, Kasetka na pieniądze.4. Wyposażenie pracownii do zawodu kucharz: Projektor multimedialny, Ekran projekcyjny , Telewizor, Tablica interaktywna +aktywne głośniki + oprogramowanie do tablicy interaktywnej, Maszynka do mielenia, Robot kuchenny wieloczynnościowy, Blender gastronomiczny, Sokowirówka, Frytkownica, Waga pomiarowa, Zmywarka do naczyń, Piec konwekcyjno-parowy, Kuchenka mikrofalowa, Podgrzewacz
do talerzy, Naświetlacz do dezynfekcji jaj, Kuchenka indukcyjna z piekarnikiem, Stół z płytą roboczą, Szafa chłodnicza, Płuczko-obieraczka do ziemniaków i warzyw, Urządzenia do rozdrabniania surowców, Grill gastronomiczny, Urządzenie do gotowania makaronu z koszem do gotowania, Salamandra elektryczna. 5. Wyposażenie w sprzęt komputerowy wraz z drukarkami pracowni ekonomiczno – biurowej, pracowni logistycznej, pracowni organizowania i prowadzenia sprzedaży, pracowni do zawodu kucharz:Komputer typu All In One z oprogramowaniem (system operacyjny + MS Office), Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4.
|
GuidZP400 |
31139db6-6e38-4cff-b330-66106f810780
|
Biuletyn |
578884-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Gorzowski
|
Regon |
210967314
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Józefa Pankiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5-7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorzów Wielkopolski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
95 7330400, 95 7330438
|
Zamawiajacy fax |
95 7330401
|
Zamawiajacy email |
starostwo@powiatgorzowski.pl, p.szabat@powiatgorzowski.pl
|
Adres strony url |
www.powiatgorzowski.pl, www.bip.powiatgorzowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Gorzowskim
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiatgorzowski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatgorzowski.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do pracowni ekonomiczno – biurowej, organizacji i prowadzenia sprzedaży, logistycznej oraz do zawodu kucharz w ramach projektu „ Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Gorzowskim”
|
Numer referencyjny |
RS.272.9.2017.MN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiający zastrzega, że udzieli zamówienia na 4 części z 5 części.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5 części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni ekonomiczno – biurowej, organizacji i prowadzenia sprzedaży, logistycznej oraz do zawodu kucharz w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kostrzynie nad Odrą oraz Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Lipkach Wielkich. Pracownia ekonomiczno – biurowa, organizacji i prowadzenia sprzedaży, logistyczna znajduje się w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kostrzynie nad Odrą. Pracownia do zawodu kucharz znajduje się w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Lipkach Wielkich. 1. Wyposażenie pracowni ekonomiczno - biurowej: Projektor multimedialny, Telefon z automatyczną sekretarką i faksem, Niszczarka, Bindownica, Tablica flipchart, Ekran projekcyjny, Zestaw druków, Klimatyzacja , Materiały eksploatacyjne. 2. Wyposażenie pracowni logistycznej: Projektor multimedialny, Ekran projekcyjny, Komputer przenośny (laptop), Drukarka kodów kreskowych i etykiet logistycznych, Czytnik kodów kreskowych, Modele środków transportu zewnętrznego:- ciągnik siodłowy z naczepą standard, - ciągnik siodłowy z cysterną, - ciągnik siodłowy z naczepą kłonicową, - samochód ciężarowy z przyczepą, - zdalnie sterowany wózek widłowy, Druki dokumentów związanych z środkami transportu i czasem pracy kierowców, Wzory towarów i opakowań, Modele sprzętów i urządzeń do składowania, Modele środków transportu wewnętrznego, Modele urządzeń do kompletacji towarów, Wzory dokumentów związanych z gospodarką magazynową, Literatura przedmiotowa, Tablica flipchart, Nośniki pamięci, Przedłużacze elektryczne, Klimatyzacja , Materiały eksploatacyjne. 3. Wyposażenie pracowni organizowania i prowadzenia sprzedaży: Projektor multimedialny, Kasa fiskalna, Waga elektroniczna, Metkownica, Tablica flipchart, Czytnik kodów kreskowych, Kasetka na pieniądze.4. Wyposażenie pracownii do zawodu kucharz: Projektor multimedialny, Ekran projekcyjny , Telewizor, Tablica interaktywna +aktywne głośniki + oprogramowanie do tablicy interaktywnej, Maszynka do mielenia, Robot kuchenny wieloczynnościowy, Blender gastronomiczny, Sokowirówka, Frytkownica, Waga pomiarowa, Zmywarka do naczyń, Piec konwekcyjno-parowy, Kuchenka mikrofalowa, Podgrzewacz
do talerzy, Naświetlacz do dezynfekcji jaj, Kuchenka indukcyjna z piekarnikiem, Stół z płytą roboczą, Szafa chłodnicza, Płuczko-obieraczka do ziemniaków i warzyw, Urządzenia do rozdrabniania surowców, Grill gastronomiczny, Urządzenie do gotowania makaronu z koszem do gotowania, Salamandra elektryczna. 5. Wyposażenie w sprzęt komputerowy wraz z drukarkami pracowni ekonomiczno – biurowej, pracowni logistycznej, pracowni organizowania i prowadzenia sprzedaży, pracowni do zawodu kucharz:Komputer typu All In One z oprogramowaniem (system operacyjny + MS Office), Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków - Brak szczegółowych warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków - Brak szczegółowych warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków - Brak szczegółowych warunków.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 4 do SIWZ). 3.Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów a potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy (Załącznik nr 5 do SIWZ).4. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (jeśli dotyczy).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Oświadczenie wykonawcy (Załącznik nr 6 do SIWZ) o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni wykonawcy którzy złożyli odrębne oferty w postepowaniu; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
UWAGA: Powyższe oświadczenie składane jest niezwłocznie - w terminie 3 dni po uzyskaniu przez wykonawcę wiedzy o pozostałych wykonawcach, którzy złożyli oferty w postepowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza konieczność wprowadzenia zmian wynikających ze zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego oraz zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. 2. Dopuszcza się zmianę osób stanowiących kluczowy personel Wykonawcy. Zmiana może nastąpić na wniosek Wykonawcy, zawierające uzasadnienie zmiany oraz dokumenty potwierdzające, iż wskazane osoby spełniają warunki udziału w postępowaniu w ramach, którego Wykonawcy udzielono niniejszego zamówienia. 3. Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art. 144 ustawy zmiany:
a) formalno-organizacyjne,
b) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
c) danych teleadresowych,
d) osób wskazanych w umowie jako przedstawiciele stron umowy, odpowiedzialni za jej realizację.
e) rozliczenie ilościowe przesyłek pocztowych według ich faktycznego wykonania odbiegających od ilości określonych w ofercie jako przewidywane.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
14. Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – co do których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione – muszą być oznaczone klauzulą: „NIE UDOSTĘPNIAĆ – INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.) i załączone jako odrębna część, nie złączona z ofertą w sposób trwały. W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych), powinny one stanowić odrębną część oferty, nie złączoną z ofertą w sposób trwały.”
|
IV 4 4 data |
2017-09-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30 od ostatecznego terminu składania ofert
|
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni logistycznej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni ekonomiczno – biurowej, organizacji i prowadzenia sprzedaży, logistycznej oraz do zawodu kucharz w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kostrzynie nad Odrą oraz Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Lipkach Wielkich. Pracownia ekonomiczno – biurowa, organizacji i prowadzenia sprzedaży, logistyczna znajduje się w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kostrzynie nad Odrą. Pracownia do zawodu kucharz znajduje się w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Lipkach Wielkich. Część 2 dotyczy - Wyposażenia pracowni logistycznej: Projektor multimedialny, Ekran projekcyjny, Komputer przenośny (laptop), Drukarka kodów kreskowych i etykiet logistycznych, Czytnik kodów kreskowych, Modele środków transportu zewnętrznego:- ciągnik siodłowy z naczepą standard, - ciągnik siodłowy z cysterną, - ciągnik siodłowy z naczepą kłonicową, - samochód ciężarowy z przyczepą, - zdalnie sterowany wózek widłowy, Druki dokumentów związanych z środkami transportu i czasem pracy kierowców, Wzory towarów i opakowań, Modele sprzętów i urządzeń do składowania, Modele środków transportu wewnętrznego, Modele urządzeń do kompletacji towarów, Wzory dokumentów związanych z gospodarką magazynową, Literatura przedmiotowa, Tablica flipchart, Nośniki pamięci, Przedłużacze elektryczne, Klimatyzacja , Materiały eksploatacyjne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni ekonomiczno-biurowej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni ekonomiczno – biurowej, organizacji i prowadzenia sprzedaży, logistycznej oraz do zawodu kucharz w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kostrzynie nad Odrą oraz Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Lipkach Wielkich. Pracownia ekonomiczno – biurowa, organizacji i prowadzenia sprzedaży, logistyczna znajduje się w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kostrzynie nad Odrą. Pracownia do zawodu kucharz znajduje się w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Lipkach Wielkich. część 1 obejmuje - Wyposażenie pracowni ekonomiczno - biurowej: Projektor multimedialny, Telefon z automatyczną sekretarką i faksem, Niszczarka, Bindownica, Tablica flipchart, Ekran projekcyjny, Zestaw druków, Klimatyzacja , Materiały eksploatacyjne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni organizowania i prowadzenia sprzedaży
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni ekonomiczno – biurowej, organizacji i prowadzenia sprzedaży, logistycznej oraz do zawodu kucharz w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kostrzynie nad Odrą oraz Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Lipkach Wielkich. Pracownia ekonomiczno – biurowa, organizacji i prowadzenia sprzedaży, logistyczna znajduje się w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kostrzynie nad Odrą. Pracownia do zawodu kucharz znajduje się w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Lipkach Wielkich. Część 3 obejmuje: Wyposażenie pracowni organizowania i prowadzenia sprzedaży: Projektor multimedialny, Kasa fiskalna, Waga elektroniczna, Metkownica, Tablica flipchart, Czytnik kodów kreskowych, Kasetka na pieniądze.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni do zawodu kucharz.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42214100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni ekonomiczno – biurowej, organizacji i prowadzenia sprzedaży, logistycznej oraz do zawodu kucharz w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kostrzynie nad Odrą oraz Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Lipkach Wielkich. Pracownia ekonomiczno – biurowa, organizacji i prowadzenia sprzedaży, logistyczna znajduje się w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kostrzynie nad Odrą. Pracownia do zawodu kucharz znajduje się w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Lipkach Wielkich. Część 4 dotyczy: Wyposażenie pracowni do zawodu kucharz: Projektor multimedialny, Ekran projekcyjny , Telewizor, Tablica interaktywna +aktywne głośniki + oprogramowanie do tablicy interaktywnej, Maszynka do mielenia, Robot kuchenny wieloczynnościowy, Blender gastronomiczny, Sokowirówka, Frytkownica, Waga pomiarowa, Zmywarka do naczyń, Piec konwekcyjno-parowy, Kuchenka mikrofalowa, Podgrzewacz do talerzy, Naświetlacz do dezynfekcji jaj, Kuchenka indukcyjna z piekarnikiem, Stół z płytą roboczą, Szafa chłodnicza, Płuczko-obieraczka do ziemniaków i warzyw, Urządzenia do rozdrabniania surowców, Grill gastronomiczny, Urządzenie do gotowania makaronu z koszem do gotowania, Salamandra elektryczna.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie w sprzęt komputerowy wraz z drukarkami pracowni ekonomiczno – biurowej, pracowni logistycznej, pracowni organizowania i prowadzenia sprzedaży, pracowni do zawodu kucharz.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni ekonomiczno – biurowej, organizacji i prowadzenia sprzedaży, logistycznej oraz do zawodu kucharz w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kostrzynie nad Odrą oraz Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Lipkach Wielkich. Pracownia ekonomiczno – biurowa, organizacji i prowadzenia sprzedaży, logistyczna znajduje się w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kostrzynie nad Odrą. Pracownia do zawodu kucharz znajduje się w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Lipkach Wielkich. Część 5 dotyczy: Wyposażenie w sprzęt komputerowy wraz z drukarkami pracowni ekonomiczno – biurowej, pracowni logistycznej, pracowni organizowania i prowadzenia sprzedaży, pracowni do zawodu kucharz:Komputer typu All In One z oprogramowaniem (system operacyjny + MS Office), Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4.
|
| |