Doposażenie szkół podstawowych w Gminie Dukla w sprzęt komputerowy i inne urządzenia elektroniczne.

Publication date 2017-08-29
End date 2017-09-07 00:00:00
Instytucja Gmina Dukla
Miejscowość Dukla
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578930-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szkoła Podstawowa w Jasionce: 1.Laptop wraz z systemem operacyjnym, pakietem biurowym oraz oprogramowaniem antywirusowym: 18 szt. 2. Urządzenie wielofunkcyjne: 1 szt. 3. Serwer plików NAS: 1szt. 4. Szafa do przechowywania i ładowania laptopów: 1szt. 5. Odtwarzacz DVD: 1 szt. 6. Projektor z uchwytem: 1 szt. 7. Telewizor: 1szt.; Szkoła Podstawowa w Łękach Dukielskich: 1. Laptop wraz z systemem operacyjnym, pakietem biurowym oraz oprogramowaniem antywirusowym: 22 szt.; 2. Urządzenie wielofunkcyjne: 1 szt.; 3. Szafa do przechowywania i ładowania laptopów: 1 szt.; 4. Tablica interaktywna: 1 szt.; 5. Projektor z uchwytem: 2 szt.; 6. Ekran do rzutnika: 1 szt.; 7. Odtwarzacz CD z głośnikami: 1 szt.; 8. Czajnik elektryczny: 1 szt.; 9. Ładowarka do baterii: 1 szt.; Szkoła Podstawowa w Równem: 1. Laptop wraz z systemem operacyjnym, pakietem biurowym oraz oprogramowaniem antywirusowym: 24 szt.; 2. Zasilacz UPS: 2 szt.; 3. Tablica interaktywna: 3 szt.;4. Projektor z uchwytem: 5 szt.; Aparat fotograficzny: 1szt.; Szkoła Podstawowa w Tylawie: 1. Laptop wraz z systemem operacyjnym, pakietem biurowym oraz oprogramowaniem antywirusowym: 22 szt.; 2. Szafa do przechowywania i ładowania laptopów: 1szt.; 3. Drukarka 3D: 1 szt.; 4. Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem 1 szt.; 5. Wizualizer: 1 szt.; 6. Zasilacz UPS: 1 szt.; 7. Klimatyzator : 1szt.; 8. Serwer plików NAS: 1szt.; 9. Aparat fotograficzny: 1szt.; 10. Odtwarzacz CD z głośnikami: 1szt.; 11. Projektor z uchwytem: 1szt.; 12. Ekran do projektora: 1szt.; Monitor ze statywem: 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 100a04d7-0e1d-40b9-9541-391ce53c490a
Biuletyn 578930-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Dukla
Zamawiajacy adres ulica ul. Trakt Węgierski
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Dukla
Zamawiajacy kod pocztowy 38450
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 329 135
Zamawiajacy fax 134 331 011
Zamawiajacy email przetarg@dukla.pl
Adres strony url http://bip.dukla.pl//
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Nowa jakość kształcenia w Gminie Dukla” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa: IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie. Działanie: 9.2. Poprawa jakości kształcenia ogólnego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.dukla.pl//
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.dukla.pl//
Nazwa nadana zamowieniu Doposażenie szkół podstawowych w Gminie Dukla w sprzęt komputerowy i inne urządzenia elektroniczne.
Numer referencyjny G.042.6.20.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Szkoła Podstawowa w Jasionce: 1.Laptop wraz z systemem operacyjnym, pakietem biurowym oraz oprogramowaniem antywirusowym: 18 szt. 2. Urządzenie wielofunkcyjne: 1 szt. 3. Serwer plików NAS: 1szt. 4. Szafa do przechowywania i ładowania laptopów: 1szt. 5. Odtwarzacz DVD: 1 szt. 6. Projektor z uchwytem: 1 szt. 7. Telewizor: 1szt.; Szkoła Podstawowa w Łękach Dukielskich: 1. Laptop wraz z systemem operacyjnym, pakietem biurowym oraz oprogramowaniem antywirusowym: 22 szt.; 2. Urządzenie wielofunkcyjne: 1 szt.; 3. Szafa do przechowywania i ładowania laptopów: 1 szt.; 4. Tablica interaktywna: 1 szt.; 5. Projektor z uchwytem: 2 szt.; 6. Ekran do rzutnika: 1 szt.; 7. Odtwarzacz CD z głośnikami: 1 szt.; 8. Czajnik elektryczny: 1 szt.; 9. Ładowarka do baterii: 1 szt.; Szkoła Podstawowa w Równem: 1. Laptop wraz z systemem operacyjnym, pakietem biurowym oraz oprogramowaniem antywirusowym: 24 szt.; 2. Zasilacz UPS: 2 szt.; 3. Tablica interaktywna: 3 szt.;4. Projektor z uchwytem: 5 szt.; Aparat fotograficzny: 1szt.; Szkoła Podstawowa w Tylawie: 1. Laptop wraz z systemem operacyjnym, pakietem biurowym oraz oprogramowaniem antywirusowym: 22 szt.; 2. Szafa do przechowywania i ładowania laptopów: 1szt.; 3. Drukarka 3D: 1 szt.; 4. Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem 1 szt.; 5. Wizualizer: 1 szt.; 6. Zasilacz UPS: 1 szt.; 7. Klimatyzator : 1szt.; 8. Serwer plików NAS: 1szt.; 9. Aparat fotograficzny: 1szt.; 10. Odtwarzacz CD z głośnikami: 1szt.; 11. Projektor z uchwytem: 1szt.; 12. Ekran do projektora: 1szt.; Monitor ze statywem: 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Do formularza oferty należy załączyć wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy FORMULARZ CENOWY wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeśli dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: 1. zmiana terminu umowy w przypadku: a) nie dotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). b) niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia ww. okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty: 2. zmiana terminu płatności w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych, 3. zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych, 4. zmiana wynagrodzenia zmiana urzędowej stawki podatku VAT, Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych pkt.3 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 6.Wszelkie zmiany umowy nie mogą być niezgodne z przepisami upzp i wymagają one formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 5 1
IV 6 6 W związku z koniecznością odbioru dostawy w poszczególnych szkołach przez przedstawiciela Gminy Dukla, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazując termin dostawy w formularzu oferty uwzględnia wymóg dostawa w jednym dniu wyłącznie do jednej szkoły. W konsekwencji termin odbioru całego przedmiotu zamówienia będzie odbywał się w ciągu 4 dni roboczych.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Serwis posprzedażny
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)